Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 179180181182183 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 09:30
Bij mijn Brugmansia's (die krijgen elke dag veel water,dus veel vocht) zitten altijd van de dikke hoempen van naaktslakken.Ik pak ze wel altijd en kiep ze een eind de wei in.De kippen smullen ervan en ik griezel....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 09:20
Ze eten geen Noordzeekwallen?

Ik griezel van slakkenslijm in potjes voor de huid. Maar ik heb ooit voor konijnen gezorgd in de vakantie. Die kooideur had een gemeen spijkertje en de eerste keer haalde ik mijn hele vinger open. Bovendien zaten er wel 100 slakken op de deur, dus die was zo slijmerig, dat hij door mijn vingers glipte. Mijn vinger zat vol slijm, maar de wond was meteen dicht. Dus ik moest die engerds nog dankbaar zijn ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2014 om 09:17
goedemorgen Bep...jij bent al vroeg allert! slim bedacht!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 23:09
wist je dat ik juist heb gegoegeld over kwallen en dat japanners kwallen eten? Ze zeggen dat er heel veel japanners zijn waarom zijn er dan nog zoveel kwallen in de zee?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 23:03
wist je dat ik eigenlijk schrik heb van kalkoenen? mijn grootvader had vroeger van die hele grote witte me joekels van lellen (en heel gerimpeld) en die waren niet veel kleiner dan mij toen ik een jaar of tien was en die volgden altijd.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 23:03
En egels lusten de slakken ook graag.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 22:58
nee, heb jij een kalkoen die je kunt aaien? Ik zie alleen een kalkoen bij de kinderboerderij van een afstandje. Lijkt me wel grappig om er 1 te kunnen aaien.

Maar belgie is wat ver weg om even zo een ervaring op te doen.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 22:50
Ah, maar heb je wel eens de keelzak van een kalkoen geaaid? Heel warm, heel zacht, en ze genieten ervan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 22:22
wist je dat er dan weer een mythe ontrafeld is? Slakkenslijm zou goed zijn tegen rimpels. Al eens een kalkoen of een kip met een gaaf velleke gezien?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:20
haha onze kippen ook! heerlijk vinden ze ze...dat staat raar! ze ze
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:10
Nee hoor, onze kalkoenen eten slakken. Liever de huisjesvariant maar die vieze bruine gaan er ook in. Padden worden om dezelfde reden ook gekoesterd hier.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:07
wist je dat ik denk dat slakken en kwallen de enigste beesten zijn die niemand van de hele dierenwereld lust?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:57
Die viezerikken van slakken doen volgens mij niets voor de tuin en pieren zijn juist erg nuttig. Wij proberen altijd eksters te lokken met wat oud kattenvoer, maar ze lusten die smerige beesten blijkbaar ook niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:57
Wist je dat...
Ik deze namiddag foto's maakte van m'n wolletjes om te koop aan te bieden op tweedehands en er plots een poes ( Lord olliver , Ollie van Perlefientje) zomaar pardoes op m'n rug sprong.Confused
Ik er eerst ook foto's van heb proberen te nemen om dan hem te proberen van m'n rug te krijgen?
En dat hij altijd zo z'n nageltjes uitsteekt en ik me dus een speldenkussen voel Tongue
En Thulientje ( ons jongste hondje ) de poes dan es vermanden gegapt heeft van ...dat mag je met ons moeke niet doenLOL

Foto's van de hondjes vind je op ...

http://creapicobello.blogspot.com




Groetjes Creananske

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:38
Originally posted by bep bep wrote:

wisten jullie dat die vieze vette bruine slakken pieren eten?
wel ik niet tot ik het daarjuist in de tuin zag. Ik heb de pier nog proberen te redden door hem met een stokje een klein beetje verder te duwen maar de slak ging er direkt terug naar toe en is nu verder aan het eten.


Uhm... Yuck.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:30
wisten jullie dat die vieze vette bruine slakken pieren eten?
wel ik niet tot ik het daarjuist in de tuin zag. Ik heb de pier nog proberen te redden door hem met een stokje een klein beetje verder te duwen maar de slak ging er direkt terug naar toe en is nu verder aan het eten.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 08:14
Bep, wist je dat ik tassengek ben? Dat ik een leuke tas koop, als ik die zie in Action etc, of die nou nodig is of niet? Dat ik die tassen later dan weer vul voor de kringloop en zeg "Hou maar"? Dat er dus een Primera-tas klaarstaat met kattenboeken, -speeltjes, -video's en -dvd's?

Wisten jullie dat koolraapstamppot ook lekker is? En radijsjesstamppot? Maakt niet uit wat voor vlees je daarbij in de kuip hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 23:10
en ik tomatenoep!
 
Ik 23 ben
Ik haken en breien mezelf heb aangeleerd (hoewel ik op mijn 7de ook breiles kreeg van mijn oma)
Morgen weer vroeg op moet om te werken
Jullie mij eens moeten aansporen om mijn vest af te breien
konijnen mijn lievelingsdieren zijn (maar ik eigenlijk alle dieren leuk vind)
 
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:38
En ik lekkere kippensoep. 't Is echt soepweer! Smile
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:34
haha wist je dat ik vanmiddag snert heb gegeten(weliswaar uit blik)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 179180181182183 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.281 seconden.
Lang Yarns