Kroon. |
Reageer |
Autheur | |
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Maart 2013 om 21:13 |
Hallo creatieve geesten!
Ik zag laatst de gehaakte kroon langskomen (althans, de vraag naar het patroon). Nu heb ik (zoal vele ) lichtelijk last van pijn op de bankrekening dus kan ik dat patroon niet aanschaffen. Even verder gekeken dan m'n neus lang is, en kwam ik deze kroon tegen. Zo te zien van dik vilt. Nu vroeg ik me af, waar zou ik dat dikke vilt kunnen kopen en heeft iemand enig idee wat dat moet kosten? (ik weet, er zijn ook gratis haakpatronen van kronen, maar dat vind ik hem net niet, ik wil de kroon als cadeau doen aan het dagverblijf van dochtertje als ze straks overgaat naar de 2e groep)
|
|
welp
Duizendpoot Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij is het gewoon vilt maar dubbel laags en bij action is het niet duur heb je een pakje A4 tjes in verschillende kleurtjes desnoods 2 pakjes en mooi aan elkaar naaien
hoop dat het een tip is. liefs welp
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het vilt van de action liggen, maar dat is echt heel slap. Van de foto oogt het vilt veel compacter, steviger en dikker.
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien versteviging of karton er tussen?
Een heel leuk idee trouwens. Gr. Rianne
|
|
welp
Duizendpoot Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
|
je zou creamijn anders even een mailtje kunnen sturen zij verkoopt vilt per lapje ( 80 ct) maar weet niet hoe dik
en anders bij ruan in Almere stad kijken liefs welp
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens bij www.bijviltenzo daar hebben ze vilt tot 5mm dikte
|
|
Krissis
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, ik heb er wat op gegoogled, maar kan nog nergens vinden hoe dik het gebruikte vilt is. 1 mm is te dun, maar zou 5 mm niet te dik zijn?
Welp: dank je voor de tips, zouden ze bij Ruan ook weten welke dikte ik nodig zou hebben? |
|
welp
Post Options
Thanks(0)
|
krissis: bij ruan weten ze alles, hihihi als ik daar iets nodig heb , hebben ze het en anders bestellen ze het voor je uit verweggistan gewoon uitleggen wat je wilt en wat je bedoeld en het komt goed
ps : ervaring vaste klant liefs welp
|
|
welp
Post Options
Thanks(0)
|
ps denk zelf dat het 2 mm dik vilt is de hoed is dubbelzijdig ( 2 kleuren ) = 4 mm dus dik zat voor een hoofdje
|
|
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet hoe veel het patroon van de gehaakte kost? Maar lijkt mij nog net zo prijzig worden als je de kroon van vilt gaat maken....
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb gegoogled op crochet crown en er nog een paar gevonden die wel gratis zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=QQEt7mgCqQw http://hattingmadlycrochet.wordpress.com/2011/12/01/free-toddler-princess-crown/ http://stitch11.com/for-the-king-of-your-castle/ Hier staat die van jou heel duidelijk op: http://www.craftsy.com/pattern/crocheting/toy/crowns-to-crochet-c12/11574 Succes! |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je een kroon gemaild.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou een hoedenmaakster je niet wijzer kunnen maken . Misschien heeft ze restjes ???
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat die mooie kroon met wat fantasie na te maken is. Hij hoeft toch niet precies hetzelfde te zijn!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor € 7,99 ligt er bij Wibra een verjaarsmuts, die ook nog eens zingt en danst, als je er batterijen in doet. Dus als het te duur wordt met vilt....
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |