Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4344454647 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:22
wist je jips dat je de omslagdoek niet te groot mag maken nu omdat het moeilijker is om die rap ergens weg te foefelen als er kopers komen kijken?
             dat ik er niet mag aandenken dat ik dat hier zou moeten doen? Om in een brochure te kunnen wonen zou ik een grote container moeten laten komen denk ik.
             dat het je nog eens te wachten staat als je verhuist dan moet de rest ingepakt worden.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 14:21
Ik vind het zo erg.....arme Suusje......CryCry
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 18:22
Onze Britse korthaar Be-Bob was 16, toen we hem moesten laten inslapen, dat vond ik al een hele leeftijd. Ik hoop dat de andere BK Obi heel oud wordt, hij is 13 en nog best kwiek. Wij hebben er altijd meer rondlopen, maar het is hartverscheurend als je zo'n beslissing moet nemen en er een poesvormige leegte in huis is. Je hebt mooie herinneringen en soms vertoont een andere kat trekjes, die je even aan die ene doen denken, maar het blijft een gemis.

Jips, ik zal Henny van de soos bedanken voor het patroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 18:44
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik vind het zo erg.....arme Suusje......CryCry


Ja Marileen en in 1 jaar tijd 3 hondjes in moeten laten slapen en nu dan Susan.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 18:49
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Onze Britse korthaar Be-Bob was 16, toen we hem moesten laten inslapen, dat vond ik al een hele leeftijd. Ik hoop dat de andere BK Obi heel oud wordt, hij is 13 en nog best kwiek. Wij hebben er altijd meer rondlopen, maar het is hartverscheurend als je zo'n beslissing moet nemen en er een poesvormige leegte in huis is. Je hebt mooie herinneringen en soms vertoont een andere kat trekjes, die je even aan die ene doen denken, maar het blijft een gemis.

Jips, ik zal Henny van de soos bedanken voor het patroon.


Magtelt, Susan is nooit ziek geweest, onvoorstelbaar, maar nu kwam alles tegelijk,nieren,schildklier en hartje. Wij hebben ook meer poezen en gisteren,de laatste dag heeft onze Saartje de hele dag naast Suzan gelegen. Dit deed Saartje nooit. Dat was wel heel aandoenlijk.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 18:59
Onze poes Teigetje was ook 18 toen ze overleed. Dit was de avond voor pakjesavond en dat was voor mijn jongens (zorgkinderen op speciaal onderwijs) het beste.
Het klinkt raar, maar het sinterklaasfeest heeft ze er doorheen geholpen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 20:07
18 jaar, een gezegende leeftijd voor een poes. Betekent dat je er erg goed voor gezorgd heb, dus dat mag je jezelf aanrekenen!
Sterkte!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 20:32
wat jammer voor jullie Jolly
sterkte!

wist je dat op mijn vensterbank 13 potten versgekookte aardbeienjam staan af te koelen?
kokkinnengeluk, noem ik het HeartSmile
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 10:41
[QUOTE=Jips] Onze poes Teigetje was ook 18 toen ze overleed. Dit was de avond voor pakjesavond en dat was voor mijn jongens (zorgkinderen op speciaal onderwijs) het beste.
Het klinkt raar, maar het sinterklaasfeest heeft ze er doorheen geholpen.[/
QUOTE]

Dat kan ik me wel voorstellen dat het sinterklaasfeest jouw jongens er doorheen geholpen heeft. Teigertje hadden ze waarschijnlijk hun hele leven al gekend.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 11:03
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

18 jaar, een gezegende leeftijd voor een poes. Betekent dat je er erg goed voor gezorgd heb, dus dat mag je jezelf aanrekenen!
Sterkte!


Dankjewel.

Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 13:33
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

wat jammer voor jullie Jolly
sterkte!

wist je dat op mijn vensterbank 13 potten versgekookte aardbeienjam staan af te koelen?
kokkinnengeluk, noem ik het HeartSmile

mmmmmmmmmmmmmm.........
Ik haak nooit af!

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 13:39
18 jaar is voor een kat een geweldige leeftijd, ze zit nu op een wolk te spinnen en naar benee te koekeloeren! veel sterkte!!
ah carolina, 13 potten jam, ja daar kan je heel blij van worden!
heb t zelfde met bramenjam.
wij zaterdag gaan fietsen, tent en zooi mee, we zien wel waar t schip strand, woensdag in hoorn willen zijn voor de weefmarkt, ligt dan vol met weef, wol, spin, vilt gerei, ik hoop wat meekrap oid te scoren om wol te verven. me hoop in te houden, tantezegger woond vlakbij dus daar kunnen we de aankopen stallen.
alle 3 de ''kinders'' thuisblijven!(pfffffffffffff) we dus voor t eerst in 30 jaar weer met zn tweeen op pad gaan (dat wordt nog wat)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 09:52
wist je dat.....

ik op vervoer zit te wachten
en op n oppas voor Sam
ik straks naar de ggd moet
een dame van wmo vindt dat ik opnieuw gekeurd moet worden
zij kennelijk twijfelt aan de kundigheid van den haag
ik tot vandaag redelijk kalm ben gebleven maar nu stijf sta van de stress
of zoals we in amsterdam zeggen: 'je n ei in mn kont ken gaarkoken Confused
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2015 om 20:40
wist je dat ik hoop dat het heel vlug morgen is.
        dat het vandaag zo een dag is dat alles in het honderd loopt.
        dat ik mij seffes met dubbelzijdige kleefband in de zetel ga plakken zodat er niks niet meer fout kan lopen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 14:08
wist je dat het vandaag al niet veel beter is, knoeien, knoeien, knoeien.
Ben ik met mijn deken bezig, heb een paar weken gedaan zie ik dat ik in feite al verder was dan ik dacht en dat er dus nu dicht bij elkaar rijen dubbel opstaan. En als nu de steken allemaal aan de goede kant zouden staan, zou ik het zo gelaten hebben. Maar nee, de goede kant staat aan de achterkant. Dus uittrekken die boel en staan we terug even ver als waar we begonnen zijn.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 16:35
ooo Beb daar ben ik ook mee bezig
ik haak een tour aan de paraplu. en pak hem later weer op om de volgende te doen zie ik dat het fout is .uit trekken en overnieuw beginnen. het komt omdat ik te veel dingen tegelijk wil doen.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 17:30
idem dito. De titel van het liedje van Louis Neefs zaliger is van toepassing op mij en waarschijnlijk op u ook dan : Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb. https://www.youtube.com/watch?v=wZ2Kt_cAiIY
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 19:32
Weet je dat ik me weer aan het inlezen ben na de vakantie, KiKa.verkoop.activiteiten en nu schoolvakantie dus twee weken inval.opa en oma....en lees de laatste post van Bep, over Lowieke Neefs...wist je dat ik al 50 jaar zn telefoonnummer uit mn hoofd ken...draai dan zeven, negen, zeven drie nul vier....ach, en dan dat mooie belgische accent van hem.....those were the daysssssss...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 20:05
wist je nl dat ik er bijna inbleef van het lachen daarjuist met dat telefoonnummer. (en het is dan nog bijna juist ook, het is twee nul vier) en van Will Tura
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2015 om 09:37
Louis Neefs was van Och Marietje, de rozen zullen bloeien, ook al zie je mij nooit weer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4344454647 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns