Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Virus

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Virus
    Posted: 13 Juni 2013 om 23:10
Ben me vanavond wezenloos geschrokken.
Was aan het surfen naar patroontjes, waarschijnlijk een verkeerde site aangeklikt en hup computer werd volledig geblokkeerd. Er werd een foto van mezelf gemaakt met mijn webcam en daar zag ik mezelf staan op een scherm van de politie. Ik had iets gedaan wat niet mocht en kon mijn computer alleen deblokkeren als ik 100 Euro zou overmaken. Dat bleef die om de .. min herhalen en voor de rest was er niets meer mee te beginnen.

Met behulp van mijn broer nu uren later, eindelijk mijn computer weer werkend gekregen, wat een ellende.
Ik zat gewoon te trillen op de bank.

Dit blijkt dus een virus te zijn, wat heel moeilijk weer te verwijderen is. Hopelijk blijft het nu van mijn computer af en ik durf nu amper nog ergens op te klikken.

Mocht iemand anders het ook krijgen, NOOIT BETALEN !!!!
Het zijn internetcriminelen, dus ze blijven om geld vragen en je probleem wordt niet opgelost.

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2013 om 23:22
Gelukkig dat je niet betaald heb, want er zijn altijd nog wel mensen die erin trappen.
Fijn dat je dit even met ons deelde.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 06:49
oh wat erg maar wel fijn dat je ons verwittigd!!!!
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 08:40
Aaah,jemig dat is schrikken!
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 09:07
Ja hoor, wat irritant.
En nu?
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 09:23
Het is hopeloos de laatste tijd ik krijg steeds mail van ideal van banken nooit op reageren zijn ook criminelen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 10:47
Jeetje t wordt al gekker!
Hier wordt steeds gebeld in t engels,met india accent, helloww, doe jpe spiek engliess? En dan gebazel over windows en herstellen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2013 om 10:53
Mijn man had gisteren 1.000.000 gewonnen in slecht engels. Of hij even al zijn gegevens wilde invullen!!!! Verwijderen, verwijderen, zover mogelijk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 01:38
hey cully ik heb over een paar maanden terug hetzelfde voorgehad Confused kwam er bij u ook op van de federale politie en zo ? Mij werd ook aangeraden om 100 euro te betalen . Het kwam er steeds opnieuw op wat je ook probeerde Angry 
mijn zoon heeft dit opgelost door de pc in veilige modus op te starten en weg was het bericht Big smile heb wel verscheidene uren zonder pc gezeten want eerst wisten we niet wat we eraan konden doen .
Dus aan allen die dit ook nog voor hebben , starten in veilige modus en bericht is weg Clap

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 09:30
Ik ben ook naar de veilige modus gegaan, virusscanner gedraaid (Norton; betaal ik me blauw aan), maar het virus bleef gewoon zitten !!!

Via een oude computer een bestandje op het web gedownload, op USB gezet en dit via de veilige modus, met netwerkverbinding gedraaid. En toen was het eindelijk weg. Maar was ik wel uren verder.

Ik had een logo van de Ned politie, dus ook dat passen ze volgens mij aan, aan in het land je woont.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 11:15
Als je in veilige modus gaat kun je ook kiezen voor met internet opties dacht ik
op die manier kun je zoeken naar kaspersky virusscanner online
die krijgt een hoop dingen er goed uit

norton laat eerst alles binnen en gaat dan lopen loeien 
heb ik ook gehad, nooit meer
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 15:39
Ik heb ook eens zo'n virus gehad en ben 2 uur bezig geweest om mijn laptop weer goed te krijgen. Sindsdien klik ik niet meer lukraak op sites/linken en ik ben gewijzigd van virusscanner. 

Wat eigenlijk de beste tip is: maak te allen tijden een back up van je pc, iig van je foto's, je mail (tenzij je hotmail of gmail hebt (=cloud) en documenten en neem een gratis cloud abonnement waar je dingen opslaat.   
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2013 om 22:07
Ik krijg altijd een waarschuwing van mijn virusscanner deze site is onveilig vaak  bij doorklikken op pinterest.
 Ofwel mijn scanner houdt het gelukkig tegen (tot nog toe ) zit heftig op hout te kloppen nu. Ik weet even niet welke scanner ik heb mijn man zorgt hiervoor maar idd Norton is er hier  als eerste uitgegooid neemt enorm veel ruimte in op de computer  is duur met  updaten en  haalt  eerst binnen en doet dan pas scannen en in quaraintaine zetten  maar dan is het leed al geleden.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.000 seconden.
Lang Yarns