Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kerststal amigurumi

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1463
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer giggle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2007 om 18:12

Leuke kerststal!!!

Zou ik het ook mogen hebben??

 

Alvast bedankt,

groetjes Jannie

Back to Top
hilda View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2007
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2007 om 20:23

Hallo allemaal,

Ik ben sinds 3 weken helemaal verslaafd aan de amigurumi en ben zo blij te lezen dat er nog meer "meiden" aan de amigurumi zijn.

Ik vind de de kerststal wel heeeeeel mooi.

Zou iemand mij willen elpen aan het patroon.

Mijn email is hilda1963@home.nl

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2007 om 21:09

hallo hilda,

je hebt mail hoor,

veel plezier ermee,

groetjes hesterkerstgek1

GROETJES HESTER
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2007 om 21:11

hallo jannie,

je hebt mail,

veel plezier ermee,

groetjes hesterkg1

GROETJES HESTER
Back to Top
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1463
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer giggle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2007 om 23:07

Hallo Hester,

heel erg bedankt!!

Groetjes Jannie

Back to Top
hilda View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2007
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2007 om 09:50

Hallo Hester,

Ik hoop dat ik nu niet brutaal of vervelend overkom, maar ik heb niet een mail van je gehad.

Ik weet niet of je het naar hilda1963@home.nl gestuurd hebt, wat helaas niks

Groetjes Hilda

Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2007 om 14:52
Het is al wel kerst geweest. Maar mag ik het patroon ook?
Groetjes, Petra
Back to Top
panda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 December 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer panda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2007 om 15:22
Hallo Hester,

Mag er ook nog een mailtje naar mij komen van de kerststal als je het niet erg vind. Voor dit jaar is het te laat maar dan zal het voor volgend jaar zijn
Alvast bedankt

Paula
Groetjes Paula
Back to Top
panda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 December 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer panda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2007 om 22:03
Hallo Hester

Nogmaals hartelijk bedankt
Groetjes Paula
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2007 om 22:03

hallo petra,hilda,panda en kelly

heb het patroon verstuurt naar jullie

veel plezier ermee,

groetjes hesterkg1

GROETJES HESTER
Back to Top
Fashionelle View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2012
Locatie: Rottevalle
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fashionelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 11:29
Hallo, we zijn inmiddels een paar jaar later.. Maar ik ben op zoek voor oma naar de kerststal.
Kan iemand mij nog helpen?
 
Bedankt!
 
 
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 11:49
Aan het patroon kan ik je niet helpen, maar bij de Boekenvoordeel zag ik een boekje met de complete kerststal voor 6,99.
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 11:58
Fashionelle, je kunt je e-mailadres beter hier weghalen en in je profiel zetten bij messenger. Ik heb je een oude, niet complete stal gestuurd, misschien kun je daar iets mee. Maar er is inderdaad een boekje met een gebreide stal in omloop bij Euroland en de Voordeelboekwinkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 13:40
Fashionelle, welkom hier op het forum. Altijd gezellig weer een hobbydoosje erbij.
De meesten onderons vinden het leuk als je jezelf even voorstelt onder het topic voorstellen.
 
Ik ben even voor je aan het googlen geweest en hier het resultaat.
 
 
 
 
Nativity Set
 
 
 
 
 
 
 
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 19:08
Ik had uit de bieb ook een boekje "Kerststallen breien", maar ik vond er zelf niet veel aan, ik vond de gezichten niet leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jetty70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Mei 2011
Locatie: Fryslân
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetty70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 21:09
wat zijn ze leuk Kathy.Tnx voor het delen.
Groetjes,

Jetty

mijn hobbyblog
Pinterest
Back to Top
Fashionelle View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2012
Locatie: Rottevalle
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fashionelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2012 om 21:12
Hallo allemaal,
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen idee hoe ik mijn emailadres kan weghalen, maar het is geen geheim hoor..
 
Mijn echte naam is Ellen en ik ben moeder van een zoontje en zwanger van de tweede ( ook een zoontje)
Ik hoop dat ze net als ik van knutselen houden.
 
De patroontjes van de voordeelboekwinkel zijn naar mijn mening wat minder mooi ( ze verkochten ook de sint en pietjes met garen erbij)
 
Ik heb inmiddels patroontjes gekregen van Christel Krukkert, zij maakt ook hele stoere aapjes!
 
Oma ( mijn moeder) kan weer aan de slag! En ze had het al zo druk met haar aanstaande kleinkind : )
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 11:48
Als je in een topic reageert, kun je later dat antwoord veranderen door "Post options" aan te klikken en dan "Edit post". Je kunt dan je eigen reactie veranderen. Dingen wissen of bijvoegen, fouten verbeteren enz. Niemand anders kan dat in jouw reactie doen.

Als je zoons jou zien knutselen krijgen ze vast de smaak te pakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns