Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon Winnie the Pooh en vriendjes

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 15:16
Hannie je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 15:29
thanks Hug
Back to Top
gevy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2013
Locatie: wiekevorst
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gevy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 21:35
Hannie je hebt mail.
Back to Top
Leentje2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2013
Locatie: Den Haag
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentje2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 17:50
Beste Bloem,

Ik zie dat je al heel veel verzoeken hebt gehad, maar..........

Zou je mij ook de patronen willen sturen?

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 17:55
natuurlijk wil ik dat. maar .........   je E-mail adres staat niet in je profiel.
klik even op het  pijltje naast mijn naam .en scrol naar beneden. dan zie je bij Messenger een vlindertje waar mijn E-mail adres staat.  zo moet hij bij jou ook ingevuld worden. dan kan ik het patroon sturen
oant Sjen
Back to Top
tinuku View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Februari 2013
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tinuku Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 19:56
Hier spuit elf, maar zou ik ook de patroontjes mogen ontvangen?
Back to Top
Sunny rain View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Oktober 2013
Locatie: Merchtem
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sunny rain Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2013 om 23:41
Hey,
Mijn dochtertje van 18 maand is gewoon helemaal gek van Winnie the Pooh en zijn vriendjes. Ik ben onlangs begonnen met haken en zou dus graag voor haar deze figuurtjes maken.
Zonder patroontjes is dat niet makkelijk. Met patroontjes misschien ook nog niet, ik ben nog aan het leren hoe je die precies leest.

Bloem, ik heb gezien dat jij deze al naar verschillende mensen hebt doorgestuurd. Zou ik deze ook van jou mogen ontvangen?
Hartelijk bedankt in elk geval.
Groetjes, Sunny
Back to Top
ladyminnie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Januari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyminnie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 03:55
Als iemand de nederlandse patroon van winnie voor mij heeft zou ik heeeeeeeel blij van worden :D
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 10:00
wij vinden het altijd wel leuk als een Newbie zich voorstelt .onder de topic voorstellen.
ik heb je een pm gestuurd. voor een adres waar het patroon naar toe kan
oant Sjen
Back to Top
ladyminnie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Januari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyminnie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 11:29
oh helemaal nog niet gezien, zal ik zo meteen ff doen :D

Ja gelezen, maar vind raar dat mijn emailadres niet zichtbaar is, heb het erin gezet en aangevinkt dat het zichtbaar mag zijn :D
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 12:02
je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
ladyminnie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Januari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyminnie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 12:55
top dank je :D
Back to Top
jschneider View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Januari 2014
Locatie: -
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jschneider Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 15:27
hallo allemaal,

ik stel mij eigen even voor. ik ben joan schneider 24 jaar en gek op Disney nou ben ik een beginner met haken.
via google zag ik dit forum dus leek me heel erg leuk om creaties van andere te zien en misschien wat tips te horen of handig heden.
aangezien ik nog een groentje ben haha.

zelf zou ik graag iets voor mij pasgeboren neefje willen maken. bijvoorbeeld Mickey mouse ofzo aangezien zijn mama ook een Disney fan is leek me dat wel erg schattig.

nou ben ik zelf opzoek geweest naar boeken over Disney patronen maar die vind ik nergens.

het lijkt me ook leuk om wat meer van jullie te weten,

groetjes joan
Back to Top
ddcanja View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Januari 2014
Locatie: zaltbommel
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ddcanja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 18:33
ik zag dat jij patroontje had van winnie en zn vriendjes zou ik dit van jou mogen aub

alvast bedankt anja
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 18:43
Wil je als beginnende haakSTER echt aan een mickey beginnen? Dat zijn geen gemakkelijke patroontjes! Wil je niet demotiveren hoor maar weet waar je aan begint :)

hier een minnie http://charocrochetpatrones.blogspot.com.ar/2010/04/minnie-mouse.html
mickey http://charocrochetpatrones.blogspot.com.ar/2010/04/mickey-mouse.html
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 19:43
ddcanja je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
jschneider View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Januari 2014
Locatie: -
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jschneider Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 21:50
haha nou ik wil er niet mee begin maar wil er wel 1 maken voor me neefjes,
wat is aan te raden om mee te beginnen? ik heb maar paar patronen van Disney, zou je aanraden om iets te kiezen wat bijna uit 1 stuk bestaat?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 08:49
ddcanja je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
Bysel View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Januari 2014
Locatie: Assen
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bysel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:51
Zou ik ook de patronen mogen hebben van Winnie en zijn vriendjes? Mijn schoondochter is helemaal weg van Winnie...en ik spaar al jaren alles van Eeyore. Zou zo leuk zijn om de verzameling aan te vullen met zelfgehaakte figuren. 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 11:54
[QUOTE=Bysel] Zou ik ook de patronen mogen hebben van Winnie en zijn vriendjes? Mijn schoondochter is helemaal weg van Winnie...en ik spaar al jaren alles van Eeyore. Zou zo leuk zijn om de verzameling aan te vullen met zelfgehaakte figuren. 

kijk anders eerst ven bij de toptic voorstellen.

oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns