Schaduw breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Februari 2013 om 17:10 |
Hoi allemaal hebben jullie daar al eens wat mee gedaan?het wordt ook wel illussion knitting genoemd! Vr Gr. Betty
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
geen idee waar je het over hebt!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
daar is eerder wel eens een topic over geweest. eugenie wilde toen een sjaal maken met deze techniek.
ik had er tot dan toe nooit van gehoord.
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
http://www.ravelry.com/projects/WoolhelminaTooIn The Knitter van deze maand staat een artikel van Steve Plummer en daar wordt naar bovenstaande site verwezen. Het zou kunnen zijn dat je moet inloggen.
Het lijkt mij heel interessant.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
leetje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Februari 2013 Status: Offline Points: 5 |
ik ben een sjaal aan het breien. het kost wat tijd, maar op de site ilussionknitting vind je best goede beschrijving hoe je het kunt doen.
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Bedankt Betty voor dit topic.
![]() Ik had ooit wel eens gehoord van deze techniek maar ik was hem ondertussen vergeten. Tijdens het weekend heb ik al enkele patronen besteld bij Steve Plummer. ![]() |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Hoi dank je maar kan je die patronen gewoon bestellen en dan bv met euro s betalen? Vr gr Betty
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Hallo Dine. Ben heel benieuwd, wat ga je maken? Ik heb ook gezocht bij de patronen van Plummer. Volgens mij zijn het allemaal wandkleden of is er ook iets anders bij en heb ik het over het hoofd gezien?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Betty : je kan op diverse manieren betalen, ik heb mijn kredietkaart gebruikt. Je krijgt onmiddellijk het bedrag in euro te zien (ongeveer 0,50 euro meer per patroon).
Lidwina: inderdaad allemaal wandkleden maar je kan ze natuurlijk ook als plaid gebruiken. Ik heb Gollum en the scream voor mijn zoon en het meisje met de oorring voor mezelf gekocht. |
|
![]() |
|
Hoi lidwina,je kan de patronen ook inbreken bv in een trui of de achterkant van een vest.Of smalle dingetjes op een shawl.gr betty
|
|
![]() |
|
Ik bedoel natuurlijk inbreien
|
|
![]() |
|
Bedankt Betty en Dine voor de informatie.
Het meisje met de oorring vond ik ook meteen heel mooi Dine. Betty, een tikfout kun je heel gemakkelijk verbeteren. Je gaat naar postoptions, kiest wijzig bericht en dan kun je zo iets veranderen of toevoegen. Ik heb zelfs een keer een andere foto geplaatst als er oorspronkelijk stond.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
woooow, als ik het goed begrijp: Van voor zie je niks, van de zijkant een compleet kunstwerk?
Echt heel gaaf! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |