Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Myboshi

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Myboshi
    Posted: 21 Augustus 2013 om 14:17
Het schijnt helemaal in te zijn, Myboshi, heeft iemand er al ervaring mee en waar zijn patronen te vinden?
 
Regeren is vooruitzien, dus wil ik nu best gaan beginnen aan een lekkere muts en of sjaal.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 14:23
Als je my boshi, dus los van elkaar intikt bij google zie je een boekje van € 2,95. Volgens mij is het hele idee erachter dat je een individuele muts maakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 18:36
Ik was vandaag in een winkel waar het boekje met patronen lag. Het is echt niets bijzonders. Gewoon mutsen met veel kleurtjes. En vooral de muts te groot maken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 19:07
Is het niet gewoon merk marketing? Wat ik zo zag vind ik het niet echt bijzonder.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 21:29
Ik begrijp echt niet waar die hele hype vandaan komt, tis gewoon dikke wol waar je een muts van moet haken/breien en dan ook nog een labeltje op moet naaien zodat iedereen ook nog reclame loopt te maken. Maar zal wel aan mij liggen :-)
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2013 om 09:25
Dank jullie wel, ik zat al te kijken, wat is hier nu anders aan dan gewone wol. Nu weet ik het dus zeker.
Thumbs Up
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2013 om 10:06
Ik zag in de Beekbergse wolhal een paar boekjes liggen met My boshi, het is gewoon een muts, je kunt er een pompom op doen of zo'n zakje maken, heette dat niet beanie? Het is bedoeld om een rage te beginnen, net als de breipakketjes van de Vikingen. Geldklopperij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2013 om 10:13
Nou inderdaad Magtelt ik vind het ook z'n onzinnige onzin, natuurlijk zijn de mutsen leuk maar niet leuker dan met welke andere wolsoort dan ook en dus ook niet apart. Gewoon gestreepte mutsen gemaakt van dikke wol, leuk maar om daar zo'n ophef over te maken..........ze doen net alsof het wiel weer opnieuw uitgevonden is......
En hoezo een labeltje van de wolsoort op je muts naaien.......
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2013 om 12:11
Citeer Myboshi (mijn muts) is ontdekt door een gelukkige samenloop van omstandigheden in het verre Japan. De bedenkers van Myboshi hebben dit succes naar het westen gehaald en mede door het enthousiasme van de mensen om hun heen is Myboshi inmiddels een groot succes: de zelf gehaakte mutsen van myboshi.
LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2013 om 10:17
Mischien kunnen Zeeman en Wibra ook naast de wol labeltjes verkopen. Uiteindelijk heeft Zeeman ook al t-shirts met hun naam erop. Wibra begint daar niet aan, ik heb het per mail gevraagd en het antwoord was Nee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2013 om 12:02
Mijn zonen wilden indertijd truien met een merk erop. Maar ik breide ze. Heb toen labeltjes laten maken.
Zwart met gele opdruk, alleen maar: HANDMADE
                                                           lida
Ze zijn jammer genoeg op (een half gros). Ze waren een groot succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2013 om 12:11
http://bymiek.blogspot.nl/2010/03/dhz-labels-maken-deel-ii.html
Een handige uitleg hoe je zelf een label kan maken
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2013 om 20:31
Het komt misschien wel wat overdreven over, maar wat maakt het uit.
Wanneer het jongeren enthousiast maakt om te gaan haken of breien is dat toch leuk.
En als daar dan een labeltje aan moet, dat kost 60 cent dus waarom niet.
We maken toch zelf wel uit welk garen we er voor gebruiken.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2013 om 16:18
Daar heb je ook wel weer gelijk in, JannieV. 

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 12:54
Ik had een pakket besteld moest deze voor iemand haken. Dacht dan heb ik gelijk die muts aan de sjaal (patroon) Ik kwam wol tekort maar dat hebben ze opgelost door een bolletje te sturen. Toch kom ik niet uit het patroon, heb gemaild maar tot op heden heb ik nog geen oplossing.
 
De wol is mooi en zacht, maar vind als je een stuk gehaakt heb, dat het toch stug is. Kan ook aan mij liggen hoor. Zelf zou ik deze niet meer kopen.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 13:13
Ze hadden ook in mijn wolzaak zoiets liggen en dat heet mijn mutsi en dat staat ook helemaal vol met hoe kan het anders mutsjes.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns