Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4546474849 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 22:42
Wist je dat bij ons de geraniums het niet wilden doen en dat wij niet de enige waren.
Groetjes van Jolly



Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2015 om 11:40
wist je dat ik vandeweek voor t eerst in mijn nieuwe huis, zo'n overheerlijk wortel/notentaart heb gebakken
ik mijn buren ervan meee heb laten smullen
Sam er ook erg blij mee was
ik blij verrast was door zijn 'lekkere-trek', hij vrat mijn vingers er haast bij op Tongue
we gelukkig nog n stuk hebben
dat ons vast zal helpen het weekend aangenaam door te komen
ik straks soep ga koken
kijken of Sam dat ook weer net zo lekker vindt als voor hij ziek werd.......Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2015 om 10:21
.......een paar van mijn kamerplanten werden belaagd door luis
....de verhuizingstress hen kennelijk kwetsbaar heeft gemaakt en n makkelijker prooi voor luizen en andere engerds
....ik ze op het balkon heb gezet en zij het daar reuze naar de zin hebben
.....daar ook al allerlei potten en kratten stonden met vanalles gezaaid omdat ik in de zaaitijd nog niets van de verhuizing wist
....het zo kon gebeuren dat ik tussen alle weelderigheid van n Asparagus toch heus n paar augurkjes ontdekte Big smile
.....ik heus wel zie dat het n zooi is om mijn balkon, n wirwar van groen
....ik heel erg van die zooi hou Heart


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2015 om 21:50
wist je dat als je man al 36 jaar zegt dat hij niet kan schilderen en het dus ook niet doet, je niet ineens moet zeggen dat het toch wel handig zou zijn als je die plafond met twee zou kunnen schilderen? Iemand met de borstel langs de kanten en in elk ribbeltje tussen de schrootjes en de ander met het rolleke?
wist je dat als hij dan zegt dat hij wel met borstel zal doen, je dan denkt, zie je wel hij kan het wel.

Wel mensen, GELOOF hem want hij kan het dan idd niet.
1. ipv vlugger vooruit te gaan duurt het veel langer
2. De verf druipt van de borstel
3. alles hangt overal vol verf, maar niet genoeg op de plafond.
4. je kan het werk nog eens overdoen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 13:25
Wist je dat een man niet gelooft, dat hij doof aan het worden is, als zijn vrouw het zegt, maar wel meteen actie onderneemt, als hij de mannen van Voetbal Insite niet kan verstaan? Dat hij dan meteen naar de Beter horen winkel gaat? IK zong al een maand of drie geen twee liedjes voor één cent meer. Zei hij op een vraag van mij "Wat?", dan zei ik "Wáát?".

En nu heeft hij een afspraak voor een uitgebreide test.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 15:05
wist je Magtelt, dat je zo stilletjesaan (voet, oor) aan een bijna nieuw exemplaar komt?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 18:18
dat deze attributen nu bij Wibra kan kopen

oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 19:52
nee wist ik dus niet. Nu wel. Zijn de sleutelhangers een beetje sterk qua open/dicht doen?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 20:10
geen idee ik heb ze niet
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2015 om 10:03
Originally posted by bloem bloem wrote:

dat deze attributen nu bij Wibra kan kopen



En ze hadden piepkleine belletjes voor in piepkleine kerstklokjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2015 om 10:19
zist je dqt in ;ijn euforie o; de deken sie qf is ik blijkbqqr op een paar toetsen teza;en heb gedrukt en nu een qwertie klavier heb ipv een azerty    vraagteken

klein half uurke later :
Efkes de computer terug opgestart en het is terug in orde. Volgens mij hebben de qwertyklaviergebruikers toch minder letters op hun toetsenbord dan de azertygebruikers. Ik vond ze alleszins niet.


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2015 om 13:10
Heb jij een azerty ??? Oooo wat knap, ik heb qwerty & heb toch ook alles, het is wel goed dat mijn vingers weten waar ze zitten,
want de letters zijn er ondertussen zo'n beetje van afgesleten - kwaliteitje . . . en dat voor een officieel logitech toetsenbord :-(
Doet mij altijd terugverlangen naar de begin jaren 90 Amerikaanse IBM toetsenborden, stevig en lekker klikkend.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2015 om 13:12
Oja dit is wist je dat
- de kuikens groeien als kool
- dat ik denk 5 hennen & 3 haans
- de 2e leg bestaat maar uit 4 kuikens
- dat die 10 dagen jonger en nog piepklein zijn
- dat ze uiteindelijk ook niet zooo groot zullen worden omdat dat krielen zijn
- dat die kleine donders je in de tenen pikken
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 10:36
Haha, ze denken dat die tenen grote maiskorrels zijn.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 10:49
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 11:01
wist je dat ik gisteren onze, een paar jaar geleden tot atomium verbouwde 35jarige buxus van zijn bollen heb ontdaan? Hij was aangevreten en er kwamen grote rupsen uit gekropen. Opgezocht en blijkt het de buxusmot te zijn. Vandaag staat er in de krant dat de gemeente waarschuwt voor buxusmot. En dat konden ze niet eerder zeggen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 11:01
Ik snap het niet zo goed
- de grote kuikens zijn nu steeds binnen en de mini piepers buiten ???
- de groten vechten onderling, de pikorde moet opnieuw ingeregeld worden
- de kleintjes laten ze (min of meer) met rust (krijgen af en toe een oplawaai)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 11:05
die kleintjes zijn nog minderjarig en mogen er nog niet binnen.
Of er staat een buitenwipper aan de ingang van het hok, dat kan ook.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 13:26
Hahahaaaaa Bep, een buitenwipper heet bij ons een uitsmijter, nou gij weer ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2015 om 13:53
nen uitsmijter is bij ons dan weer iets om op te eten.
Een boterham met een schel hesp en een schel kaas op en daarbovenop nog een spiegelei.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4546474849 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns