Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 152153154155156 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2017 om 21:20
Originally posted by petraco petraco wrote:

Drops heeft dit jaar ook weer de kerstkalender. vandaag zijn het sokhttps://www.garnstudio.com/christmas-calendar.php?cid=7ken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2017 om 09:17
Wist je dat in de nieuwe Simply Haken een Mandala kalender zit? De haakbeschrijvingen staan in het blad van januari 2018 en daar zit de kalender dan ook bij. Ook mandala kleurplaten. Er zit een schattig amigurumi engeltje in en andere kerstspullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2017 om 10:50
Machtelt nu MOET ik die toch gaan halen zeker ,want ik ben gek op Mandela s,🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2017 om 14:24
Ja, ik ook, erg hè? Ik ging voor kerstpostzegels en een felicitatiekaart en MOEST even langs de brei- en haakbladen lopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2017 om 16:45
Mala Designs dit jaar ook een gratis adventskalender heeft?
Hier is de link


Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2017 om 20:15
Op mijn tablet is de link niet te zien. Misschien dat de anderen daar ook last van hebben?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2017 om 22:17
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2017 om 22:31
wist je dat ik gisteren voor mijn verjaardag van de fridaygangers een e-reader heb gekregen? Koste niks meer zeiden ze, maar ze hadden er maar éne bij.
Dat ik gisteren met e-booktermen rond mijn oren ben geslagen waar ik tot op heden nog altijd niet weet wat ze betekenen?
Dat ze mij een uitleg hebben gegeven om boeken erop te zetten in de trant van veranderen in iets anders (wat weet ik al niet meer) mailen naar kindle laten omzetten, dan kwam er nog iemand met : hij zal die threats (denk ik want zo klonk het toch) niet kennen. Mailadressen aanmaken, weer wachtwoorden. De ene stond in de keuken waar de reader lag op te laden terwijl de andere aan de tafel op de tablet bezig was. Afin 1 boek stond er gisteravond op. Via usb ging het ook gaan zeiden ze en ik had al in gedachten een usb stick. Bedoelden ze gewoon het kabeltje. Vandaag zelf gezocht en het programma Calibre gedownload en er zelf nog vier boeken getransformeerd opgezet. Ging veel makkelijker dan hun manier.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2017 om 22:52


Bep, ik heb grote bewondering voor jouw dIgitale kunsten.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2017 om 12:47
Amai ik krijg ook altijd te horen ,allez oma weet je dat niet ....zo makkelijk🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2017 om 17:14
He Machtelt ik heb mezelf ook getrakteerd op de simply breien met kalender en haken maar dat zijn alleen sokken in tunisch haken ,zo het was even geleden ,nu kan ik weer voord se 🎅🎁
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2017 om 19:31
Sorry, ik had de link er gewoon klikbaar in moeten plaatsen. Op een ander forum moet je de link altijd onder een woord zetten. Als je op het woordje "link" geklikt had, dan had je gewoon naar die pagina toe gegaan 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2017 om 08:09
Pareltje, ik heb alleen de Simply haken gezien met mandalakalender. De haakbladen stonden apart van de breibladen, daar heb ik niet naar gekeken. Dat tunische sokkennummer stond er al maanden geleden, dat zal hier wel uitverkocht zijn. Zit hij nog in de verpakking? Dan mag je misschien ruilen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2017 om 08:54
Machtelt ik heb een kalender met elke maand sokken ,die met Mandala hadden ze hier niet ,en ja die met sokken doe ik terug vind het ook niet zo mooi🎅
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2017 om 11:08
Wat een super hint van die mala kalender...
Ben nu al verliefd op sommige designs...
Dat wordt goed in de gaten houden ...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2017 om 22:43
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Wat een super hint van die mala kalender...
Ben nu al verliefd op sommige designs...
Dat wordt goed in de gaten houden ...


Ja, er zit een hoop leuks tussen. Die muizen vond ik heel erg leuk en dat gingerbread mannetje helemaal :)
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2017 om 10:46
Hebben jullie een idee, hoe of je de patronen kan downloaden bij Mala Designs?
Ik heb me geregistreerd, maar verder kom ik er niet uit.
Vind de patronen heel erg leuk!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2017 om 11:27
Originally posted by creaans creaans wrote:

Hebben jullie een idee, hoe of je de patronen kan downloaden bij Mala Designs?
Ik heb me geregistreerd, maar verder kom ik er niet uit.
Vind de patronen heel erg leuk!
Nou Creaans, mij lukt het ook niet. Ik zie ook niets van registeren. Wel dat je op een nieuwsbrief kunt inschrijven, maar daar staat optioneel bij.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2017 om 14:42
je moet die in je winkelmandje leggen en de verdere procedure volgen. Maar kerstdeurtje 3 heb ik wel 3 keer besteld en uiteindelijk een mail gekregen dat er soms een aanwijzing op het plaatje staat. Dus daar moet ge dan weer alles invullen om het te kunnen krijgen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2017 om 18:42
Eerste tip: als je het op een tablet of op je mobiele telefoon doet, kies dan voor de "klassieke weergave" (of hoe de normale computerversie van een scherm dan ook mag heten).

Dan klik je inderdaad op het deurtje (Denk er hierbij aan dat een deurtje pas om 20.00 uur opengaat, dus die van 6 december is op het moment dat ik dit tik nog niet te openen).
Dan leg je hem in je winkelmandje en gaat de boel "afrekenen".
Je hoeft je niet perse geregistreerd te hebben op de site, je kunt ook gewoon als bezoeker bestellen (nu moet ik er wel bijzeggen dat het me allemaal makkelijker afgaat nu ik geregistreerd ben... hoef ik de velden tenminste niet allemaal in te vullen).

Als alles afgehandeld is (ook vooral niet vergeten de hokjes aan te vinken over de algemene voorwaarden e.d.), dan ontvang je twee mailtjes. De eerste is de "factuur" van 0 euro. De tweede bevat de downloadlinks voor het patroon in 3 talen: Duits, Engels en Nederlands.

Als je denkt dat je alle patronen wel tegelijk gaat downloaden aan het eind van de kalender, dan ga je bedrogen uitkomen. Ik heb gelezen dat elk patroon slechts 7 dagen te downloaden is en dan ist es Schluß!.
Een aantal patronen uit de adventskalender zal terugkomen als kooppatroon op de site, een paar anderen zullen later als gratis patroon op de site te vinden zijn.

Succes. Er zitten hele mooie tussen, vooral het gingerbreadmannetje vond ik super!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 152153154155156 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns