Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 133134135136137 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2015 om 15:24
Ik woon hier in een dorp, de dierenarts was in vergelijking met de grote stad een stuk goedkoper. Nu ik hier al een poos woon vind ik het
toch weer duur. Dierenartsen hebben soms ook een stumpertarief (indertijd voor mijn kat, die steeds opnieuw bleef kwakkelen). Als je het
niet te breed hebt zou ik daar naar vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zo te horen moet Sam een trui met 4 mouwen en een ritssluiting op de rug.
Back to Top
Meegosh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2015
Locatie: Afferden
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meegosh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2015 om 14:43
Ik het wel heel tof vind dat je voor je hond (volgens mij) een warme jas maakt :)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2015 om 11:43
ja, ik kom er net vandaan Bep
maar de trui waarvan ik zijn huidige jas maakte kostte nieuw 5,00 bij zeeman

wist je dat ik  net bij de dierendokter was voor zijn medicijnen
meteen voor PoesPoes vlooienspul meegenomen
76,00 kon neertellen en dan is mijn dierenarts nog goedkoop
wist je dat ik voor precies dezelfde medicijnen laatst bij een andere dierenarts 12,50 meer moest betalen Confused
en bij de dierenarts in hillegom zelfs 20,00 meer !
ik begrijp niet hoe dat kan! en dat dat mag!!
wist je dat de dierenarts 'toevallig' zelf over een jas voor Sam begon
zei dat het beter voor hem was als ik iets warms voor hem zou maken
haha, dat had ik 6 jaar geleden al gedaan, toen begin december ineens heel koud werd en we n pak sneeuw hadden en Sam nog in zn zomervacht liep
ik nu  ga proberen zijn bestaande jas aan te passen met breiwerk
een boordrand lang de achterkant en de dokter adviseerde ook een boord onderlangs zijn borstkast, dat warm houden
dan heb ik meteen weer ns wat op de pennen LOL

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2015 om 09:26
in de kringwinkel kan je gaan kijken voor een mooi warm stofje/trui om te vermaken
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2015 om 07:49
ik heb een nog simpeler oplossing, geen winkelpasjes! Big smile
gewoon lekker boodschappen doen, zoveel mogelijk gepast betalen. het gaat die mega concerns geen barst aan wat ik koop, waar, wanneer en hoeveel! met al die pasjes, telefoons en tomtoms weet men meer van je dan een inbreker ooit uit zal vinden en die laat je toch ook niet binnen!
en al die super 'kortingen' zitten meest op spullen die ik toch al niet nodig heb/had Smile

wist je dat ik gisteren een flinke bestelling kreeg van n voedseluitdeelpunt
ik hen daar n paar weken geleden toe uitgenodigd had
meteen in mijn voorraad gedoken zodat mijn keurig opgeruimde hobbykamer er in vijf minuten uitzag als een straat aan het eind van koningsdag LOL
ik met enig kunst en vliegwerk gisterenavond laat drie verhuisdozen met kleurig versierde pakketten had staan
en zo toch heel tevreden ging slapen Smile
wist je dat Sam eigenlijk een nieuwe jas nodig heeft
ik zijn oude jas van een fleecetrui maakte
hij daar veel plezier van heeft gehad
maar eea niet meer zo goed zit nu
ik twijfel of ik bij zeeman n goedkope jas zal kopen en die vermaken
of zien dat ik ergens gewatteerde stof koop en daar een beter passende van maak
Ermm ik denk er nog even over na
en over waar ik stof zou kunnen kopen

Back to Top
Meegosh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2015
Locatie: Afferden
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meegosh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 23:33
Hihi je was me net voor, hoorde van een vriendin dat ze dat geweldig vind. Heeft volgens mij een apple telefoon dus vermoed dat er wel (of meerdere programma's zijn of voor alle telefoons wel werken). 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 22:10
Dames met een smartphone, wanneer ik dit allemaal lees is het hoog tijd dat jullie de appstore induiken. Wink 
Ik zelf gebruik Beep'nGo. Daarbij staat de voor- én de achterkant van je kaart mee op je telefoon en kun je die dus zo laten scannen. Maar goed mogelijk dat die app speciaal voor Samsung toestellen is. 

Wanneer ik in de app store kijk is Stocard http://stocardapp.com/ook een goede app hiervoor.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 16:19

In NL kunnen ze je pas ook nog wel vinden op je postcode, maar niet als je de pas op je bureau kwakt en hem niet via internet

geactiveerd hebt - dat is gewoon eigen schuld dikke bult. Ik zal die enveloppe zo eens zoeken, kan ik de pas voortaan gerust thuis laten.
De postcode in NL is gelijk (een deel van) een straat dus kunnen ze je makkelijk vinden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 12:31
Ja stempelkaarten heb ik ook, van de kringloopwinkel en het culturele café in het museum/de bibliotheek. Het is een heel gesjouw allemaal, het zou handiger zijn met een vingerafdruk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 09:14
Ik had zo'n "boekje" waar alle kaarten instaken. Je leest het goed, staken. Want er zijn er onderussen al enkele gesneuveld. (schuld van sommige kassiersters) want bij kassierster A ging het wel om door de plastieken hoes te lezen, bij kassierster B ging dat zogezegd niet. Was trouwens in dezelfde winkel aan dezelfde kassa. Dus die kaart er dan uitgehaald, IETS scheef erin en de naad scheurt open.
Ben nu aan het uitzoeken hoe ik makkelijk zoiets kan oplossen.
Wat de spaarpunten betreft. Meestal is het hier in België zo dat bij een bepaald aantal spaarpunten (rond de 500) je dan een waardebon van €5.00 krijgt om die dan in te ruilen bij de volgende aankoop.
Meestal is het zo dat, wanneer je je spaarkaart vergeten bent, je dat dan tegen de kassierster zegt en dan komt er een streepjescode op het kastikket en kan het de volgende keer bij ingelezen worden.
Tot hedentoe is het enkel bij de beenhouwer hier dat het niet lukt om later de punten bij te schrijven. Daarom heb ik ook het nummer van de kaart vanbuiten geleerd. Dat mag ook. De meeste klanten die zeggen hun klantnummer.
Bij de bakker krijg je dan weer een stempelkaart. Kaart vol (10) is één lang wit of lang grof brood gratis.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 08:26
Ik had zo'n doosje voor al die plastic kaartjes, maar dan moet je wel weten waar elk pasje zich bevindt. Nu graai ik gewoon het hele kaartspel uit het vakje in mijn tas en zoek ik tot ik de troefkaart heb. Ik zag in een Amerikaanse film eens een sliert met vakjes van doorzichtig plastic. Dat leek handig, maar je staat daarna wel een half uur te vouwen vóór je die weer onder controle hebt.

Overigens kun je ze beter niet thuislaten. Ik ging in de zomer naar het museum en dacht die hele handel thuis te kunnen laten. Kwam ik op de terugweg langs de Eccowinkel: elk tweede paar schoenen € 1,-. Dus ik naar binnen, twee paar schoenen voor € 99,-. Maar ik had geen klantenpas bij me dus er kwamen geen punten bij. Wat je met die punten kunt doen, is me nog niet duidelijk, waarschijnlijk een gratis schoenlepel bij 1000.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 00:08
ik wist dat ook niet, en kunnen ze dan die barcode nog scannen die op de kaarten staan?
Ik heb daar zo'n 'handig' dingetje voor, speciaal voor klantenkaarten.
en vooral als je ze volgens kleur steekt en maar per twee. Van de week nog voorgehad. Ik bekijk de voorkant en de winkelier de achterkant en als de kaart aan de achterkant zit, dan wijst hij die heel vriendelijk aan.
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 23:24
Nee, dat wist ik niet. Maar daar heb ik weinig aan. Ik ben iemand die zijn telefoon altijd vergeet....zeker als ik boodschappen ga doen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 20:39
Wist je dat ze daar tegenwoordig heel handige apps voor hebben op je smartphone. een keer al je pasjes fotograferen en je tovert ze zo tevoorschijn bij de kassa
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 19:01
Wist je dat ik inmiddels zoveel pasjes in mijn portomonee heb dat ik me rotzoek naar het juiste pasje als ik bij een kassa sta.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 22:29
C4th Wist je dat ik dan 
heel veel plezier wens .
Geniet er maar fijn van 
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 23:51
Wist je dat ik lekker even een weekje wegga.
(nou ja, nog twee nachtjes thuis slapen)
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 22:54
Wist je dat de jongens van de middelbare school 
die bij ons door het straatje komen .
De containers om trappen , omdat ze dat leuk vinden.
En dat mijn Jaap dan maar weer naar buiten gaat
om alles er weer in te doen , of het nu van de buren of van ons zelf is.
En dat we daar eigenlijk aan gaan wennen .
ook helemaal niet boos meer om worden .
Omdat zegt mijn Jaap wij zelf ook jong zijn geweest .
En ook niet van die lieverdjes , volgens hem .
Dat is met jongens toch anders als met meisjes ha ha 
Wisten jullie dat ik iedereen welterusten wens
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 15:51
Bij mijn dochter ze zo'n container hebben die je met een pasje moet openen .

Ze bij hoog en bij laag beweren dat er niet bijgehouden gaat worden dat je per keer moet gaan betalen .dat ik daar niets van geloof .

Je dan beter samen met je buren kunt gaan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 12:06
Ik heb voor de plastic/melkkarton/blikjes-container bij de supermarkt kleine vuilniszakken aangeschaft, want de grote blijven daar ook in hangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 133134135136137 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns