Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 16:05

Wist je dat ik een moestuin heb, dus in de zomer wordt de etenskeuze bepaald door wat er in de tuin is. Wat het dan uiteindelijk voor een

gerecht wordt is een 2e. Welk vlees erbij komt ook, maar omdat ik bij een boer vlees koop, moet ik dus al de dag van te voren een vleeskeuze maken.
Want ik heb een diepvrieslade vol, en de keuze raakt dan steeds beperkter totdat we of ik de boer op gaan.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:30
Wist je dat ik mijn haren maar eens ga controleren op luizen ieeeel. Laatste keer dat ik die gehad heb toen ik op de basisschool zat. En dat dat een groot nadeel is van werken met kinderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:34
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Wist je dat ik mijn haren maar eens ga controleren op luizen ieeeel. Laatste keer dat ik die gehad heb toen ik op de basisschool zat. En dat dat een groot nadeel is van werken met kinderen.



school nog maar 1 week bezig en nu al luizenplaag?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:35
Die stonden allemaal te juichen, toen de donoren weer aankwamen.
 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:46
jak!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:52
De luizenuitbraken komen altijd aan het begin van het schooljaar. Zal ze ook maar weer eens nakijken. Ik krijg al jeuk als ik eraan denk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 20:59
wist je dat ALS ik er zou hebben ze allemaal al heb kapot gekrabt dan?
wist je dat het al lang geleden is dat ik schoolgaande kinderen had(de jongste is 29 en de oudste wordt 34 en de tusseninne is 31) dat ik dat hele luizenplaagtijdstip al vergeten was?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 23:35
Ik ze gelukkig niet heb nu nog zo houden!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 18:23
wist je dat ik denk dat het anonieme lid dat dikwijls online is dat dat OFWEL Koningin Maxima OFWEL Koningin Mathilde is.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 18:36
Hahaha, ik denk dat het Renske is. Online status op verborgen; dat kunnen leden hier niet. 
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 19:45
Ik nu helemaal de kriebels heb met de gedoe over luizen en moet terugdenken aan mijn verbazing vorig jaar toen de dochter thuiskwam van school (peuterklas toen) met een briefje "uw kind werd gecontroleerd op luizen en neten. Er werden 0 luizen en 0 neten gevonden". 

Ik dacht, wat zijn ze nu in hemelsnaam in mijn dochter haar haar aan het friemelen? Shocked
Groetjes, Tineke
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:12
Ze kunnen haar maar beter controleren, niet dan? Die luizen springen over van kind naar kind (of van jas naar jas).
Ik heb zelf wel eens vlooienbeten, als het niet van de kat is, dan wel van de kippen (dubbel au) je kunt er soms weinig aan doen.
 
Wat denken jullie van Prinses Bea, die heeft nu toch (meer) tijd om voor de kleinkinderen iets te haken of een kersttrui te breien voor WimLex LOL
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:19
Als ze dan haar breinaalden even kwijt moet kan ze die mooi in haar kapsel steken,die blijven daar wel hangen haha
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 21:23
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Wat denken jullie van Prinses Bea, die heeft nu toch (meer) tijd om voor de kleinkinderen iets te haken of een kersttrui te breien voor WimLex LOL


en het citaat van engeline er ook bij


het kan ook Fabiola zijn dan, alhoewel....
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:01
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik denk dat het anonieme lid dat dikwijls online is dat dat OFWEL Koningin Maxima OFWEL Koningin Mathilde is.
Soms ben ik dat anonieme lid Bep. Als je niet inlogd bent en je kijkt bij gebruikers wat er zoal te doen is, sta je er anoniem te zijn. Ik kijk daar regelmatig, zo kom je nog eens dingen tegen die je nog niet gezien hebt/had en dat kan heel verrassend zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:08
aha, maar nu ben je online en er is nog een anonieme. Dan is dit zeker een Hoogheid.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:16
nee.hoor Bep deze hoogheid is het niet haha o je bedoelde mij niet
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 11:33
Originally posted by bep bep wrote:

aha, maar nu ben je online en er is nog een anonieme. Dan is dit zeker een Hoogheid.
Kijk, op dit antwoord had ik gewacht. Trouwens even tussendoor, gezellig dat je bij de doos bent.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:46
wist je dat het mij juist te binnen schoot dat mijn jongste toen hij een jaar of 4 was ook eens neten heeft gehad (de luis heb ik niet meer gezien)? En vermits hij toen heel licht van haar was en heel kort (een broske) ik de neten met haar en al er toen maar heb uitgetrokken? was hij er in 1 keer vanaf.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2014 om 12:48
ik hoop voor jouw zoon dat het maar een heel klein broske was,haha anders heeft die daar misschien nog steeds een trauma van!!!1
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns