Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klemmetjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Klemmetjes
    Posted: 13 Februari 2013 om 19:18
Bij de Xenos schaf ik klemmetjes aan waarmee ik lintjes vastklem voor aan sleutelhangers

Alleen... Hoe hard ik ze ook dichtknijp, na een tijdje vallen de lintjes eruit. Hebben meer dozen daar last van en waar zijn klemmetjes te koop die dat niet doen en goedkoop zijn?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 19:31
en als je er een druppeltje lijm op doe zou dat niet helpen 
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 19:34
Klopt, dat doe ik nu inderdaad ook, maar dacht dat het ook mogelijk zou moeten zijn zonder lijm
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 19:42
ik heb werkelijk geen idee of er andere zijn die dat niet doen, je zou haast zeggen van niet, maar ik heb er echt helemaal geen verstand van dus durf ook niks te zeggen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 20:01
Ik doe er ook altijd een druppel textiel lijm tussen, zo zonde als inderdaad het uitelkaar valt.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 20:12
Ik heb het ook. Denk dat de tandjes niet scherp genoeg zijn.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 20:13
Ik doe het nu met het lijmpistool, is goed te doen (vaak heb ik die toch al aan voor andere frutsel knutsels)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 22:12
Goede tip! Ik ga ook maar eens lijm gebruiken.
En nu mijn vraag: de oogjes zijn erg klein, hoe krijgen jullie die aan de sleutelhanger-ring?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 22:38
klooien
Nee, das niet waar. Ik heb van die ringetjes gekocht bij de gamma, of er zijn speciale ringetjes voor. Die maak je eerst aan het klemmetje en dan aan je ring. 
In dit topic van de sleutelhangerroos kun je goed zien wat ik bedoel.
Of was dat niet je vraag?

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 23:08
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

klooien
Nee, das niet waar. Ik heb van die ringetjes gekocht bij de gamma, of er zijn speciale ringetjes voor. Die maak je eerst aan het klemmetje en dan aan je ring. 
In dit topic van de sleutelhangerroos kun je goed zien wat ik bedoel.
Of was dat niet je vraag?

Ja, dat bedoel ik. Wink
Waar vind je die ringetjes bij de Gamma?
Ik verdwaal altijd in een bouwmarkt.
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2013 om 11:17
Ik heb ooit ringetje bij Pipoos gekocht.
Ik heb ook die klemmetjes van Xenos, maar alleen de veterklemmetjes gebruikt met een gehaakt koordje ertussen. Dat zit (gelukkig) nog vast.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns