Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon adelaar gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2015 om 11:53
👍
Back to Top
ingden View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 September 2015
Locatie: Arnhem
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingden Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2015 om 13:43
Dank je!
Back to Top
C.J. View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 December 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C.J. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 08:26
De handelaar is echt geweldig! Kan ik het patroon ontvangen?
Back to Top
C.J. View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 December 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C.J. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 08:27
Bedoel natuurlijk de adelaar :-)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2015 om 08:33
Hallo C,J
ALS JE NU EERST EENS DE TOPIC VOORSTELLEN LEEST !!!!!
dan kom je er achter hoe het patroon bij jou kan komen.
oant Sjen
Back to Top
ilonkakruger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Januari 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonkakruger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 19:24
Ohhhhh wat een mooie zeg. Zou ik het patroon mogen misschien?
Groetjes ilonka
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 20:18
Wat staat hier nou boven?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 20:31
Ik snap het soms echt niet... als ik een ouder topic tegenkom en ik zie daar een leuk patroon, dan blader ik eerst het hele forum terug om te zien of er ergens staat waar het patroon eventueel te downloaden is of hoe het te verkrijgen....
Zomaar zoiets direct neerplempen (en vervolgens ook nooit meer komen kijken of er iemand op je vraag reageert)... zucht
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2016 om 21:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wat staat hier nou boven?


een patroon aanvraag ????
oant Sjen
Back to Top
ilonkakruger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Januari 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonkakruger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:13
Ik weet niet of jullie mij bedoelen maar ik ben net nieuw hier dus ik weet nog niet helemaal hoe alles werkt. En ipv het even uit te leggen geven jullie zo'n commentaar. Voel me echt welkom zo bedankt!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:25
Nee we bedoelen niet jou of niet jou specifiek, dit is een forum met een kudde leden en er komen hier heel vaak mensen alleen maar
even buurten en roepen "wil ik hebben". Ik las het pas omschreven als volgt en ik vond het een goeie, als je nou een kamer vol visite binnenkomt
mensen, die je allemaal niet kent - dan zeg je eerst hallo en stel je je voor - dat wordt hier op het forum ook gewaardeerd. Verder is er
een intro topic voor nieuwelingen en als je dat gelezen hebt (is geen enorm lang verhaal, dit trouwens wel) dan weet je hoe dit forum ongeveer werkt.
En dan kun je ook om een patroon vragen en zo'n patroon komt dan alleen maar weer aanvliegen als bepaalde dingen in je profiel juist staan.
Daar kunnen wij verder niets aan doen, zo is dit forum ingericht . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:26
vlak onder jouw post staat er wat staat hier nou boven, daar wordt de post van bloem mee gesuggereerd. En als je de post direkt onder de foto op het eerste blad had gelezen en de -tig keren dat het in die 10 bladzijden wordt vermeld dan weet je dat alles draait om je emailadres waar te plaatsen zodat alleen forumleden het kunnen zien.

En voel me echt welkom : zou ik het patroon mogen misschien? Welkom patroon. (zo iets in de aard)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:28
Ja sorry je hebt helemaal gelijk dit hoort niet.Ik zal het verwijderen
maar wij zijn van mening dat het wel zo netjes is je even voor te stellen. in plaats van zo maar binnen te vallen en een patroon te vragen.
omdat dit een FORUM is en geen patronen winkel. en wij dagelijks deze verzoeken krijgen. gaan zoeken om het gevraagde patroon, om vervolgens nooit meer iets van de aanvraagster te horen. Ik hoop dat je dat begrijpt
oant Sjen
Back to Top
ilonkakruger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Januari 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonkakruger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:37
maar ik heb me voorgesteld hoor gisteren bij het topic voorstellen.
ik heb gelezen idd dat je emailadres zichtbaar moet zijn en ik heb dat ook aangevinkt in het profiel.
ik ga zo nog eens kijken of ik toch wat verkeerds heb staan ergens.
ik snap zeker wel dat het niet leuk is om alleen maar om patronen te vragen steeds dat is ook zeker mijn bedoeling niet maar ik kwam die adelaar tegen en ik vond hem zo gaaf dat ik dacht vragen staat vrij toch?
ik moet toegeven dat ik het topic voor nieuwelingen nog niet heb gelezen en dat is inderdaad ook niet slim sorry daarvoor.

groetjes ilonka
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:50
Hoi Ilonka,
Ik moet toegeven dat ik eerst ook niet mijn instellingen goed had staan. Je moet via member control je email adres invullen bij windows live messenger. Zo kan iedereen je mail adres zien en via dat mailadres je de patronen sturen.
Succes!
Back to Top
ilonkakruger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Januari 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonkakruger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:51
hoi charlotte

ik heb gewoon mijn emailadres zichtbaar aangevinkt maar dat is dus niet goed begrijp ik hahahah
ga gelijk ff kijken 
dank je wel voor de info

groetjes ilonka
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:55
Ik zie dat het er nu goed staat!👍🏻
Ik stuur het patroon naar je op! (Wordt waarschijnlijk vanavond/morgen)
Back to Top
ilonkakruger View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Januari 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonkakruger Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 11:58
owwww wat gaaf! dank je wel hoor charlotte voor je hulp en natuurlijk voor het patroonThumbs Up

groetjes ilonka

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 13:44
Zo gaat ie fijn, maar ik vond dat nijlpaard eigenlijk best leuk - maar die moet dan maar ergens anders gaan dansen
Back to Top
emdugee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Mei 2016
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emdugee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2016 om 12:52
Hallo, 

Is het mogelijk dat iemand mij het patroon van de adelaar doormailt? Hij si zo gaaf....ik wil eens iets leuks haken voor mijn man. Ik heb mijn emailadres (volgens mij) goed ingevuld LOL

Alvast bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns