patroon kwijt |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Februari 2013 om 09:14 |
groetjes Karina
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
schildpad en uil
het is een kooppatroon katrina, dat houd in dat mensen het niet zomaar mogen delen. maar hier kan je het patroon kopen. ![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
mijn kennis heeft het ook gekocht...maar ze is de beschrijving kwijt. Die zoek ik dus nu
|
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Dan kan je kennis het misschien opvragen bij diegene waar ze het heeft gekocht!
En anders zal het opnieuw gekocht moeten worden helaas !
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Helaas heeft dit dus te maken met copyright en zo Karina. We mogen niet meer verspreiden om problemen voor renske en hobbydoos te voorkomen. Geen kwaad wil naar jou maar te veel gedoe in de afgelopen jaar hierover gehad hier op het forum en aan Renske haar adres.
|
|
![]() |
|
iedereen bedankt voor het reageren. Het uitje kan ik wel namaken. En de schildpad heb ik nog wel een ander patroon voor.... ik ga aan de slag
|
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Eerlijk gezegd vind ik dit een heel ander probleem dan dat iemand een patroon niet wil kopen en het daarom hier opvraagt. Nu moet het pakketje twee keer gekocht worden omdat het patroon zoek is.
Als iemand een haak- of breiblad kwijtraakt terwijl ze middenin het breien van een trui zit, zou ik dat patroon voor haar scannen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
We slaan wel een beetje door dames!! Ik ben het met Magtelt eens.
Spijtig heb ik het niet voor Karina.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Inderdaad Magtelt en Mayabees : het zou te gek zijn om 2x het patroon te kopen.
Karina : ik heb het niet in mijn bezit maar ik ga op zoek tussen mijn patronen. Als ik eentje vind die er op gelijkt stuur ik het je toe. ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb dit patroon! (Dacht even dat ik het ook kwijt was, haha, maar ik heb het weer gevonden.) Ik heb alleen thuis geen scanner, maar kan het wel aan iemand meegeven die het komende week een keer op het werk kan scannen. Is dat een idee? Laat maar weten.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
groetjes Karina
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |