Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon adelaar gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <1 9101112>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2016 om 14:11
Je mailadres staat er idd. En je hebt geluk, ik ben in mijne goeie vandaag.
Back to Top
JJJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Mei 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JJJ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2016 om 22:40
Wat een mooi patroon. Mijn zoontje zou het geweldig vinden. Mag ik ook svp het patroon?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2016 om 21:25
JJJ misschien eens lezen wat er op de vorige pagina's staat.

zonder emailadres op de juiste plaats kan er niks gestuurd worden.
Back to Top
JJJ View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Mei 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JJJ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2016 om 23:10
Sorry. Heb het aangepast, met voorstelrondje natuurlijk. 
Denk dat nu mijn email adres goed staat. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2016 om 23:13
Janneke.....je hebt mail Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
cieltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Juli 2016
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cieltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2016 om 21:10
Ook mij zou je heel blij maken met het patroon van deze prachtige adelaar :D
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 18:45
cieltje lees even de hartelijk welkom. Je moet wel je emailadres invullen bij windows live Messenger, dat je vind als je op member control panel (bovenaans links) dan op bewerk profiel en dan vind je daar die windows waar je je mailadres moet invullen en dan niet vergeten helemaal onderaan op profiel updaten te klikken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 18:56
Ik ben helemaal klaar met de Adelaar aanvragen.
er word een aanvraag hier geplaatst ,dan ga ik op zoek vraag een e.mail adres verstuur het patroon en ??????
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 19:02
aah, ze heeft het al dus.

Bedankt om het te melden bloem, bespaart een ander ook weer opzoekwerk.

Nu nog het bedankje voor het patroon.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 22:17
nee Bep ze heeft het niet van mij. en ik verstuur het patroon ook niet weer.
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 22:26
dat zul je wel kunnen vergeten en ook het resultaat zullen we hier nooit te zien krijgen.
Niet dat ik de adelaar al gemaakt heb Embarrassed, maar voor zover ik weet heb ik Bloem wel hartelijk bedankt voor het patroon, dat ik ooit ga maken (na Tweety en mijn half afgemaakte Eyeoor en een Picachu (of hoe je zo'n $U*Y#-pokemon-beest ook noemt) en vast nog wel wat andere projecten waar ik heel enthousiast over ben.

Hauptsache: Een bedankje is binnen een minuut gestuurd (tenzij je er nu pas achterkomt dat iemand je twee weken geleden iets gestuurd heeft, omdat het adres dat ik op deze site heb opgegeven mijn spam-adres is... nogmaals sorry Nia.... die sorrymail heeft wel iets meer dan een minuutje gekost )
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 22:27
Anderen kregen het en namen niet de moeite even te bedanken?

Tssssssssk, dat vind ik op zijn zachtst gezegd, niet netjes.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
cieltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Juli 2016
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cieltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 07:20
Bedankt voor je uitleg, ik dacht dat ik dat al had gedaan, maar dus niet. Nu wel
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 11:42
nu staat het er idd;
Ik heb je wat gestuurd.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 12:46
Wat ik aan deze adelaar vooral verbazingwekkend vind is dat ik er nog nooit eentje gezien heb, behalve die ene op blz 1.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 13:01
dat moet je zo zien Lidwina . als jij een lap stof koopt ga je ook niet terug naar de winkel om het gemaakte stuk te laten zien.
dit forum word door vele gezien als een patroon winkel waar je gratis patronen kun krijgen
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 13:54
Nee, dat klopt helemaal. Ik heb zelfs lappen stof gekocht die nog genaaid moeten worden. Net zoals al mijn patronen niet kan maken, kan ik ook niet alle stof naaien. Ben voorlopig nog even zoet.
Wij dus zijn een soort tijdschriften handel. Nou ja, is mee te leven.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
cieltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Juli 2016
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cieltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2016 om 21:24
Ontzettend bedankt voor het patroon, nu wachten op de herfst en winter voor de lange avonden.
Groeten Cilia
Back to Top
Krista27 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krista27 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 22:23
Hallo lieve dames,

Ik zou ook heel graag het patroon van de adelaar ontvangen om hem voor mijn vader te maken. Grote verzamelaar van adelaars. 
Alvast enorm bedank!

Lieve groet, Krista
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2016 om 23:17
Kamilla, dit is een voorbeeld van de puntentelling, Krista27 is nieuw hier en plaats een bericht in een bestaand topic dan heeft zij 1 punt. Als zij zich voorstelt in de rubriek even voorstellen en daar een nieuw topic begint, krijgt ze 2 punten erbij. Doet ze het echter in een bestaand topic van iemand anders heeft ze 1 punt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 9101112>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns