tas |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Januari 2013 om 13:25 |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan het tricotsteek met heel dikke naalden zijn en de bloemen met heel dunne naalden?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Ik heb hem ook al uitvergroot .maar volgens mij is hetgeen tricot steek.
maaj ja blijft de vraag wat is het wel. mijn kleindochter zou hem graag willen hebben.(tenminste als ik hem maak )
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
zou het kunnen zijn dat je 1 steek breit en de volgende afhaalt enz .Dat zou je eventueel 2 of 3 pennen kunnen doen afgehaalde boven afgehaalde en dan een pen alle steken breien . Vervolgens weer een paar pennen met afhalen ???
Ik roep maar wat hoor , Er is hier ooit een col in omloop geweest met zo'n soort steek maar dan in twee kleuren
|
|
![]() |
|
daar ik ga een proeflapje van maken. en laat je weten of het klopt
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik weet niet wat het voor steek is.
Momenteel is er ander iets dat ik wil vermelden. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Als je zin hebt zou je ook nog een preoflapje kunnen breien met een av steek breien en recht afhalen .
succes
|
|
![]() |
|
Ik heb het allebei geprobeerd maar het lijkt er niet op .
zou het een ajour patroontje kunnen zijn. alle ideeën zijn welkom
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
ik vind het heel erg op een patent steek lijken en dan gebreid met hele dikke naalden en niet hele dikke wol
|
|
![]() |
|
zou het ook gehaakt kunnen zijn ?
|
|
![]() |
|
Het zou ook op een ondergrond van een soort gaas gemaakt kunnen zijn en dan met wol steken er doorheen trekken een soort maassteek
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
hey dat is een goeie, daarom liggen de steken er ook bovenop, ja dat zou het weleens heel goed kunnen zijn, daar zou ik niet opgekomen zijn
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
waar heb je die foto vandaan, is dat niet te achterhalen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
het zou inderdaad wel eens gemaast kunnen zijn.
Ik heb de vraag nog bij een aantal mensen neergelegt nog maar even afwachten dus |
|
![]() |
|
Bedankt voor alle reacties Ik heb alle ideeën bij elkaar
geschoven. En ben in de breiwol mand gaan grabbelen. Daar vond ik nog 2 ½ bol
breigaren van de zelfde kleur. En ben begonnen met de tas. Hij is nu klaar nog even een foto maken en dan Ik zet hem bij mijn creaties .Groetjes bloem |
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Maar nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar welke steek er gebruikt is...
Of is het idd maaswerk?
|
|
![]() |
|
hij is gebreid op rond breinaalden daarna inderdaad gemaasd. dat lijkt er het meeste op dacht ik.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |