Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Peekie80 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Januari 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Peekie80 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken
    Posted: 04 Februari 2013 om 16:57
Hoi dames,

wat zijn jullie favoriete bezigheden? Ik doe vooral aan haken. Heb een heel boek met haakpatronen van Hello Kitty gevonden, maar is in het Japans. Nu nog de tijd vinden om alles te vertalen (nou ja, ik lees geen Japans, maar hoop wel dat ik snap wat ze bedoelen).

Gr. Peekie
Back to Top
botiwo1984 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 December 2012
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer botiwo1984 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 17:33
Ik hou erg van breien, haken en naaien. Ook hou ik ervan om bezig te zijn met mijn Golden retriever, lekkere lange wandelingen maken en straks natuurlijk ons pupje, een Friese Stabij. En muziek maken en luisteren vind ik ook erg leuk, alleen ben ik nu even gestopt met pianoen keyboardlessen, maar misschien in de toekomst. Oh ja en ik hou van het spelen van hidden object games.
Groetjes,
Josien
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 19:21
Ontwerpen van brei- en haakpatronen voor poppen, lezen, vooral fantasy en Amish, films kijken, doorloperpuzzles, katknuffelen en internetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 19:38
Haken (vooral knuffels), encaustic art, lezen (trillers, Stephen King, Dean Koontz), films waar spanning in zit,
knutselen met de kleinkinderen, hobbydoos en natuurlijk het rondstruinen op internet naar leuke kleine knuffelpatroontjes.
Back to Top
Peekie80 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Januari 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Peekie80 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 20:01
Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb van de week Dibbes de Draak afgemaakt.
Weet iemand hoe ik foto's bij mijn berichtje kan plaatsen?!
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 20:30
Ik vind het maken van praktische dingen het leukst. Of het nou dekens, vesten of ass. haken is, jurken of broeken naaien of beenwarmers breien, maakt eigenlijk niets uit. Al ben ik op het moment vooral van het haken (dat kan makkelijk in bed of tijdens het tv kijken van mak of kinderen en past in mijn handtas;-) ) maar het zijn bij vaak vlagen van dingen die ik doe.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 07:29
Ik kan alleen haken.
En dat is verschillend, van dekens en amis's en wraps. Enz.
Voor de rest heb ik mijn handjes vol aan mijn lieve zoontjes.
Mijn golden retriever van 1,5 . En de rest van mijn huisdieren.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 08:53
Haken, van alles, maar juist geen ami's, naaien en dan vooral rokjes voor mijn dochters, tassen en poppenspul. En verder internetten, vooral weblogs lezen en ideeën opdoen op Pinterest. Voor de rest heb ik mijn handen vol aan ons gezin met vier kinderen, werken en als er tijd en zin is aan het huishouden.
Groet,

Yobsje
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 09:05
Breien (truien en vesten) en naaien (rokjes en kleedjes) - voor mijn dochter en mezelf. Verder heel erg graag koken en bakken (volg opleiding patisserie in avondschool en heb ook blog).

Veel tijd is er verder niet meer over, ik werk fulltime en ben ook nog zelfstandig in bijberoep. Mijn dagen zijn soms wat te kort Wink
Groetjes, Tineke
Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2013
Locatie: coevorden
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 09:49
ik haak, veel amigurumi, maar ook omslagdoeken voor mn dochter en mij.... en verder lees ik veel, ben op dit moment bezig met genesis van karin slaughter....
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 18:11
Ik vind borduren en haken heel leuk,ik heb veel hulp van een lieve vriendin die helpt me vaak met haken,nu gaat het best goed
Verder lees ik graag susanne vermeer al haar/zijn boeken zijn erg spannend en ik lees graag david baldacci.
En mn hondje veel knuffelen,en natuurlijk lekker wandelen met hem.
Ik ben nu bezig met een mooie plaid te haken,en nog een hart aan het borduren
Groetjes jenny
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2013 om 18:19
Originally posted by Peekie80 Peekie80 wrote:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb van de week Dibbes de Draak afgemaakt.
Weet iemand hoe ik foto's bij mijn berichtje kan plaatsen?!

http://www.freebits.nl/index.php


Probeer het hier eens.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2013 om 16:51
bij mij is voornamelijke breien en haken 
en in de zomer genieten van de tuin met een goed boek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns