Ook last van zo'n gekke tik |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Juli 2013 om 15:36 |
We zijn op vakantie geweest naar de Noordzeekust bij Jutland. Ik ben gek op de zee.
En nog gekker is de tik om altijd maar schelpen te verzamelen. Dit keer lagen er ook veel mooie steentjes en mooi zeewier om te drogen. Hmmm..... gelukkig is mijn man geduldig en mag ik het vaak ook meenemen. Doe er vaak wel iets mee hoor. Heb al een keer een prachtige spiegel gemaakt van verzamelde schelpen of leg ze in een schaal of vaas. |
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw wat prachtig, daar wordt je man vanzelf geduldig van, mooi hoor
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker een mooie spiegel,zo heb je er nog iets aan
|
|
Groetjes jenny
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi!!! Ik heb dat met stenen. Die liggen in de tuin:)
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi die spiegel !
Ik denk ook bij alles dat ik het vast nog wel een keer ergens voor kan gebruiken. En vaak genoeg blijft het dan jaren liggen. Gooi ik het eindelijk weg en dan 2 weken later denk ik, waar is dat gebleven ?
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
O als ik schelpen zie ben ik niet te houden,het is echt een tic ,en ik heb er nooit genoeg ,zo was ik op vakantie in Egypte en aan de controle van de luchthaven stonden plots agenten rond mij want ik had iets wit in mijn broekzak ......schelpjes en ze konden daar niet mee lachen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor die tik heb ik ook en kan dan niet ophouden met rapen
Ik heb er al verschillende fotolijsten mee gemaakt ik heb er een staan met een hele leuke foto van mijn dochter op het strand Als ik er aan denk maak ik van de week wel een foto |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk! Ben je nog wezen kijken bij het Schelpenhuis in Thyborøn?
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is ie mooi zeg! En je hebt gelijk een aandenken.
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och we hebben allemaal wel een tik en connectie met verzamelen. Als al die tikken dan net zo mooi zijn als de jouwe is dit niet verkeerd.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi!
Maar mag je schelpen wel invoeren dan? Ik hoorde dat dit verboden is, of gaat dat alleen op die hele grote? |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi!
Ach maybees, k hang van tikken aan elkaar! Bramen plukken, tot je snachts allemaal braamen ziet! Wolwinkel, ohhh ff kijken! In de kringloop altijd wel iets zien waar je iets mee kan/wil! Zeggen hehe ff kofie(terwijl er nix gedaan is) enz enz |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja.... volgens mij is dat meer voor grote schelpen dan die kleine. En als je met vliegtuig gaat dan is er natuurlijk strenge controle op vooral vanuit buiten Europa en Caribean.
|
|
|
Mayabees
Post Options
Thanks(0)
|
Nee daar zaten we nog te ver vandaan. We zaten in midden Jutland. En met een meiske van 2 wil je niet te veel in de auto rijden. Zijn wel naar Legoland geweest.
|
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jammer! Maar ik begrijp dat heel goed hoor. Ik ben er zelf ooit als meisje van een jaar of 9 geweest. (dat is ca 40 jaar geleden )
|
|
Czarina
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2013 Status: Offline Points: 30 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeeeeeeeeeeeeel herkenbaar dit!! Supermooie spiegel! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |