Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Regenboogtas groter maken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tekkel2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tekkel2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Regenboogtas groter maken
    Posted: 17 Oktober 2012 om 08:24
Hoi allemaal,

Ik heb een prachtig regenboogtasje gemaakt, maar.....deze is erg klein. Was ook bedoeld voor kleine meisjes, maar er zijn ook grotere meiden die hem helemaal te gek vinden.
Nou, dan haak je er toch wat toeren bij.......zeggen ze dan, maar ik weet even niet hoe ik dat zal doen.
Ik geloof ook dat waneer je het met 2 draden haakt, dus ook met een dikkere haaknaald, dat het ook groter gaat worden??? Alleen wil ik het heel graag gewoon met 1 draad.

Wie kan mij hier bij helpen????

Alvast bedankt,
Tekkel 2
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 08:27
Heb je een foto van dat regenboogtasje? Zo kunnen we bekijken hoe je het kan groter maken.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:28
Je kunt toch met dikkere wol en een dikkere naald werken? Als het tasje met pen 3,5 is gehaakt, kun je nu met pen 6 of dikker haken, daar is ook in Zeeman en Wibra best wel wol voor te vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:31
Magtelt: dat is opzich een idee, alleen vind ik hem persoonlijker er niet mooier op worden, vind dat fijne juist zo mooi.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Tekkel2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tekkel2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 08:48
Het is het patroon van  VendulkaM

Die katoenen tas met  kralen en knopen en zo. Prachtig, maar is nu dus na 8 toeren klaar.

Patroon heb ik op de computer. Laatste 2 toeren zijn niet helemaal vol. Dat zijn de randen om de tas iets vierkanter te laten lijken aan de onderkant.
Ik zou er nog wat toeren bij willen maken, maar ook de onderkant wordt dan anders.

En inderdaad zal ander garen niet echt het resultaat geven, want het is katoen in felle mooie kleuren....
En bij de Zeeman en Wibra heb je die niet. Ook niet in de andere soorten garen.
Dus geen optie.

Groet,

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 09:33
Gewoon nog wat toeren bijvoegen in andere kleuren en die wordt groter
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 10:42
Bepaalde toeren tweemaal doen? Bij de tas en de omslag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2012 om 10:43
Je hebt van Phildar dikkere katoen in alle kleuren, voor haaknaald 4
lydia wijsbroek
Back to Top
Siske View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 13:30
Originally posted by Tekkel2 Tekkel2 wrote:

Hoi allemaal,

Ik heb een prachtig regenboogtasje gemaakt, maar.....deze is erg klein. Was ook bedoeld voor kleine meisjes, maar er zijn ook grotere meiden die hem helemaal te gek vinden.
Nou, dan haak je er toch wat toeren bij.......zeggen ze dan, maar ik weet even niet hoe ik dat zal doen.
Ik geloof ook dat waneer je het met 2 draden haakt, dus ook met een dikkere haaknaald, dat het ook groter gaat worden??? Alleen wil ik het heel graag gewoon met 1 draad.

Wie kan mij hier bij helpen????

Alvast bedankt,
Tekkel 2

Hallo,
Ik ben op zoek naar dit patroon, is dit hetzelfde dat jij hebt?

Ik heb geen masterkaart ofzo dus lukt mij niet om dit patroon zo te kopen.

Groetjes,
Ellen

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 13:34
Wat is je vraag dan nu Ellen? Of je toch het patroon gratis via hobbydoos kan krijgen? Misschien ben ik opgefokt door veel gedoe hier (wat gaat over het NIET MOGEN VERSPREIDEN VAN KOOPPATRONEN) maar het is niet toegestaan om hier te vragen of verspreiden van kooppatronen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2012 om 20:22
Je kan het tasje groter maken door, in de 2e toer meer stokjes te haken bv. 15 en dan zo
verder volgens het patroon van het tasje, maar niet meer kijken naar wat er tussen haakjes bijstaat, want dat is dan op deze manier meer stokjes.

Of je kan na toer 6 dit nog een paar keer zo herhalen, dan word hij ook groter.
En dan weer veder met het patroon.

Ik hoop dat ik je zo kan helpen.
Groeten Creaans
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns