Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 172173174175176 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 14:12
dat is de chat(frans voor kat)room(engels voor kamer)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:58
wat? is de frans/engelse kattenkamer?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:56
wist je dat ik in de frans/engelse kattenkamer vanalles heb getypt en dat ik dat niet meer wegkrijg?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:29
Ach ik werd er gewoon een beetje stil van, wat moet je zeggen, wat kun je zeggen - ik was zeker niet in shock hoor, maar ik dacht
ik kan na zo'n bericht moeilijk grapjes maken over mijn mislukte trui - dus daarom zei ik maar even niets.
 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 12:26
Dank je wel voor jullie lieve woorden,doet mij goed...

En de zon schijnt en ik heb nog een weekje vakantie te goed en dat gaat eind volgende week gebeuren,lekker met de camper naar Zuid Frankrijk,ik ben ook een ouderwetse oma(haha) zonder mobiel(echt waar) manlief wel,,,dus geen internet en hobbydoos maar deze doos neemt natuurlijk wel het nodige mee om te breien en te haken.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 11:39
och hemeltje lief, wat erg en waarom? niemand zal dat ooit weten.
en sorry zeggen engeline, ben je bedonderd!! t moest er ''gewoon'' ff uit!

aan allen die wat kracht/moed enz enz kunnen gebruiken, heel veel , ja wat eigenlijk, heel veel
sterkte om door te gaan!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 10:00
Je bent een kanjer van een oma, Engeline. Ik heb het wel eens moeilijk als vriendinnen me teveel bombarderen met foto's van en verhalen over hun kleinkinderen. Soms vraag ik ook, of ze er rekening mee willen houden dat ik een moeder zonder kinderen en een oma zonder kleinkinderen ben, en dan houden ze zich een maandje in. Maar ik kan me indenken dat het voor jou echt heel zwaar is. Ook als je meisjes ziet lopen die de leeftijd hebben, die Sterre zou hebben. Het is een mooie naam voor een mooi kindje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 07:55
Wat een droevig verhaal .
Sterre ziet er inderdaad een hele stevige , mooie baby uit.
Ik probeer het ook weer in het heden uit te drukken.
Rotaandoening,he...
En inderdaad als het zo weinig voorkomt dan kennen ze er ook niet zoveel van,he.
Perlefientje zit in het Uz Gent en daar moet ze heel veel onderzoeken (Genetisch) en wat ze soms vertelt...wat sommige gezinnen onder de kiezen krijgen?

En wat zie jij er een lieve oma uit.
Zo zie ik je ook es,he.

Lieve groetjes,Hug

Groetjes Creananske

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:27
Inderdaad niks geen sorry hoor, het is juist goed om het te kunnen delen, dat is ook verwerking, het is allemaal niet niks.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:14
niks te sorryen engeline en zekers niet als het recht uit het hart komt.


als ge hier een slechte foto neerzet dan moogt ge sorry zetten voor de slechte foto want dat kan beter
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:00
Hinderd niet hoor,zelfs mijn huisarts had er nog nooit over gehoord.In Amerika is september de maand van Hystio,een moeder daar heeft er een boek overgeschreven dat zou mijn dochter ergens deze maand krijgen.Schrok eigenlijk van mijzelf om dit zo hier op het forum te zetten,het shockeerd anderen waarschijnlijk teveel.sorry hiervoor...
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:39
Oh sorry, ik legde automatisch die link omdat ik las over chemokuren. Als het ook zo'n zeldzame ziekte is, is er natuurlijk ook weinig over bekend, daar doen ze natuurlijk weinig onderzoeken naar.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:34
Sterre had geen kanker maar Hemofagocyterende lymfohistiocytose!! HLH afgekort.Dat is een genetische autoimuunziekte die 1 op de 5 miljoen keer voorkomt.Sterre was in 2009/2010 het enige patientje in Nederland.Het werd behandeld als kanker maar eigenlijk liepen ze constant achter de feiten aan. In Amerika(een miljoenenland) is een gespecialiceerd hospital,daar zijn ietsjes verder nu met de behandeling.Mijn dochter en kleinzoon blijken drager van het gen maar kunnen in principe geen HLH krijgen .
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:26
Oh Engeline.... ik krijg er kippenvel van, wat vreselijk zo'n klein humpie.... Nog geen 5 min. terug kreeg ik bericht van een vriendin van vroeger... zij heeft die rotziekte nu door haar hele lichaam zitten. Ik ben er ook kapot van, maar zo'n klein meisje.... wat verschrikkelijk oneerlijk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:59
dat was al een flink boeleke zo te zien. En ik ben blij dat je in de tegenwoordige tijd schrijft : dit BEN ik als trotse oma. Want daar mag je idd trots op zijn. En ik ben er ook zeker van dat Sterre toen ook al op die jonge leeftijd haar deeltje heeft bijgedragen aan de toekomst.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:56
Oei Engeline wat een verhaal. Maar wat een toepasselijke naam, Sterre, ze zal een sterretje in je hart blijven!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:51


Dit ben ik als trotse oma
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:44
wisten jullie dat ik van het bericht van engeline heel stil van word ?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:41
Nanske, Magtelt heeft ze losgelaten in principe doe je dat met alle kinderen, je kunt hun leven niet voor ze leven dat moeten ze zelf doen.
Belangrijk is dat het goed met haar gaat en dat ze weet dat de deur altijd open staat
Voorzichtig de draad weer oppakken van je gewijzigde leven en #ademinademuit zoals dat op twitter zo mooi genoemd wordt.
Misschien kunt je haar vragen (als ze weer eens belt) of ze misschien iedere 13e van de maand of iedere 1e woensdag van de maand
jullie bellen wil zodat jullie weten hoe het met haar gaat. Misschien niet erg spontaan, maar misschien is het iets wat ze kan.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:39
Wisten jullie dat mijn kleindochter Sterre al 4 jaar dood is.
Dat zij na 42 chemo's en een beenmergtransplantatie in maart 2010 genezen??? naar huis mocht en zij alsnog op 19 mei 2010 overleden is.
Ze was op 3 weken na 1 jaar.
Dat ik nu pas weer een beetje begin te genieten van de dingen om mij heen?
Ik blij ben met dit forum!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 172173174175176 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns