Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 151152153154155 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 11:17
Heb je hond via een school ?

Dan kan je die misschien inschakelen te vragen of je naar Utrecht mag .

Je bent toch verplicht verzekerd .
Mijn geleidehonden waren dat nl wel
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 11:35
We zijn inderdaad verplicht verzekerd, we wachten de reactie van de dierenarts even af en gaan dan kijken of er andere opties zijn.

Bedankt voor het mee denken Mutti.Clap
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 12:08
Arme hond, veel sterkte!
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 15:54
De dierenarts was een stuk minder positief dan een paar dagen geleden. We hebben een verwijzing gekregen voor het maken van een MRI Scan, de dierenarts denkt aan een TIa
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 16:54
Ach toch. Unhappy

Geen idee wat er verder gaat in zo'n koppie na een tia.
Misschien net als bij mensen dat het met een sisser af kan lopen?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2017 om 22:28
Ik hoop het
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2017 om 10:18
Ik wist trouwens niet dat je een tia op een MRI kan zien.
Ik heb er veel gehad, maar nooit een MRI. Misschien was dat te duur. Ermm

PS

Heb er op gegoogled en je kan het inderdaad op een MRI zien.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 10:05
Wist je dat soms het eindresultaat van iets waar je zo lang en hard aan gewerkt hebt zo kan tegenvallen...
Winterjas is af maar hij valt erg groot/ruim ( en ik ben zeker niet klein )en is veel te zwaar om te dragen...
Haaknaald 4,5 was misschien toch niet zo'n goed idee...
Ga hem denk ik helemaal uithalen en over doen in een haaknaald paar maten groter...
Iemand enig idee wat handig zou zijn???
Zie op de fb pagina van creachick dat er een hoop mensen zijn die hem haken met 6 mm. of nog groter...
Zit hier wel even stevig te balen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 12:16
Ik heb die teleurstelling ook wel gehad. Daarom leg ik me nu meer toe op stola's, dassen en poppenkleren. Haakwerk kan aardig zwaar worden. Ik had eens van witte en zwarte Royal een poncho gehaakt met de tunische naald. Er gingen meer dan 10 bollen in zitten en zwaar dat dat ding was! Gelukkig leende ik hem vorige winter uit aan een vriendin om te laten zien hoe groot een poncho moet zijn en haar dochter was net thuis van een stage in Afrika. En die dochter vond hem heerlijk, "eindelijk heb ik het warm". Nou alsjeblieft, ik maak wel een lichtere voor mezelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 13:15

De huisband heeft gister 1 muur van de hal geverfd als proefstukje, 1 wand heeft nu de kleur van een pompoen en als ik er langs kom

moet ik lachen, ik was dat crème zo zat . . .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2017 om 16:16
Oh, jee Suzie. Ik heb net 6 Promo bollen bij Zeeman gekocht om die jas te gaan haken. Heb je hem met dubbel garen gehaakt? Misschien beter met enkel garen en dan voeren.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 10:05
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

De dierenarts was een stuk minder positief dan een paar dagen geleden. We hebben een verwijzing gekregen voor het maken van een MRI Scan, de dierenarts denkt aan een TIa


Hoe is het nu ?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 10:06
Ja lidwina heb hem gemaakt met dubbel draad op haaknaald 4,5...
Hij was ook al heel stijf en stug maar dat vond ik juist zo mooi eraan...
Had misschien halverwege al moeten beseffen dat hij zo veel te zwaar zou worden...
Als hij met haken op mijn benen lag was het al een heel ze
Ach ja ik kijk er nu maar tegenaan van 2 keer plezier van dezelfde garen...
Ik blijf denk ik wel met dubbele draad haken omdat ik het echt niet zoek om hem te moeten voeren...
Maar denk ook dat een kwestie is van proberen wat het beste voor je werkt...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2017 om 11:01
Dank je wel Suzie. Ik ga eerst een proeflapje haken, niet te klein zodat ik het verschil echt kan zien. Ik denk zelf dat een jas die stijf en stug is een heel goede pasvorm moet hebben en er een heel dun figuurtje in moet zitten. Nu ben ik niet dik, maar wel klein. Ik naai mijn kleding zelf en heb wel enige ervaring met modellen en stoffen. Ik heb dus lang getwijfeld of ik hem wel zou maken. Gisteren lagen er bij Zeeman camelkleurige Promobollen. Ik heb er 6 gekocht en bedacht dat ik voor 12 Euro, en 50 cent voor een big shopper om al dat garen in te doe, wel het risico kon nemen!!!! Toen ik jouw bericht zag had ik het garen net gekocht en kwam er lichte paniek opzetten. Maar goed ik kan er altijd nog een gewoon vest van maken en het teveel terugbrengen. Ik heb immers een jaar de tijd!!
Hoeveel garen heb jij gebruikt?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2017 om 09:33
Graag gedaan lidwina...Ik heb hem gemaakt met royal van zeeman en heb er nu in totaal 24 bollen in zitten in 2 verschillende kleuren...
Denk dat als ik een grotere haaknaald gebruik ik minder garen nodig ga hebben maar dat zal de tijd me leren...
Ik ga ook eerst een proeflapje maken om te zien welke haaknaald het uiteindelijk zal gaan worden...
En heb vooral geen paniek door mijn reactie er zijn er velen die hem gemaakt hebben op 4,5 en hem uithaalde en op 6 of 6,5 mm over doen...
Er komen op de creachick fb site een hoop gelukte varianten voorbij...
Dus ik denk dan maar zo heb nog niet veel ervaring met het maken van kleding wel te verstaan ooit 1 poncho en 1 vest voor mezelf gehaakt...
Beiden denk ik op goed geluk dat ze gelukt zijn...
Dus ja dat er een keer een tijd in zou zitten dat er iets mis zou gaan had ik wel verwacht...
Ik heb in ieder geval geleerd voor de volgende keer...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2017 om 09:40
Wist je dat ik een pakket besteld heb van een mochila tas ,kijk er naar uit ,het zal wel een werk van lange duur zijn maar vind het toch zo mooi .....nu wachten op de post🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2017 om 09:41
Wat gaaf pareltje...
Ik vind het ook zo mooi en ben er ooit aan begonnen maar geen geduld voor om met zoveel meeloop draden door te haken...
Eerst wachten op de post en dan snel beginnen...
Veel plezier ervan...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 14:33
Joehoe....mijn pakketje is er vlug kijken en de kast in tot na de Kerst....mijn handen jeuken ...geduld....een klein stukkie....neeeee🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 21:18
bedankt creaans ze zijn prachtig. heb ze eraf gehaald voor onze dochter misschien vind ze dit ook wel leuk.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 21:18
Drops heeft dit jaar ook weer de kerstkalender. vandaag zijn het sokken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 151152153154155 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns