Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 171172173174175 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:42
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Zeg bep je gaat me toch niet vertellen dat je alles nagelezen hebt ??? Echt ???
En dat ik me afvroeg of ik wel niet mijn blog adres erbij zou zetten en dat nu af en toe doe

En dat ik nu comments heb, waar ik dus op ga antwoorden, dat het waarschijnlijk een paarse trui wordt Big smile

Oei ik zie nu, ik wordt ook een *piep* genoemd, nou ja vooruit, iedereen zijn mening.



degene die dat gezet heeft zal het heel 'piep' gelezen hebben en is waarschijnlijk een heel maar dan ook heeel serieus mens die nergens humor kan in vinden.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:25
motormuiswimenlidy maar ik kort dat af naar motomuis, die wonen in een camper over heel Europa en laatst stonden ze aan de ourthe en daar zijn nu modderstromen en overstromingen, maar dat is elk jaar zo.

En heb ik allemaal gelezen op je blog maar ik vind dat je het toch heel goed opneemt. in ieder geval toch altijd met een klein vleugje humor (voor een buitenstaander toch) en ik ben er zeker van dat als je dit allemaal over een aantal jaren gaat teruglezen (misschien hoeft het zelfs niet zo lang te duren) dat je zelf het humoristische ervan inziet. Het is vooral de manier van iets neer pennen dat mij doet glimlachen en vooral heel herkenbaar en sorry maar soms ook heel komisch.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:22
Zeg bep je gaat me toch niet vertellen dat je alles nagelezen hebt ??? Echt ???
En dat ik me afvroeg of ik wel niet mijn blog adres erbij zou zetten en dat nu af en toe doe
En dat ik nu comments heb, waar ik dus op ga antwoorden, dat het waarschijnlijk een paarse trui wordt Big smile
Oei ik zie nu, ik wordt ook een *piep* genoemd, nou ja vooruit, iedereen zijn mening.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:15
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik hoop dat motormuis al andere oorden heeft opgezocht?
wist je dat ik anders vrees dat ze daar nog wel enkele dagen in de modder vast zit?
Welke motormuis heb je het nu over ? Een Nederlands zwaantje ?
Wist je dat je je berichtjes op een blog gewoon kunt agenderen en dat ik dus tegenwoordig standaard 17u30 prik
Ik blog omdat ik gek van mezelf werd (mijn vader overleden en mijn moeder heeft ze niet meer alle 100 op een rijtje)
Maar gelukkig begint dat klagen op papier zijn vruchten af te werpen, ik slaap ten minste weer
En kom ik een beetje tot mezelf, dat geklaag ging me danig de keel uithangen - ik kende mezelf amper meer terug
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 13:07
wist je dat ik hoop dat motormuis al andere oorden heeft opgezocht?
wist je dat ik anders vrees dat ze daar nog wel enkele dagen in de modder vast zit?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 11:56
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Even afkloppen, ik ga zo ongeveer drie keer per jaar naar België en heb nog nooit een aanvaring met een zwaantje gehad.
Terwijl ik best weet waar dat rechterpedaal voor dient. Ik heb nu een andere kar, met tempomaat en dat is best wel geinig, ben

er nog niet mee naar B geweest, maar binnenkort . . .

Effe afkloppen.


als ik mee in de auto zit is er ook altijd een tempomaat. Die geeft opmerkingen zoals : ik dacht dat je hier maar 50 mocht of ook wel eens : stop hier en ik stap wel uit dan kunde voortvliegen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 09:58
wist je dat ik mij afvroeg of lw, telkens ze iets schrijft op haar blog,dit stipt om 17.30 doet?
Trouwens is heel plezant om te lezen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 11:35
Even afkloppen, ik ga zo ongeveer drie keer per jaar naar België en heb nog nooit een aanvaring met een zwaantje gehad.
Terwijl ik best weet waar dat rechterpedaal voor dient. Ik heb nu een andere kar, met tempomaat en dat is best wel geinig, ben
er nog niet mee naar B geweest, maar binnenkort . . .
Effe afkloppen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 23:11
wel die politieagent dus blijkbaar niet. we hebben zo nog eens een boete gehad voor overdreven snelheid juist voorbij goes : we reden 55 op een baan waar je maar 50 mag, ja mijn man is een roekeloze chauffeur.
en een paar weken later stak er een boete in de bus : na aftrek van de correctie reden we nog 52 wat nog steeds veel te hard is naar nederlandse normen. We hebben die boete maar braafjes betaald en dat was een pak minder (60 guldens bedroeg die in die tijd tijd nog) dus minder dan degene die er nu zit aan te komen. Ik heb altijd geweten dat de nederlandse politie de belgen wisten te vinden, maar andersom heb ik mijn twijfels.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 23:03
Ik lees net je verhaal en ben verbaasd. Meestal,laten ze belgische nummerplaten toch met rust?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 22:33
wist je dat ik denk dat ze daarboven een portfolio van mij hebben gemaakt terwijl ik het co-peil op punt hield?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 16:34
we lieten zien dat we de gps volgden en ik had ook nog een plan in mijn handen. hij heeft als verklaring genoteerd dat we de gps volgden.
Maar het moest zo zijn want de eerste afrit bergen op zoom hadden we maar het bord iets verder stond wat verscholen tussen de bomen en voor we er erg in hadden zaten we al terug op de autostrade, dus volgende afrit waar een beetje verder politie opgesteld stond. En ik heb dus idd maar mooi mijn mond toegehouden (maar heel veel gedacht) omdat ik niet nog meer boetes wou krijgen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 15:57
Tsja, en hier ben je altijd zo van de tongriem gesneden . . . Ge was vast helegaar perplex, maar een schaterbui en uitleggen dat
je tante Truus volgde had je misschien best geholpen. Echte hele strakke politieagenten, ze bestaan nog en juliie hebben er 1 getroffen.
Als je het zonde geld erg zonde vindt dan zou ik er een brief aan wagen, nee heb je - ja kun je krijgen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 14:20
wist je dat de politie in Bergen op Zoom heel vriendelijk is maar toch een tikkeltje 'Magtelt' zou kunnen gebruiken?

we reden dus naar bergen op zoom en volgden de gps (zoals iedereen wel ongeveer denk ik als je ergens komt waar je nog nooit geweest bent).
afin de gps vertelt ons dat we die straat moesten inrijden. Wij rijden dus die straat in en komen aan een licht dat we nog nooit gezien hadden.
een vierkant met 2 rode lichtjes naast elkaar. Rood licht dus we stoppen. Van de overkant van de straat komt er ineens een politiewagen aangereden en komt voor ons staan. De agent stapt uit en ik dacht ah, die gaat ons verder helpen, en komt dus naar ons toe. hij buigt zich in het raam langs de bestuurderskant en zegt 'meneer u bent op een busbaan, hier moet ik u een bekeuring voor geven' En het was op die moment dat ik aan Magtelt dacht en dacht gij moet niks. Wij mochten ons aan de andere kant van de baan zetten en wederom plantte hij zijn wagen voor die van ons. Na netjes een bekeuring te hebben uitgeschreven vroegen we waar we konden parkeren om zo dicht mogelijk bij het centrum te staan. En zijn antwoord was : bij de Jumbo en daar iets kopen dan parkeer je gratis. Maar waar die Jumbo was vertelde hij er niet bij. En hij wenste ons nog een prettige dag verder na onze vraag beantwoord te hebben van hoeveel gaat dat kosten? 90 euro plus 7 euro administratiekosten.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 22:32
ik weet niet of dit een toepasselijke smilie is Engelientje maar het doet me aan jullie Sterretje denken die van Boven af naar haar oma lacht om alles wat ze deelt, ook met haar hobby.vriendinnen hier...en ze zal ook vast op de 1 of andere manier voelen hóe goed je voor haar moeder en broertje zorgt......
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 22:13
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Lieve Engelientje, trotse oma van Sterre...ik herinner me dat je al eens eerder over Sterre tikte en toen ook je excuses maakte....kind, al tik je elke dag over dat lieve droppie : ..gewoon doen, hier op het forum kan en mag dat...maar dat heb je inmiddels wel gemerkt aan alle lieve reacties .....


Dank Marlene voor jouw lieve woorden.Ik weet inmiddels dat er veel lieve dames op het forum zijn.Mijn excuses zijn vooral gericht op de heftigheid van mijn bericht..Steeds vaker gaat het goed met mij,maar elke dag is er toch de confrontatie met het verlies(zoals Magtelt ook zei,meisjes van haar leeftijd nu te zien.Daarbij woont mijn dochter en kleinzoon(broertje van Sterre) bij mij om de hoek,) dus die zie en hoor ik elke dag.(gelukkig wel).Maar ik zie ook haar verdriet en wanhoop elke dag.Haar man (ex) gaf bij de eerste chemo van Sterre aan te willen scheiden omdat dit niet het leven was wat hij wilde??!)Zijn vriendin zat ook op de uitvaart van Sterre,,,,Dus wij komen van ver ,maar wij gaan er zeker komen.samen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:48
In het weekend het aanrecht van mijn man is
Ik gister opruimwoede had en nu in een ontploft computerkamertje zit
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:30
Lieve Engelientje, trotse oma van Sterre...ik herinner me dat je al eens eerder over Sterre tikte en toen ook je excuses maakte....kind, al tik je elke dag over dat lieve droppie : ..gewoon doen, hier op het forum kan en mag dat...maar dat heb je inmiddels wel gemerkt aan alle lieve reacties .....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 19:18
Wij hadden vandaag patat! Ook door manlief gehaald!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 18:56
wist je dat mijn man vanavond voor het eten zorgt?
afhaalchinees! en hij heeft zelf gebeld! gewoonlijk moet ik dan nog bellen dus ik hoef helemaal niets te doen voor het eten. wat een luxe.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 171172173174175 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns