Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 175176177178179 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 18:36
Hahaha, ik denk dat het Renske is. Online status op verborgen; dat kunnen leden hier niet. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 18:23
wist je dat ik denk dat het anonieme lid dat dikwijls online is dat dat OFWEL Koningin Maxima OFWEL Koningin Mathilde is.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 23:35
Ik ze gelukkig niet heb nu nog zo houden!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:59
wist je dat ALS ik er zou hebben ze allemaal al heb kapot gekrabt dan?
wist je dat het al lang geleden is dat ik schoolgaande kinderen had(de jongste is 29 en de oudste wordt 34 en de tusseninne is 31) dat ik dat hele luizenplaagtijdstip al vergeten was?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:52
De luizenuitbraken komen altijd aan het begin van het schooljaar. Zal ze ook maar weer eens nakijken. Ik krijg al jeuk als ik eraan denk.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:46
jak!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:35
Die stonden allemaal te juichen, toen de donoren weer aankwamen.
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:34
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Wist je dat ik mijn haren maar eens ga controleren op luizen ieeeel. Laatste keer dat ik die gehad heb toen ik op de basisschool zat. En dat dat een groot nadeel is van werken met kinderen.



school nog maar 1 week bezig en nu al luizenplaag?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:30
Wist je dat ik mijn haren maar eens ga controleren op luizen ieeeel. Laatste keer dat ik die gehad heb toen ik op de basisschool zat. En dat dat een groot nadeel is van werken met kinderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 16:05

Wist je dat ik een moestuin heb, dus in de zomer wordt de etenskeuze bepaald door wat er in de tuin is. Wat het dan uiteindelijk voor een

gerecht wordt is een 2e. Welk vlees erbij komt ook, maar omdat ik bij een boer vlees koop, moet ik dus al de dag van te voren een vleeskeuze maken.
Want ik heb een diepvrieslade vol, en de keuze raakt dan steeds beperkter totdat we of ik de boer op gaan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 14:36
Wist je dat ik ook ooit geprobeerd heb om met lijstjes te werken. Eentje voor wat wanneer eten, eentje voor wat wanneer schoonmaken.
Wist je dat de lijstjes opstellen als een fluitje van een cent ging.
Wist je dat op dag 1 al vanalles werd gedaan en gemaakt dat eigenlijk op dag 3 en dag 2 hoorde?
Wist je dat ik dus na dag 1 de lijstjes al had afgeschaft?
Wist je dat eens een chaoot, altijd een chaoot voor mij is uitgevonden?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 14:21
Nu, moet ik elke dag iets verzinnen terwijl ik steeds minder zin heb om te koken...Tot voor een paar jaar terug,maakte ik elke zondag een weekmenu en die boodschappen haalde ik s;maandags in huis.kon ik toch nog wisselen per dag.maar ik hoefde nooit iets te verzinnen,als ik moe ben en eigenlijk dus geen zin heb.Waarom ik dat ooit heb afgeschaft??? misschien toch maar weer doen......At ik bv vandaag riblap,dan sudderde ik de dubbele hoeveelheid en at dat bv de dag erna met champignons paprika en uien met rijst,lekker pttig maken...hmmm
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 14:13
wist je dat ik het heel knap van jullie allemaal vind, dat jullie 's morgens en ten laatste 's middags al weten wat je 's avonds gaat eten?
totdat ik het bericht van Magtelt las. Het mijne ligt ook nog in de winkel of in de vriezer of steekt ergens in een blik in een kast. Meestal weet ik zo rond een uur of vijf, zes wat wij die avond (19.00 uur)zullen eten. Ik kook altijd en de kok kiest de menu dus...(en de kok haar goesting varieert per uur).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 21:08
Beste Bep,
Achter de geraniums zitten zeggen ze hier als je als bejaarde op een stoeltje aan de keukentafel gaat zitten en naar buiten kijkt.
Buiten onder je vensterbankje hangen dan goed verzorgde potten met gerania !!!
En die uitdrukking kan je dan op verschillende manieren gebruiken, zoals "Ik zit nog niet achter de geraniums" of
"Je denkt toch niet dat ik achter de geraniums ga zitten" positief, negatief, over jezelf of over een ander alles kan.
Ik kreeg ook een geranium (terwijl het geen geranium seizoen was), een van mijn collega's kreeg bijna een toeval toen ze merkte
dat er nergens een geranium te krijgen was. In het tuincentrum hebben ze er toen 1-tje uit hun eigen plantenbakken gedoneerd LOL
Ben ik nu oud ? Of alleen gepensioneerd ? Gewoon te lui om te werken ? Heb ik geraniums ? Hahahaha
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:59
wist je dat ik denk dat achter de geraniums gaan een uitdrukking is die ik ook weeral niet ken of zou lw echt achter de geraniums zijn gekropen en toen als beloning wol en priemen hebben gekregen?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 15:53
Ik kom daar uit die buurt, dus je hoeft me niets te vertellen
Als de drank is in de man/vrouw . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 15:46
hier in belgie wel. en orkaan bep is al gepasseerd. maar tis er nu kermis en als ge ziet welke voorzorgen da ze daar nemen, wil ik op die moment niet daar zijn.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 15:40
Originally posted by bep bep wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:


Ik haal een kat altijd uit het asiel, die zitten ten slotte vol !


wist je dat ik juist las dat 1 op de 3 katten in een asiel worden afgemaakt? is wel veel.

wisten jullie dat ze in Volendam een tsunami of een orkaan verwachten?

gisteren waren er al verschillende winkeldeuren en -ramen met houten platen dichtgespijkerd.
In NL niet, in B wel ? Orkaan Bep zeker LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 15:16
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:


Ik haal een kat altijd uit het asiel, die zitten ten slotte vol !


wist je dat ik juist las dat 1 op de 3 katten in een asiel worden afgemaakt? is wel veel.

wisten jullie dat ze in Volendam een tsunami of een orkaan verwachten?

gisteren waren er al verschillende winkeldeuren en -ramen met houten platen dichtgespijkerd.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 13:42
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Dat heb ik opgegeven, hem overhalen. Dat lukt toch niet. Ja, dan zegt ie wel dat ik er een mag nemen, maar dat wil ik niet. Ik wil dat we er beiden achter staan als we een huisdier nemen, ik wil hem niet nemen als hij het eigenlijk niet wil. Dat zou zielig voor de kat zijn want dan moppert hij er toch op. Nee, dan maar geen huisdier. Af en toe heb ik het er wel over, dat kan ik niet laten. Maar ik beslist alleen een huisdier als we het allebei willen.
Mijn vader wilde geen kat, maar een hond - mijn moeder wilde liever een kat en zo groeide ik (bijna) huisdierloos op.
Later, ging mijn kat in de vakantie logeren en wie was er het gekst mee ? Mijn vader. Opgebroken relatie, dakloos --> kat ging
naar mijn ouders en ze zijn er nog jaren (vooral mijn vader) dol op geweest. Daarna kwam er een nieuwe asiel kat, ook daar was
mijn vader dol op. Als je een kat neemt, kan het best zo zijn dat jij hem wilde en hem voert en dat hij toch naar je hubby trekt,
katten zijn eigenzinnige dieren. En ook al sneuvelt er af en toe een vogeltje, ze zijn rondom huis enorm nuttig. Je wilt niet weten
waar die van ons allemaal mee thuiskomt.
Ik haal een kat altijd uit het asiel, die zitten ten slotte vol !
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 175176177178179 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns