Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 174175176177178 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 08:45
Creananske,ik snap het wel van jou hoor,maar ik heb(ook al een oud huis) ooit een in een huis met man en kinderen gewoond,waar ik sávonds voor ik naar bed ging een brood uit de vriezer had gehaald en op het aanrecht had gelegd,s'morgens een hele tunnel gevonden,gemaakt door familie muis.de hond(een mechelse herder) durfde s;nacht niet meer alleen in de kamer te slapen haha, ze zijn dus niet alleen maar schattig!!
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 23:12
Wisten julie dat jullie weer hilarisch zijn?
En ik dat van die geraniums nog steeds niet snap?Confused
Dat je dus niet letterlijk blond moet zijn om iets niet te snappen?
Ik zaterdag in Tilburg ben geweest ?
En dat het in momenten verdomd goed denken was van wat er nu gezegd werd?LOL

Dat ik wel snap dat muisjes ( eenmaal je ze hebt )wel vervelend kunnen zijn.
Maar ik het zo vreselijk erg vind ...dat gif ,die vallen enzo?
Ze zien er zo klein en schattig uit...
In een ander kleurtje worden ze massal gekweekt en in een kooitje gestopt en geaaid?

En het zo lief vind van Amethyst dat ze haar vriendje zo graag wil gelukkig maken...

Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 18:23
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat hij daar geen trauma heeft aan overgehouden? Je moet dat kunnen aankleden he om die haren uit te trekken. Het was Of haren met neten weg Of nen hele kop vol met beestjes en dan elken dag stinkshampoo (waar die beestjes tegen konden) en uren stilzitten om die shampoo te laten inwerken. Nen kleine van 4 jaar kiest dus niet voor het stilzitten.


Was scheren geen makkelijkere oplossing geweest dan?
Toen mijn dochtertje (een meisje dus haren uittrekken of scheren geen optie) jaren geleden luizen had hadden we gekozen voor een shampoo waar geen gif in zit (daar zijn veel luizen trouwen resistent tegen) maar die een soort van was/plasticlaagje over de haren heen legt. Dat heeft twee effecten: de neten verstikken, en de luizen hebben minder houvast. Vervolgens iedere dag met de luizenkam alles kammen (ja dat kost tijd, maar als een kind berschrikkelijke jeuk heeft gaan ze toch maar meewerken). Iedere dag vind je minder, en na anderhalve week stug volhouden was alles weg.
Ik kan me trouwens herinneren dat er een Volt reclametest gedaan is, en daar kwam ook uit dat de gifshampoo wel werkt, maar gewoon iedere dag kammen ook.



wist je dat scheren zeker geen optie is, je kan een kind toch geen blotte kop aansmeren, zijn haren waren maar een goeie anderhalve centimeter lang. en 25 jaar geleden was er alleen nog maar dat gifspul en bestond volt nog niet
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 18:14
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat hij daar geen trauma heeft aan overgehouden? Je moet dat kunnen aankleden he om die haren uit te trekken. Het was Of haren met neten weg Of nen hele kop vol met beestjes en dan elken dag stinkshampoo (waar die beestjes tegen konden) en uren stilzitten om die shampoo te laten inwerken. Nen kleine van 4 jaar kiest dus niet voor het stilzitten.


Was scheren geen makkelijkere oplossing geweest dan?
Toen mijn dochtertje (een meisje dus haren uittrekken of scheren geen optie) jaren geleden luizen had hadden we gekozen voor een shampoo waar geen gif in zit (daar zijn veel luizen trouwen resistent tegen) maar die een soort van was/plasticlaagje over de haren heen legt. Dat heeft twee effecten: de neten verstikken, en de luizen hebben minder houvast. Vervolgens iedere dag met de luizenkam alles kammen (ja dat kost tijd, maar als een kind berschrikkelijke jeuk heeft gaan ze toch maar meewerken). Iedere dag vind je minder, en na anderhalve week stug volhouden was alles weg.
Ik kan me trouwens herinneren dat er een Volt reclametest gedaan is, en daar kwam ook uit dat de gifshampoo wel werkt, maar gewoon iedere dag kammen ook.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 17:42
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wist je dat je ook met plakplastic van Action allerlei verpakkingen kunt beplakken als cadeaudoosje? Niet alleen schoenendozen, ook doosjes met een leuke vorm.

Wist je dat ik tuindag had? Telkens een kwartiertje maaien, vertikuteren of snoeien, alles eleltrisch en dan een kwartiertje rust.
Nu is er kalk en mest gestrooid en mag het regenen.

Wist je dat ik dat een hele handige tip vind? Mischien handig om te gebruiken als ik een doosje ga ombouwen tot schatkistje. Een van de dingen op de lijst is namelijk een "kist" met allerlei dingen die gerelateerd zijn aan een videogame die we beiden spelen. Heb daarvoor al 1 ding klaarliggen, namelijk een zelf geknutselde boekenlegger in de vorm van het pijltje dat laat zien waar je heen moet.

Heb alle cadeau's nu in een tas zitten en die in mijn box met sieraden maak spullen gedaan, hij let toch nooit op die box.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 17:41
wist je dat ik zonet mijn haren in de verf heb gedaan en nu helemaal naar de waterstofperoxide stink.
Wist je dat jullie nu weten dat geen zwarte haren heb!
en dat mijn haren morgenochtend weer gekortwiekt worden..
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:57
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wist je dat je ook met plakplastic van Action allerlei verpakkingen kunt beplakken als cadeaudoosje? Niet alleen schoenendozen, ook doosjes met een leuke vorm.

Wist je dat ik tuindag had? Telkens een kwartiertje maaien, vertikuteren of snoeien, alles eleltrisch en dan een kwartiertje rust.
Nu is er kalk en mest gestrooid en mag het regenen.



wist je dat het heel goed is dat kwartiertje rust want anders gaat de elektrische machinerie oververhitten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 16:53
Wist je dat je ook met plakplastic van Action allerlei verpakkingen kunt beplakken als cadeaudoosje? Niet alleen schoenendozen, ook doosjes met een leuke vorm.

Wist je dat ik tuindag had? Telkens een kwartiertje maaien, vertikuteren of snoeien, alles eleltrisch en dan een kwartiertje rust.
Nu is er kalk en mest gestrooid en mag het regenen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 14:46
Wist je dat ik net gebruik gemaakt heb van het feit dat vriend weg is vandaag door vast wat van de cadeautjes in te pakken.

Wist je dat ik daarvoor een nieuwe rol pakpapier had gehaald, en dat die rol nu al weer op is...

Verder een opruim/huishouddagje vandaag. Toilet schoongemaakt, bedden afgehaald en schoon opgemaakt, en wil zo nog even gaan stofzuigen.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 13:01
wist je dat hij daar geen trauma heeft aan overgehouden? Je moet dat kunnen aankleden he om die haren uit te trekken. Het was Of haren met neten weg Of nen hele kop vol met beestjes en dan elken dag stinkshampoo (waar die beestjes tegen konden) en uren stilzitten om die shampoo te laten inwerken. Nen kleine van 4 jaar kiest dus niet voor het stilzitten.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:48
ik hoop voor jouw zoon dat het maar een heel klein broske was,haha anders heeft die daar misschien nog steeds een trauma van!!!1
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:46
wist je dat het mij juist te binnen schoot dat mijn jongste toen hij een jaar of 4 was ook eens neten heeft gehad (de luis heb ik niet meer gezien)? En vermits hij toen heel licht van haar was en heel kort (een broske) ik de neten met haar en al er toen maar heb uitgetrokken? was hij er in 1 keer vanaf.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:33
Originally posted by bep bep wrote:

aha, maar nu ben je online en er is nog een anonieme. Dan is dit zeker een Hoogheid.
Kijk, op dit antwoord had ik gewacht. Trouwens even tussendoor, gezellig dat je bij de doos bent.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:16
nee.hoor Bep deze hoogheid is het niet haha o je bedoelde mij niet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:08
aha, maar nu ben je online en er is nog een anonieme. Dan is dit zeker een Hoogheid.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:01
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik denk dat het anonieme lid dat dikwijls online is dat dat OFWEL Koningin Maxima OFWEL Koningin Mathilde is.
Soms ben ik dat anonieme lid Bep. Als je niet inlogd bent en je kijkt bij gebruikers wat er zoal te doen is, sta je er anoniem te zijn. Ik kijk daar regelmatig, zo kom je nog eens dingen tegen die je nog niet gezien hebt/had en dat kan heel verrassend zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:23
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Wat denken jullie van Prinses Bea, die heeft nu toch (meer) tijd om voor de kleinkinderen iets te haken of een kersttrui te breien voor WimLex LOL


en het citaat van engeline er ook bij


het kan ook Fabiola zijn dan, alhoewel....
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:19
Als ze dan haar breinaalden even kwijt moet kan ze die mooi in haar kapsel steken,die blijven daar wel hangen haha
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:12
Ze kunnen haar maar beter controleren, niet dan? Die luizen springen over van kind naar kind (of van jas naar jas).
Ik heb zelf wel eens vlooienbeten, als het niet van de kat is, dan wel van de kippen (dubbel au) je kunt er soms weinig aan doen.
 
Wat denken jullie van Prinses Bea, die heeft nu toch (meer) tijd om voor de kleinkinderen iets te haken of een kersttrui te breien voor WimLex LOL
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 19:45
Ik nu helemaal de kriebels heb met de gedoe over luizen en moet terugdenken aan mijn verbazing vorig jaar toen de dochter thuiskwam van school (peuterklas toen) met een briefje "uw kind werd gecontroleerd op luizen en neten. Er werden 0 luizen en 0 neten gevonden". 

Ik dacht, wat zijn ze nu in hemelsnaam in mijn dochter haar haar aan het friemelen? Shocked
Groetjes, Tineke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 174175176177178 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns