Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstgroep Jessica Tromp

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstgroep Jessica Tromp
    Posted: 11 December 2012 om 17:48

 Kerstgroep Jessica Tromp
 
Deze kerststal heb ik 2 jaar geleden gehaakt. Het is een patroon van Jessica Tromp.
Hij schijnt jaren geleden in een Ariadne gestaan te hebben.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 18:05
Wauw prachtig!
Back to Top
ikkie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 18:10
Heel mooi
Maar haken is mijn hobby niet .ik probeer er voor volgendjaar een te gaan breien.
Maar dan wil ik wel een goed patroon er voor hebben het boekje van F.Goble is momenteel nergens te koop en dat schijnt en duidelijk patroon te zijn voor beginners zoals ik 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 18:30
Ik heb de foto iets groter gemaakt. Vond dat alles wel erg priegelig was. Ik had van te voren al diverse keren geprobeerd, maar het lukte niet. Ineens wist ik wat ik fout deed.
Voor de geïnteresseerden. Dit is een zgn. Santons groep. Deze zijn een traditie vooral in de Provence.
Men probeerde zoveel mogelijk beroepen uit te beelden bij de kerstgroep. De dame vooraan met de gespreide armen heet: de Verlichte. Dit kan ook een mannelijke figuur zijn.
Zij heeft iets wonderbaarlijks gezien en komt de mededorpsbewoners waarschuwen om mee te gaan kijken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jannabe View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2012
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jannabe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 18:42
Ik vind het prachtig gehaakt! Zou de patroontjes graag van je willen hebben. Is dit mogelijk?
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 19:04
Originally posted by Jannabe Jannabe wrote:

Ik vind het prachtig gehaakt! Zou de patroontjes graag van je willen hebben. Is dit mogelijk?
http://www.jessica-tromp.nl/haakpatronen/kerststal%20figuren.htm


groetjes margriet
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 19:05
mooi!! deze zullen niet veel mensen hebben
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 19:20
Bedankt Ridder voor het doorgeven van de link.
@Breienmaar. Deze kerststal staat in Schin op Geul ieder jaar in de kerk. Hij is meer als 30 jaar geleden gehaakt door de grootmoeder van de eigenaar.
Daardoor ben ik op het idee gekomen en zij hebben mij doorverwezen naar internet.
En zo is het gekomen! (Gepikt van Wim Sonneveld)
Andere dames bedankt voor de complimentjes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 19:29
Bedankt voor de link! Super!
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 19:51
Geweldig zeg.
Heb de link al opgeslagen many thanks 
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 20:06

Ohhh wat mooi, ik heb mijnn kerststal net klaar, jij hebt een heel dorp, geweldig

Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 20:07
Prachtig.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 20:28
Lidwina, dank je voor de achtergrond informatie. Leuk om dat te weten.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 20:46
prachtig is deze zeg. Mag je trots op zijnClap
Back to Top
annejee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Locatie: utrecht
Status: Offline
Points: 119
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annejee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 21:03
Echt ontzettend leuk! Daar mag je inderdaad trots op zijn!
annejee

http://pinterest.com/annejee/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 06:28
prachtig!Thumbs Up
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 08:48
oh deze is echt super!!! nog leuker dan de andere kerststallen omdat er zoveel meer figuren zijn!!!
Back to Top
Petri View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 Oktober 2012
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 09:41
Supermooi! En wat een werk heb je daar mee gehad!
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 11:09
wow dit is echt supergaaf, dat is wel een heel werk geweest zeg, maar het resultaat is echt super Clap
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 11:15
Bedankt voor de link Lidwina, ik mis in onze kerststal nog een engel, dus ga deze nog even maken denk haha!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.414 seconden.
Lang Yarns