Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak magazine uit UK

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak magazine uit UK
    Posted: 21 Oktober 2012 om 13:40
Hoi,
 
Er staat een prachtig boerderijkleed 'don't eat my daisies' in 'inside crochet issue 31'. Dit kleed is opgebouwd uit granny's en er staat 3-dimensionaal een boer met zijn dieren op. De dieren eten stiekem de daisy's op.
 
Echter als ik het wil bestellen moet ik 1,5 keer zoveel verzendkosten betalen als dat het blad kost. Dit vind ik erg begrotelijk.
 
Weet iemand waar ik het patroon of het blad kan kopen zonder al teveel verzendkosten??? Of heeft iemand hier toevallig dit blad en kan ik het overnemen?
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
nathalie1985 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 28 April 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nathalie1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 13:44
Sommige grotere boekhandels verkopen ook engelse en duitse bladen.
Misschien dat je daar kunt kijken?
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 13:53
Heb al het internet een aantal keren met verschillende zoektermen afgezocht. Al via ravelry contact gezocht met de designer, maar zij gaf een paar maanden geleden al aan dat ze het patroon zelf ook ging verkopen, maar tot nu toch nog niets.
Ik kan hem ergens digitaal kopen, maar dan heb ik een creditcard nodig, en die heb ik niet. Via paypal of ideal betalen gaat wel.
 
Op e-bay waren er ook los te koop, maar die versturen om 1 of andere reden weer niet naar Nederland.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 15:12
Je kunt in een winkel waar ze heel veel tijdschriften verkopen, vragen of ze hem voor je willen bestellen.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 15:43
Probeer eens bij de boekhandel waar ze ook veel engelse boeken hebben die hebben dan meestal een engelse leverancier en die kunnen dat dan makkelijke bestellen voor je.

Ik heb het gehad met duitse boekjes maar  die boekhandel brak met de duitse leverancier  dus  had ik pech.

maar ja ik had  de meeste toch alWink


Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 12:12
bedankt voor jullie tip. Ik ga het bij onze plaatselijke boekhandel proberen.
 
Weet iemand wat de reden is dat ze via E-bay niet naar Nederland (willen/kunnen) versturen??
Is dat vanwege invoerrechten??
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 14:27
volgens mij kun je het hier kopen en krijg je een digitale versie
http://pocketmags.com/viewissue.aspx?titleid=1359&title=Inside%20Crochet&issueid=43623
en kost het 3,99 engelse pond

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 21:48
yep, deze had ik ook gevonden. Echter in Nederland kan je niet met maestro (tekentje staat wel op mijn bankpas) online betalen. En zoals ik al schreef; een creditcard heb ik niet.
Cry
 

Enige hoop is nu nog gericht op de boekwinkel, anders blijft mij niet anders over dan te wachten dat de ontwerpster zelf het gehele patroon tegen een redelijke prijs verkoopt.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.969 seconden.
Lang Yarns