Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

LEDER

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marlen View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: LEDER
    Posted: 26 November 2012 om 11:50
Hoe kan ik een lederbroek inkorten met de maschien of plakken
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 12:00
Ik  denk dat als je een mooie rechte lijn kan stikken (ik dus niet) dat het dan het mooiste is om te stikken met  lijm krijg je zo'n stiugge zoom altijd en met leer al helemaal denk ik.
Maar wel  met een zo dun mogelijke naald anders krijg je weer van die grote gaten erin.

Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 12:18
ik zou zeggen, breng hem naar de speciaal zaak. Leer is erg moelijk te naaien en als je de fout ingaat niet meer te herstellen.
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 12:21
als je het wel zelf op de naaimachine gaat doen, denk erom dat je dan wel een speciale ledernaald gebruikt
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 12:57
maar waarom moet er een zoom ingenaaid worden,leer rafelt toch niet,volgens mij kan je gewoon afknippen
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2012 om 14:11
Ik heb al alle soorten leer genaaid op de naaimachine. Gebruik alleen een leernaald als het leer erg dik is. Een leernaald heeft een driehoekige punt en maakt gaatjes in het leer. Denk er wel ook aan dat je geen kleine steek mag namen ivm inscheuren.
Uithalen gaat ook niet, tenzij je precies in dezelfde gaatjes kunt naaien. Je blijft de gaatjes zien. 
Als het leer niet goed schuift kun je er een papier onder leggen en dit later wegscheuren. Er bestaan ook speciale voetjes met een siliconen onderkant.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 14:56
ik zou hem plakken ,stikken is veel moeilijker en geeft vaak niet zo`n mooi resultaat
de leren broeken die ik ken zijn niet gestikt aan de onderkant
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2012 om 15:26
Ben benieuwd Hannie wanneer er op oonze tips/adviezen gereageerd gaat worden. Ze heeft de vraag gesteld en is verdwenen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns