Huis-aan-huisbladen |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 September 2013 om 13:19 |
Soms valt er een interessant gratis magazine in je brievenbus. Nuon had dit keer een bladzij gewijd aan ene Kevin, die op de winterfair van Margriet geinterviewd werd. Een woonblad liet een stoel zien die bekleed was door Merel Karhof, die breit met een windgestuurde machine.
Ik zag bij de vermelde websites van Kevin een wolwinkel Penelope Craft in de Kerkstraat in Amsterdam, op nr.117. Ik ben geboren op nr. 125 driehoogachter. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
das dus vlakbij
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu niet meer, eerst verhuisden we naar nr. 125 sousterrain en daarna naar de Hectorstraat 39 1hoog. Maar ik trouwde met een Centraal Beheerder en moest dus Even Apeldoorn bellen. Al 40 jaar geleden.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
maar wel leuk een breier/haker vlak bij je oude stekkie, pure nostalgie toch
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het was een leuke buurt, het stukje Kerkstraat tussen Leidse en Spiegelstraat. Lagere School op de hoek Prinsengracht en Vijzelstraat. Allemaal buurtwinkels, nog geen supermarkten.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |