Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

amigurumi artis

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: amigurumi artis
    Posted: 14 Juli 2013 om 14:15
Weet  iemand hoe je tegenwoordig aan de patronen van amigurumi artist kan komen.
Ik vind het jammer dat ze haar patronen niet meer zomaar deelt  al geef ik haar groot gelijk. Maar ik dacht dat ik alle draken had van haar  maar  ik had ze toch niet opgelslagen. en er waren ook ander patroontjes die ik graag had  willen hebben maar helaas het lukt niet meer. ik heb zelf geen uitleg gevonden laat  ik het zo zeggen.Wink

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2013 om 17:06
Ik heb even gekeken op haar blog    prachtige creaties    super gewoon.
maar wat is die site onduidelijk . zeg maar niet te lezen .dat zal wel door de kleur komen.  
oant Sjen
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2013 om 02:05
Ja dat  blauw op zwart is idd  niet echt lekker lezen.
Maar  het is zo  jammer dat  ze deze patronen niet meer deelt door zo'n stel onverlaten want ze zijn zo  mooi. ikhoop echt dat er een mogelijkheid komt  dat ze ze weer gaat delen. Mischien op een andere manier  met inschrijven ofzo dat ze mogelijk boetes kan opleggen o.i.d.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2013 om 12:59
Ze zijn idd prachtig !
Volgens mij zou ze er een hoop aan kunnen verdienen, als ze zou willen.
Dat ze gratis waren, is helemaal toppie van haar. Jammer, dat er dan weer misbruik van wordt gemaakt.

Ik zie deze site voor het eerst, dus kan je helaas niet verder helpen.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2013 om 19:42
Ja jammer he dat er altijd mensen zijn die er misbruik van moeten maken. Ik geef haar ook geen ongelijk hoor  ik vind het alleen jammer dat ik toen niet alles heb opgeslagen wat ik wilde. En dat was nogal wat hihihiWink

Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 15:30
Je hebt een PM

Annemarie
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 16:09
Jeetje wat heeft die mooie patronen enzo veel.Ik snap niet dat ik nog nooit van haAr heb gehoord. En nu ik het weet is het te laat. Wat is er gebeurd ? Heeftiemand er misbruikvangemaakt? Gr betty
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 20:00
Ja zij deelde deze patronen gratis. En op  een gegeven moment vind ze dus haar  eigen patronen te koop
op www.crossstich forum. wat zonde dat  iemand er dan zo nodig wat aan wil verdienen terwijl  men het  gratis krijgt. zij was hier dus niet blij mee en is dus gestopt met gratis weggeven. 
Ik  geef haar geen ongelijk maar  het is wel  jammer

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns