Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 180181182183184 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:20
Wist je dat ik het koud heb
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 20:37
Wist je dat ...
Als ik lees over savooienstoemp ik er zin in krijg...Smile
En dat terwijl ik dit nog nooit gegeten heb.Confused
Maar het klinkt lekker.
En inderdaad het weer is ernaar.Approve
Prima handwerkweer ook trouwens.
Ik straks nog een paar rijtjes zal haken...Big smile
Ons jongste bij de A.H werkt en als ze s'avonds vertrekt er altijd wel veel aan - 50 % te koop is...
En ze dan es voor mij de'n toer doet.Thumbs Up
En ik absoluut niet snap aan de pakketten pastasaus...wat daar nu minder aan is.
Blakende tomaten,een frisse courgette en paprika, ajuinen, de hele rimram is tip-top maar kost maar de helft meer...Wacko
En ik haast een bijberoep zal moeten nemen in pastasaus maken Wink.



Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12075
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 20:08
wist je dat ik hoop dat Magtelt met ofwel een plastieken zakske ofwel zo een opvouwbaar zakske haar spullen naar die nieuwe kringwinkel brengt?
wist je dat ik daarjuist savooienstoemp met spek heb gegeten? Wist je dat we het weer om dat te eten meehadden?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 19:24
Wist je dat ik met een vriendin heb afgesproken om naar een vrij nieuwe kringloopwinkel te gaan? Dat ik een aantal kattenboeken en kattenspeeltjes heb uitgezocht om ze daar af te geven? Dat mijn katten niet van rammel- en rinkelspeeltjes houden, wel van ritselspul? Dat de 13-jarige kater, in navolging van zijn jongere vriendje, weer speelt met pluche muizen en pingpongballetjes?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 15:19
Wist je dat... Ik het heel jammer vind dat onze kringloop helemaal aan de andere kant van de stad ligt.
En dat ik daar bijna nooit kom.
Anders zou ik veel vaker binnen lopen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12075
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 14:35
wist je dat ik mij afvraag of geotje al iets voor haar zoontje heeft kunnen maken?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 10:37
speciaal voor jou gekomen bep!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12075
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 00:43
wist je dat als ik met de fiets naar de winkel rij, ik altijd word omgeleid? Op het einde van de weg bijna, staan er dan altijd onzichtbare barrières en dan trekt er altijd iemand aan mijn stuur naar rechts zodat ik een parking bergop moet rijden. Die onzichtbare verplicht mij dan ook om af te stappen en mijn fiets te parkeren en dan door een deur te gaan die vanzelf open gaat. Wist je dat ik dan ook altijd verplicht wordt om iets te kopen? En die onzichtbare heeft mijn man ook al in zijn greep. Als wij met de auto gaan (zoals daarstraks) parkeren wij ineens aan de winkel maar dan zegt de onzichtbare 'keer om en steek de straat over'. Wist je dat wij dan maar gehoorzamen en weer door die deuren die vanzelf opengaan gaan en weer vanalles kopen?
Waarom moest er nu in godsnaam een kringwinkel op de weg naar de winkel komen?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 23:45
oh, maar die dingen zijn best lekker hoor. Ook als ontbijt :)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 13:35
Whahahahaha.... Creananske, witte bonen in tomatensaus.
Ach... Ieder zo zijn ding.

Geef maar maar een lekker cracotje met hartig beleg.
Kan je me voor wakker maken hmmmmm
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 23:17
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik de camembert van la rustique het beste vind? Smaakt goed af en stinkt nog heerlijk ook.
wist je dat ik denk dat creananske stiekem zwanger is? zo met die eigenaardige goestingskes


Help, alsjeblieft niet.Shocked
Lange tijd zou ik gezegd hebben...laat maar komen maar nu toch niet meer hoor.Wacko

Maar inderdaad rare goestjes...en 'k heb er nog hoor...
Heb jullie nog een beetje gespaard...
's avonds een blik opgewarmde witte bonen in tomatensaus eten bij de tv...zou er m'n leven voor geven...Shocked
Zoet ben ik niet...behalve een pot deeg maken en dan niets bakken maar de pot lekker gezellig uitlepelen...jammie!!!!!
HahahahaWink
Groetjes Creananske

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 23:08
borrelnootjes.... Duyvis Provencale....
Mmmmmmmm......
Alhoewel ik misschien niet direct die kilozak had moeten aanschaffen....
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12075
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 20:18
wist je dat ik de camembert van la rustique het beste vind? Smaakt goed af en stinkt nog heerlijk ook.
wist je dat ik denk dat creananske stiekem zwanger is? zo met die eigenaardige goestingskes
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:04
wist je dat ik dit meer heb met een doos camebert..?
Als die zo lekker is dat ik er steeds een stukje van afsnijd met het idee van nog eentje en dan ...
En plots kijk ik naar het papiertje weg is het hele goedje.

Eens keek ik zelfs es om me heen met het idee dat er iemand geholpen had.

Zoete dingen...daar ga je me niet snel mee verleiden maar soms met de raarste dingen...
Plots zin krijgen in een blik champignons, of een camebert of aardappelen die aan de kook zijn en dus nog aan de rauwe kant zijn maar al warm zijn...
In een potje met een toefje zout...
Of 's avonds bij tv een hard gekookt eitje ( a la Columbo ) LOL


Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12075
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 17:13
wist je dat het juist dan is dat er zo maar ineens een heel blok (geen reep) chocolade in mijn mond verdwijnt?
breekt zo makkelijk af en is dan vlug in de mond verdwenen. en voor ik het weet is heel het blok (200gram) op.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 17:04
Dat is inderdaad het beste advies sinds jaren lw1463!!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 16:52
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Anders nog een goed advies lw1463??????LOL
Als je gewoon brei of haaknaalden vast houdt . . . kun je ook geen chocolade reep naar binnen werken LOL
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 14:45
Wist je dat:
-Mijn vestje aardig opschiet, de voorpanden zitten al aan het achterpand.
-Ik nu dus nog de mouwen moet gaan haken.
- Het geheel er nu wel een beetje gaar uitziet, met twee loshangende voorpandjes...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 13:28
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Anders nog een goed advies lw1463??????LOL
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 13:18
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarjuist een acute aanval van vraatzucht had?
wist je dat ik bij het laatste, nadat ik al een chocowafel en de overschot van de zak zoute chips had opgegeten , 10tallen fruittella's heb geschrokt en dat mijn tong begint eigenaardig te doen? zo het gevoel van blaren er op?
Het is denk ik de combinatie, je had het beter bij chocolade kunnen houden LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 180181182183184 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns