Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 13:30
Originally posted by Creananske Creananske wrote:

Hahaha...


Als we naar het moederhuis gaan dan word er altijd gezegd...vergeet je doopsuiker niet,he Wink.
Schrik hier wel wat van ...ben jij niet van het antwerpse



Ja kunt ge da horen of beter .. lezen?
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:46
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

 
- Oja en nog erger, dat ik gisteravond op de bank een trui heb zitten uithalen (uithuilen en overnieuw beginnen)
- Dat ik net een bult paarse Royal gehaald heb (en 1 rose en 1 blauwe --> om mezelf te troosten)


Oei, een accidentje?
Je zal het vast al wel ergens verteld hebben wat er gebeurd is.

Mo ben juste were van Brugge en ke neen nog nie tied geget veur te lezn...Big smile

T' was goe poeier wi...
M'n boekske's mee dak wilde...
En nog een beitje laptjes veur in brokn te snien...
aja veur miene patchwork.Wink

ps...en n'n tartje veur uw we thuskwam...LOL
Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:50
'n jeerbeezetoertje?
en goe poeier? creananske ge zit toch ni aan de drugs he.?!


efkes vertaling bij zetten : jeerbeezetoertje is een aarbeientaartje.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 18:09
als ik dit zo lees dan kus ik mijn 2 pollen dat hier alles nog peis en vree is.
En dat niks te vertellen daar kan ik inkomen. Ik heb een broer en die zie ik ook al een 6 jaar niet meer. Hij komt nog wel bij mijn ouders maar alleen als ik en mijn ander broer er niet zijn. Moest hij ineens daar zijn ik zou begot ook niet meer weten wat ik ertegen zou moeten zeggen want idd aan zijn leven heb ik dus al 6 jaar niet meer deelgenomen. (als je hem af en toe nog zou zien blijf je op de hoogte van het reilen en zeilen maar nu...) via mijn ouders hoor ik nog wel iets over hem.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:16
Wist je dat ik nog niet zo denken kan als Magtelt?
Ik nog zo ver niet ben.
Alhoewel het wel beter zou zijn.
En ik Magtelt zeer goed kan begrijpen...
Maar dat het hier een meid betreft met beperkingen.
En ik altijd maar denk dat ze dit zelf niet echt kan willen.
Maar ze aan de andere kant te anders is om aan ons te denken.
Enkel bij grote nood...iets tekort ofzo...
Wij zijn een hulpmiddel.
En als alles leuk is dan...is er geen nood,he.
Behalve het rotte gevoel voor de achterblijvers....
We zijn zo al 6 weken verder...Unhappy


Groetjes Creananske

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:41
Nanske, Magtelt heeft ze losgelaten in principe doe je dat met alle kinderen, je kunt hun leven niet voor ze leven dat moeten ze zelf doen.
Belangrijk is dat het goed met haar gaat en dat ze weet dat de deur altijd open staat
Voorzichtig de draad weer oppakken van je gewijzigde leven en #ademinademuit zoals dat op twitter zo mooi genoemd wordt.
Misschien kunt je haar vragen (als ze weer eens belt) of ze misschien iedere 13e van de maand of iedere 1e woensdag van de maand
jullie bellen wil zodat jullie weten hoe het met haar gaat. Misschien niet erg spontaan, maar misschien is het iets wat ze kan.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:51


Dit ben ik als trotse oma
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:59
dat was al een flink boeleke zo te zien. En ik ben blij dat je in de tegenwoordige tijd schrijft : dit BEN ik als trotse oma. Want daar mag je idd trots op zijn. En ik ben er ook zeker van dat Sterre toen ook al op die jonge leeftijd haar deeltje heeft bijgedragen aan de toekomst.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:34
Sterre had geen kanker maar Hemofagocyterende lymfohistiocytose!! HLH afgekort.Dat is een genetische autoimuunziekte die 1 op de 5 miljoen keer voorkomt.Sterre was in 2009/2010 het enige patientje in Nederland.Het werd behandeld als kanker maar eigenlijk liepen ze constant achter de feiten aan. In Amerika(een miljoenenland) is een gespecialiceerd hospital,daar zijn ietsjes verder nu met de behandeling.Mijn dochter en kleinzoon blijken drager van het gen maar kunnen in principe geen HLH krijgen .
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:00
Hinderd niet hoor,zelfs mijn huisarts had er nog nooit over gehoord.In Amerika is september de maand van Hystio,een moeder daar heeft er een boek overgeschreven dat zou mijn dochter ergens deze maand krijgen.Schrok eigenlijk van mijzelf om dit zo hier op het forum te zetten,het shockeerd anderen waarschijnlijk teveel.sorry hiervoor...
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 13:02
ga maar lekker genieten in Brugge met Toverbloemprinsesje.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:21
- ik net de badcel gepoetst heb en daarbij een haaknaald misbruikt heb
- dat de afvoer van het bad nu weer tip top is
- dat Amsterdammers me wel eens vragen waar ik geboren ben want je hebt een accentje
- dat ze dan van hun stoel vallen als ik Amsterdam zeg (ben tegenwoordig een beetje Nedersaksisch besmoten)
- dat ik niet kan lezen dat Bep uit Antwerp komt se
 
- Oja en nog erger, dat ik gisteravond op de bank een trui heb zitten uithalen (uithuilen en overnieuw beginnen)
- Dat ik net een bult paarse Royal gehaald heb (en 1 rose en 1 blauwe --> om mezelf te troosten)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 16:49


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 17:50
Nanske, bij mij duurt de stilte al 7 jaar. Soms zie ik zoon of schoondochter met hun zoontjes in de supermarkt, zoon op Internet en dochter op Facebook. Het gaat goed met ze, dat is het enige dat ik wil weten. Als ze nu zouden proberen het contact te herstellen, zou ik niet weten wat ik nog tegen ze te zeggen heb. Ze zijn wegen ingeslagen, waar mijn voeten niet willen gaan. Als ik aan vreemden wordt voorgesteld en er wordt gevraagd of ik kinderen heb, zeg ik "Nee, wel gehad, maar ze bevielen niet." Dan hoef ik er verder niet op door te gaan en niemand komt er op terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:08
wisten jullie dat ik vandaag de allerlaatste stenen van het terras er trug heb ingeklopt?
wisten jullie dat ik de hamer kapot heb geslagen?
wisten jullie dat ik jawel weer op mijn vinger heb geklopt?

wisten jullie dat ik geen terrasstenen meer kan zien maar dat ik wel blij ben dat alles er weer egaal uitziet?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:39
Wisten jullie dat mijn kleindochter Sterre al 4 jaar dood is.
Dat zij na 42 chemo's en een beenmergtransplantatie in maart 2010 genezen??? naar huis mocht en zij alsnog op 19 mei 2010 overleden is.
Ze was op 3 weken na 1 jaar.
Dat ik nu pas weer een beetje begin te genieten van de dingen om mij heen?
Ik blij ben met dit forum!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:44
wisten jullie dat ik van het bericht van engeline heel stil van word ?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 20:56
Oei Engeline wat een verhaal. Maar wat een toepasselijke naam, Sterre, ze zal een sterretje in je hart blijven!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:26
Oh Engeline.... ik krijg er kippenvel van, wat vreselijk zo'n klein humpie.... Nog geen 5 min. terug kreeg ik bericht van een vriendin van vroeger... zij heeft die rotziekte nu door haar hele lichaam zitten. Ik ben er ook kapot van, maar zo'n klein meisje.... wat verschrikkelijk oneerlijk.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 22:39
Oh sorry, ik legde automatisch die link omdat ik las over chemokuren. Als het ook zo'n zeldzame ziekte is, is er natuurlijk ook weinig over bekend, daar doen ze natuurlijk weinig onderzoeken naar.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.770 seconden.
Lang Yarns