Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 1314151617 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 23:11
wel die politieagent dus blijkbaar niet. we hebben zo nog eens een boete gehad voor overdreven snelheid juist voorbij goes : we reden 55 op een baan waar je maar 50 mag, ja mijn man is een roekeloze chauffeur.
en een paar weken later stak er een boete in de bus : na aftrek van de correctie reden we nog 52 wat nog steeds veel te hard is naar nederlandse normen. We hebben die boete maar braafjes betaald en dat was een pak minder (60 guldens bedroeg die in die tijd tijd nog) dus minder dan degene die er nu zit aan te komen. Ik heb altijd geweten dat de nederlandse politie de belgen wisten te vinden, maar andersom heb ik mijn twijfels.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 09:58
wist je dat ik mij afvroeg of lw, telkens ze iets schrijft op haar blog,dit stipt om 17.30 doet?
Trouwens is heel plezant om te lezen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 13:07
wist je dat ik hoop dat motormuis al andere oorden heeft opgezocht?
wist je dat ik anders vrees dat ze daar nog wel enkele dagen in de modder vast zit?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:22
Zeg bep je gaat me toch niet vertellen dat je alles nagelezen hebt ??? Echt ???
En dat ik me afvroeg of ik wel niet mijn blog adres erbij zou zetten en dat nu af en toe doe
En dat ik nu comments heb, waar ik dus op ga antwoorden, dat het waarschijnlijk een paarse trui wordt Big smile
Oei ik zie nu, ik wordt ook een *piep* genoemd, nou ja vooruit, iedereen zijn mening.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:42
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Zeg bep je gaat me toch niet vertellen dat je alles nagelezen hebt ??? Echt ???
En dat ik me afvroeg of ik wel niet mijn blog adres erbij zou zetten en dat nu af en toe doe

En dat ik nu comments heb, waar ik dus op ga antwoorden, dat het waarschijnlijk een paarse trui wordt Big smile

Oei ik zie nu, ik wordt ook een *piep* genoemd, nou ja vooruit, iedereen zijn mening.



degene die dat gezet heeft zal het heel 'piep' gelezen hebben en is waarschijnlijk een heel maar dan ook heeel serieus mens die nergens humor kan in vinden.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 20:12
wist je dat mij dat een wel heel duidelijke hint lijkt. En hij is wel op tijd gegeven voor zijn kerstkado.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 11:02
Je maakt mij nieuwsgierig Bep. Wat gaat dat worden met al die ogen?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 11:24
Wij houden onze mond. Maar dat ik het knap vind mag ik toch wel zeggen, hè Bep?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 12:04
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik zou het niet kunnen (opbrengen), de waardering voor knutselwerk waar veel tijd in zit is mij vaak veels te laag.


dat is idd zo. maar ik bezie het dan weer helemaal anders. ik bezie het portemonnesgewijs.

als je een 100tal doopsuikerzakjes of weet ik wat veel gaat kopen ben je een bom geld kwijt. en waar belandt alles na de inhoud opgegeten te hebben? Juist in de vuilbak (bij heel veel mensen toch zo).

ik heb hier heel veel katoen en wol liggen. dikwijls maar 1 soms al eens 2 bolletjes van een kleur. dus in feite ni veel meer mee aan te vangen. Ik heb iets om handen wat op een bepaalde tijd moet af zijn
(ja nen mens heeft soms een beetje stress nodig). Ik doe dat met heel veel plezier (want ik heb bijna moeten smeken om het te mogen doen ). Het is iets heel origineel en aparts en waar iedereen altijd van zegt wauw. Het is een familiegebeuren, want iedereen helpt er aan mee. Bij de vorige was het kapstokjes maken en een kledingrek dan weer door iemand anders en rugzakjes (3 op 5 cm met elastiekje bovenaan door) door de bomma van 83 jaar. En een luchtruim om de ballonnen op te hangen en dan het schilderen en versieren en zo. En het is gehaakt of gebreid spul dus dat kiepert gemakkelijker de vuilbak in. en daar heb ik dus geen enkel probleem mee. Ik weet dat zij het heel mooi vinden en heeeel veel geld hebben uitgespaard hierdoor.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 12:59
Ik denk het niet.
1. ze hebben nooit leren handwerken in school (wij vroeger wel)
2. als ze iets van hun eigen moeder moeten leren als kind is er zeker
   geen aandacht want ze willen het in feite niet. (uitzonderingen daar
   gelaten)
3. handwerken is heeeeel lang uit de mode geweest en begint nu
   stillekesaan terug op te komen hier.
4. en dit is de voornaamste : IK WIL HET NIET alhoewel ze het wel
   aanbiedt, dikwijls genoeg. Iedereen mag er aan meewerken behalve de
   moeder in spe.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2014 om 23:03
Ik lees net je verhaal en ben verbaasd. Meestal,laten ze belgische nummerplaten toch met rust?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2014 om 11:35
Even afkloppen, ik ga zo ongeveer drie keer per jaar naar België en heb nog nooit een aanvaring met een zwaantje gehad.
Terwijl ik best weet waar dat rechterpedaal voor dient. Ik heb nu een andere kar, met tempomaat en dat is best wel geinig, ben
er nog niet mee naar B geweest, maar binnenkort . . .
Effe afkloppen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 11:56
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Even afkloppen, ik ga zo ongeveer drie keer per jaar naar België en heb nog nooit een aanvaring met een zwaantje gehad.
Terwijl ik best weet waar dat rechterpedaal voor dient. Ik heb nu een andere kar, met tempomaat en dat is best wel geinig, ben

er nog niet mee naar B geweest, maar binnenkort . . .

Effe afkloppen.


als ik mee in de auto zit is er ook altijd een tempomaat. Die geeft opmerkingen zoals : ik dacht dat je hier maar 50 mocht of ook wel eens : stop hier en ik stap wel uit dan kunde voortvliegen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:15
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik hoop dat motormuis al andere oorden heeft opgezocht?
wist je dat ik anders vrees dat ze daar nog wel enkele dagen in de modder vast zit?
Welke motormuis heb je het nu over ? Een Nederlands zwaantje ?
Wist je dat je je berichtjes op een blog gewoon kunt agenderen en dat ik dus tegenwoordig standaard 17u30 prik
Ik blog omdat ik gek van mezelf werd (mijn vader overleden en mijn moeder heeft ze niet meer alle 100 op een rijtje)
Maar gelukkig begint dat klagen op papier zijn vruchten af te werpen, ik slaap ten minste weer
En kom ik een beetje tot mezelf, dat geklaag ging me danig de keel uithangen - ik kende mezelf amper meer terug
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 15:25
motormuiswimenlidy maar ik kort dat af naar motomuis, die wonen in een camper over heel Europa en laatst stonden ze aan de ourthe en daar zijn nu modderstromen en overstromingen, maar dat is elk jaar zo.

En heb ik allemaal gelezen op je blog maar ik vind dat je het toch heel goed opneemt. in ieder geval toch altijd met een klein vleugje humor (voor een buitenstaander toch) en ik ben er zeker van dat als je dit allemaal over een aantal jaren gaat teruglezen (misschien hoeft het zelfs niet zo lang te duren) dat je zelf het humoristische ervan inziet. Het is vooral de manier van iets neer pennen dat mij doet glimlachen en vooral heel herkenbaar en sorry maar soms ook heel komisch.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 19:57
Ik zit hier met een proeflapje voor mijn neus - fröbelwerk op de breimachine, ik hou dat op zodat ik de huisband kan vertellen dat
het om en om twee toeren van een andere kleur is, maar ik kom niet zo ver.
Da's leuk zegt ie, dan kun je zo'n noorse trui maken, met zo'n baan erin en zo langs de halsboord en weg is tie, mij flabbergasted achterlatend.
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 10:58
wist je dat ik gisteravond laat (bijna nacht) een dertigtal wiebeloogjes van 3 en 4 mm heb opgeplakt? man man man wat een gesmos en geschuif was me dat. gelukkig droogt de lijm onzichtbaar op. En vooral : ze hangen er nog altijd aan. Nog maar een kleine 150 te gaan.
ik kan gaan beginnen af te tellen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 11:18
Ik zal het al een klein beetje verklappen.
(en nu lezen met hele kleine lettertjes en in een heel lichte grijze kleur en heel stil) voor de derde maal dus suikerbonendingskes.
Ik heb al eens truitjes gebreid een honderdtal, voor de volgende waren het luchtballonnetjes met mandjes en nu is het weer totaal iets anders.
ik weet niet of de foto's van de vorige projecten hier nog ergens opstaan. 't kan zijn dat die toen mee verwijderd zijn geweest.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 11:39
Ik zou het niet kunnen (opbrengen), de waardering voor knutselwerk waar veel tijd in zit is mij vaak veels te laag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 12:50
Ik vraag me af of de jonge moeders zelf ook wel eens knutselen voor de doopsuikers. Of zijn het altijd de ((over)groot)oma's en vriendinnen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1314151617 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns