Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:27
Inderdaad niks geen sorry hoor, het is juist goed om het te kunnen delen, dat is ook verwerking, het is allemaal niet niks.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 10:00
Je bent een kanjer van een oma, Engeline. Ik heb het wel eens moeilijk als vriendinnen me teveel bombarderen met foto's van en verhalen over hun kleinkinderen. Soms vraag ik ook, of ze er rekening mee willen houden dat ik een moeder zonder kinderen en een oma zonder kleinkinderen ben, en dan houden ze zich een maandje in. Maar ik kan me indenken dat het voor jou echt heel zwaar is. Ook als je meisjes ziet lopen die de leeftijd hebben, die Sterre zou hebben. Het is een mooie naam voor een mooi kindje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 12:26
Dank je wel voor jullie lieve woorden,doet mij goed...

En de zon schijnt en ik heb nog een weekje vakantie te goed en dat gaat eind volgende week gebeuren,lekker met de camper naar Zuid Frankrijk,ik ben ook een ouderwetse oma(haha) zonder mobiel(echt waar) manlief wel,,,dus geen internet en hobbydoos maar deze doos neemt natuurlijk wel het nodige mee om te breien en te haken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:56
wist je dat ik in de frans/engelse kattenkamer vanalles heb getypt en dat ik dat niet meer wegkrijg?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 14:12
dat is de chat(frans voor kat)room(engels voor kamer)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 19:18
Wij hadden vandaag patat! Ook door manlief gehaald!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:48
In het weekend het aanrecht van mijn man is
Ik gister opruimwoede had en nu in een ontploft computerkamertje zit
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 22:32
ik weet niet of dit een toepasselijke smilie is Engelientje maar het doet me aan jullie Sterretje denken die van Boven af naar haar oma lacht om alles wat ze deelt, ook met haar hobby.vriendinnen hier...en ze zal ook vast op de 1 of andere manier voelen hóe goed je voor haar moeder en broertje zorgt......
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 15:57
Tsja, en hier ben je altijd zo van de tongriem gesneden . . . Ge was vast helegaar perplex, maar een schaterbui en uitleggen dat
je tante Truus volgde had je misschien best geholpen. Echte hele strakke politieagenten, ze bestaan nog en juliie hebben er 1 getroffen.
Als je het zonde geld erg zonde vindt dan zou ik er een brief aan wagen, nee heb je - ja kun je krijgen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 22:33
wist je dat ik denk dat ze daarboven een portfolio van mij hebben gemaakt terwijl ik het co-peil op punt hield?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 23:14
niks te sorryen engeline en zekers niet als het recht uit het hart komt.


als ge hier een slechte foto neerzet dan moogt ge sorry zetten voor de slechte foto want dat kan beter
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 07:55
Wat een droevig verhaal .
Sterre ziet er inderdaad een hele stevige , mooie baby uit.
Ik probeer het ook weer in het heden uit te drukken.
Rotaandoening,he...
En inderdaad als het zo weinig voorkomt dan kennen ze er ook niet zoveel van,he.
Perlefientje zit in het Uz Gent en daar moet ze heel veel onderzoeken (Genetisch) en wat ze soms vertelt...wat sommige gezinnen onder de kiezen krijgen?

En wat zie jij er een lieve oma uit.
Zo zie ik je ook es,he.

Lieve groetjes,Hug

Groetjes Creananske

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 11:39
och hemeltje lief, wat erg en waarom? niemand zal dat ooit weten.
en sorry zeggen engeline, ben je bedonderd!! t moest er ''gewoon'' ff uit!

aan allen die wat kracht/moed enz enz kunnen gebruiken, heel veel , ja wat eigenlijk, heel veel
sterkte om door te gaan!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:29
Ach ik werd er gewoon een beetje stil van, wat moet je zeggen, wat kun je zeggen - ik was zeker niet in shock hoor, maar ik dacht
ik kan na zo'n bericht moeilijk grapjes maken over mijn mislukte trui - dus daarom zei ik maar even niets.
 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2014 om 13:58
wat? is de frans/engelse kattenkamer?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 18:56
wist je dat mijn man vanavond voor het eten zorgt?
afhaalchinees! en hij heeft zelf gebeld! gewoonlijk moet ik dan nog bellen dus ik hoef helemaal niets te doen voor het eten. wat een luxe.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:30
Lieve Engelientje, trotse oma van Sterre...ik herinner me dat je al eens eerder over Sterre tikte en toen ook je excuses maakte....kind, al tik je elke dag over dat lieve droppie : ..gewoon doen, hier op het forum kan en mag dat...maar dat heb je inmiddels wel gemerkt aan alle lieve reacties .....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 22:13
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Lieve Engelientje, trotse oma van Sterre...ik herinner me dat je al eens eerder over Sterre tikte en toen ook je excuses maakte....kind, al tik je elke dag over dat lieve droppie : ..gewoon doen, hier op het forum kan en mag dat...maar dat heb je inmiddels wel gemerkt aan alle lieve reacties .....


Dank Marlene voor jouw lieve woorden.Ik weet inmiddels dat er veel lieve dames op het forum zijn.Mijn excuses zijn vooral gericht op de heftigheid van mijn bericht..Steeds vaker gaat het goed met mij,maar elke dag is er toch de confrontatie met het verlies(zoals Magtelt ook zei,meisjes van haar leeftijd nu te zien.Daarbij woont mijn dochter en kleinzoon(broertje van Sterre) bij mij om de hoek,) dus die zie en hoor ik elke dag.(gelukkig wel).Maar ik zie ook haar verdriet en wanhoop elke dag.Haar man (ex) gaf bij de eerste chemo van Sterre aan te willen scheiden omdat dit niet het leven was wat hij wilde??!)Zijn vriendin zat ook op de uitvaart van Sterre,,,,Dus wij komen van ver ,maar wij gaan er zeker komen.samen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 14:20
wist je dat de politie in Bergen op Zoom heel vriendelijk is maar toch een tikkeltje 'Magtelt' zou kunnen gebruiken?

we reden dus naar bergen op zoom en volgden de gps (zoals iedereen wel ongeveer denk ik als je ergens komt waar je nog nooit geweest bent).
afin de gps vertelt ons dat we die straat moesten inrijden. Wij rijden dus die straat in en komen aan een licht dat we nog nooit gezien hadden.
een vierkant met 2 rode lichtjes naast elkaar. Rood licht dus we stoppen. Van de overkant van de straat komt er ineens een politiewagen aangereden en komt voor ons staan. De agent stapt uit en ik dacht ah, die gaat ons verder helpen, en komt dus naar ons toe. hij buigt zich in het raam langs de bestuurderskant en zegt 'meneer u bent op een busbaan, hier moet ik u een bekeuring voor geven' En het was op die moment dat ik aan Magtelt dacht en dacht gij moet niks. Wij mochten ons aan de andere kant van de baan zetten en wederom plantte hij zijn wagen voor die van ons. Na netjes een bekeuring te hebben uitgeschreven vroegen we waar we konden parkeren om zo dicht mogelijk bij het centrum te staan. En zijn antwoord was : bij de Jumbo en daar iets kopen dan parkeer je gratis. Maar waar die Jumbo was vertelde hij er niet bij. En hij wenste ons nog een prettige dag verder na onze vraag beantwoord te hebben van hoeveel gaat dat kosten? 90 euro plus 7 euro administratiekosten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 16:34
we lieten zien dat we de gps volgden en ik had ook nog een plan in mijn handen. hij heeft als verklaring genoteerd dat we de gps volgden.
Maar het moest zo zijn want de eerste afrit bergen op zoom hadden we maar het bord iets verder stond wat verscholen tussen de bomen en voor we er erg in hadden zaten we al terug op de autostrade, dus volgende afrit waar een beetje verder politie opgesteld stond. En ik heb dus idd maar mooi mijn mond toegehouden (maar heel veel gedacht) omdat ik niet nog meer boetes wou krijgen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns