Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Krullen haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Krullen haken
    Posted: 09 November 2012 om 12:35
Ik wil deze applicatie
haken voor op de shirts van mijn dochters, maar het patroon is in het russisch, kwam ik achter nadat ik google vertalen had gebruikt, ik dacht dat het grieks was Wink. Het gezichtje en zo kan ik wel zonder patroon, maar ik kom niet uit de krullen, met google vertalen kom ik op het volgende:
Nu we associëren haar krullen. Om dit te doen, wijzen we de gebruikelijke spiraal haak. Ik gebruikte garens "Iris" fel roze zelfs karmozijn en haak nummer 1. Zal gebreide spiralen van verschillende lengte, vier dingen langer en vier kortere het haar om er natuurlijker uitzien. Spiralek voor een langere gebreide keten van 35 st
En dan, te beginnen in de tweede lus, brei tot 3 v in iedere v rond tot het einde van de keten - een spiraal klaar. Voor korte krullen doen allemaal hetzelfde, maar niet werven keten van 35 en 25 kamers loops. Deze worden gebreid krullen zou moeten krijgen.

Moet ik nou 35 lossen haken en dan in elke losse 3 vasten haken en voor de kortere 25 lossen met in elke losse 3 vasten?

Groet,

Yobsje
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 12:55
Klopt precies!
het krult dan vanzelf.
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 13:03
Wat is die leuk zeg.
Vind je het erg als ik hem ook ga maken voor mijn dochter.
Die is helemaal gek van lalaloopsy
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 13:06
ik was even aan het zoeken en kwam hem ook in het engels tegen.
http://www.ustoysonline.com/lalaloopsy-crocheted-change-purse/
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 13:30
Bedankt Corneliaz, ik ga straks aan de haak.

Esthertje, natuurlijk vind ik het niet erg dat jij hem ook gaat maken. Ik heb net kleurplaten van Lalaloopsy geprint en de dames zitten nu druk te kleuren.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.414 seconden.
Lang Yarns