Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bullion steek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bullion steek
    Posted: 21 Augustus 2013 om 21:44
Na een tijdje zwoegen,uithalen opnieuw beginnen en op you tube gekeken te hebben. Toch maar even vragen?

Weet iemand een foefje om deze leuke steek te maken?
geprobeerd om alle omhalingen losjes te houden,maar het lukt niet echt.
Help!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 10:06
Op het filmpje dat ik zag, deed ze de doorhaling één voor één, niet door alle 7 omslagen tegelijk. Ik denk dat het een kwestie van oefenen is, hoe je de naald houdt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 11:43

Ik heb ook nog een YouTube filmpje gevonden met een trucje, kijk maar of je er iets mee kan Wink

Liefs Jann 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 12:07

Geweldig! wat slim met zo'n afgeknipt rietje! Ik ga het proberen.En oefenen! Hartstikke bedankt.

Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 15:28
Originally posted by engeline engeline wrote:

Geweldig! wat slim met zo'n afgeknipt rietje! Ik ga het proberen.En oefenen! Hartstikke bedankt.

Ik hoop voor je dat het gaat lukken meis, ik heb de steek ook geprobeerd, niet om te doen, het lukt mij ook voor geen meter, dus ik ben heel benieuwd of het rietje de uitkomst brengt Tongue

Liefs Jann
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 15:56
Nou...... ook met het rietje lukt het niet.verschillende haaknaalden gebruikt.
Wat een gepriegel. ook geprobeerd om lusje voor lusje eraf te halen,ben ik bijna op het eind ,schiet hij eraf ,kan ik weer opnieuw beginnen.,grrrr.

Jammer vind het zo'n leuke steek.

Op een duits filmpje op you tube,doet een mevrouw het erg goed voor en lijkt het best makkelijk.
En nu is geduld al niet mijn sterkste eigenschap.Maar.blijf het nog even proberen en openstaan voor meer ideen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 16:08
Ik heb het geleerd met een lucifer ernaast .

Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 18:24

Jammer, het lijkt op het filmpje redelijk om te doen, misschien de tip van Mutti met de lucifer er naast..

Liefs Jann
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2013 om 16:26
Nog nooit gezien.... en als ik het zo lees moet ik het ook niet proberen.......
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns