Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 13:35
Whahahahaha.... Creananske, witte bonen in tomatensaus.
Ach... Ieder zo zijn ding.

Geef maar maar een lekker cracotje met hartig beleg.
Kan je me voor wakker maken hmmmmm
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2014 om 23:45
oh, maar die dingen zijn best lekker hoor. Ook als ontbijt :)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 00:43
wist je dat als ik met de fiets naar de winkel rij, ik altijd word omgeleid? Op het einde van de weg bijna, staan er dan altijd onzichtbare barrières en dan trekt er altijd iemand aan mijn stuur naar rechts zodat ik een parking bergop moet rijden. Die onzichtbare verplicht mij dan ook om af te stappen en mijn fiets te parkeren en dan door een deur te gaan die vanzelf open gaat. Wist je dat ik dan ook altijd verplicht wordt om iets te kopen? En die onzichtbare heeft mijn man ook al in zijn greep. Als wij met de auto gaan (zoals daarstraks) parkeren wij ineens aan de winkel maar dan zegt de onzichtbare 'keer om en steek de straat over'. Wist je dat wij dan maar gehoorzamen en weer door die deuren die vanzelf opengaan gaan en weer vanalles kopen?
Waarom moest er nu in godsnaam een kringwinkel op de weg naar de winkel komen?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 10:37
speciaal voor jou gekomen bep!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 14:35
wist je dat ik mij afvraag of geotje al iets voor haar zoontje heeft kunnen maken?
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 15:19
Wist je dat... Ik het heel jammer vind dat onze kringloop helemaal aan de andere kant van de stad ligt.
En dat ik daar bijna nooit kom.
Anders zou ik veel vaker binnen lopen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 19:24
Wist je dat ik met een vriendin heb afgesproken om naar een vrij nieuwe kringloopwinkel te gaan? Dat ik een aantal kattenboeken en kattenspeeltjes heb uitgezocht om ze daar af te geven? Dat mijn katten niet van rammel- en rinkelspeeltjes houden, wel van ritselspul? Dat de 13-jarige kater, in navolging van zijn jongere vriendje, weer speelt met pluche muizen en pingpongballetjes?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 20:08
wist je dat ik hoop dat Magtelt met ofwel een plastieken zakske ofwel zo een opvouwbaar zakske haar spullen naar die nieuwe kringwinkel brengt?
wist je dat ik daarjuist savooienstoemp met spek heb gegeten? Wist je dat we het weer om dat te eten meehadden?
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 20:37
Wist je dat ...
Als ik lees over savooienstoemp ik er zin in krijg...Smile
En dat terwijl ik dit nog nooit gegeten heb.Confused
Maar het klinkt lekker.
En inderdaad het weer is ernaar.Approve
Prima handwerkweer ook trouwens.
Ik straks nog een paar rijtjes zal haken...Big smile
Ons jongste bij de A.H werkt en als ze s'avonds vertrekt er altijd wel veel aan - 50 % te koop is...
En ze dan es voor mij de'n toer doet.Thumbs Up
En ik absoluut niet snap aan de pakketten pastasaus...wat daar nu minder aan is.
Blakende tomaten,een frisse courgette en paprika, ajuinen, de hele rimram is tip-top maar kost maar de helft meer...Wacko
En ik haast een bijberoep zal moeten nemen in pastasaus maken Wink.



Groetjes Creananske

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:20
Wist je dat ik het koud heb
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:34
haha wist je dat ik vanmiddag snert heb gegeten(weliswaar uit blik)
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 22:38
En ik lekkere kippensoep. 't Is echt soepweer! Smile
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2014 om 23:10
en ik tomatenoep!
 
Ik 23 ben
Ik haken en breien mezelf heb aangeleerd (hoewel ik op mijn 7de ook breiles kreeg van mijn oma)
Morgen weer vroeg op moet om te werken
Jullie mij eens moeten aansporen om mijn vest af te breien
konijnen mijn lievelingsdieren zijn (maar ik eigenlijk alle dieren leuk vind)
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 08:14
Bep, wist je dat ik tassengek ben? Dat ik een leuke tas koop, als ik die zie in Action etc, of die nou nodig is of niet? Dat ik die tassen later dan weer vul voor de kringloop en zeg "Hou maar"? Dat er dus een Primera-tas klaarstaat met kattenboeken, -speeltjes, -video's en -dvd's?

Wisten jullie dat koolraapstamppot ook lekker is? En radijsjesstamppot? Maakt niet uit wat voor vlees je daarbij in de kuip hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:30
wisten jullie dat die vieze vette bruine slakken pieren eten?
wel ik niet tot ik het daarjuist in de tuin zag. Ik heb de pier nog proberen te redden door hem met een stokje een klein beetje verder te duwen maar de slak ging er direkt terug naar toe en is nu verder aan het eten.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:38
Originally posted by bep bep wrote:

wisten jullie dat die vieze vette bruine slakken pieren eten?
wel ik niet tot ik het daarjuist in de tuin zag. Ik heb de pier nog proberen te redden door hem met een stokje een klein beetje verder te duwen maar de slak ging er direkt terug naar toe en is nu verder aan het eten.


Uhm... Yuck.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:57
Wist je dat...
Ik deze namiddag foto's maakte van m'n wolletjes om te koop aan te bieden op tweedehands en er plots een poes ( Lord olliver , Ollie van Perlefientje) zomaar pardoes op m'n rug sprong.Confused
Ik er eerst ook foto's van heb proberen te nemen om dan hem te proberen van m'n rug te krijgen?
En dat hij altijd zo z'n nageltjes uitsteekt en ik me dus een speldenkussen voel Tongue
En Thulientje ( ons jongste hondje ) de poes dan es vermanden gegapt heeft van ...dat mag je met ons moeke niet doenLOL

Foto's van de hondjes vind je op ...

http://creapicobello.blogspot.com




Groetjes Creananske

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 19:57
Die viezerikken van slakken doen volgens mij niets voor de tuin en pieren zijn juist erg nuttig. Wij proberen altijd eksters te lokken met wat oud kattenvoer, maar ze lusten die smerige beesten blijkbaar ook niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12073
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:07
wist je dat ik denk dat slakken en kwallen de enigste beesten zijn die niemand van de hele dierenwereld lust?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 20:10
Nee hoor, onze kalkoenen eten slakken. Liever de huisjesvariant maar die vieze bruine gaan er ook in. Padden worden om dezelfde reden ook gekoesterd hier.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns