Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 159160161162163 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2018 om 22:56
Dan heb je in ieder geval veel eer van je werk. Je zit nu met een familie vol met tevreden klanten. Succes!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2018 om 09:13
Mooi Bep, ze houden je wel aan het werk die kids
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 09:56
Haha, wat leuk Bep!
En als je dat allemaal af hebt, kunnen wij dan ook bestellingen bij je plaatsen? Kun je lekker oefenen :). 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 11:29
wist je dat ik gisteren toch maar rap eneke voor de kleinste heb gemaakt en weggebracht? Vandaag hebben ze ze aan voor school. Ik ben eens curieus of ze nog heel zijn vanavond.
En overmoedig voor de oudste ook nog eneke gemaakt en dat is al terug meegekomen om te 'retoucheren'. Had de elastiek er vergeten in te doen.

Als ge in een maatje 4 jaar kunt moogt ge altijd proberen een bestelling te plaatsen. Heb hier nog een aantal verkeerd geknipte stukken liggen (zelfs dat kan ik).
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 11:41
Wist je dat ik wel het patroon gezien heb van het shortrokje van Bep, maar geen kant en klaar exemplaar?
Dat ik ook denk dat de dochter van Bep heel blij is met de naaiwoede van haar moeder, ze kan nu allemaal nieuwe jurkjes kopen, want haar moeder verknipt die van haar.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 11:55
op de vorige pagina staat een foto, wel nog niet kant en klaar want de rok moest nog omzoomd worden.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 14:12
Originally posted by Rabottineke Rabottineke wrote:

- ik aan mijn laatste maand werken begin en dat die niet snel genoeg voorbij kan zijn
- ik het zo beu ben om die laatste maand nog te doen, ik wil NU stoppen
- mijn laatste maanden in mineur zijn vanwege administratieve fouten waar ik niet kan aan doen
- ik mij een beetje "not happy" voel
- ik niet verder geraak aan de trui die ik brei
- ik het gewoon even niet zie zitten...................


dat ik me dat zo goed kan indenken,
dat ik zelf jaren tevoren alles had geregeld om op mijn 65ste met pensioen te gaan,
dat ik mensen die een klein beetje ouder waren al na hun 50ste met vroegpensioen zag gaan,
dat ik dat zelf ook wel had willen doen maar niet kon vanwege mijn geboortedatum en de steeds veranderende wetgeving,
dat ik me de laatste maanden zelfs met nul inkomen moest zien te redden omdat de regelingen niet op elkaar aansloten,
dat ik mij (en alle anderen die netjes premie betaalden) bestolen voel,
dat ik niet begrijp dat jongere mensen dat allemaal prima vinden en niet beseffen dat zij zelf nog veel langer moeten doorwerken,
dat jij nu bijna zover bent dat je eindelijk kunt gaan genieten van je pensioen ....

Nog even doorbijten.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 14:37
Wist je dat.... er een documentaire draait over Escher, getiteld Het oneindige zoeken? Voorlopig alleen in Pathé bioscopen. Ik hoop dat hij snel naar de Vue of filmhuis Gigant komt. Nu behelp ik me wel met Red Sparrow en The Avengers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2018 om 14:49
Kijk eens aan bep jij kan nog eventjes vooruit...

Cocos dat besef is er wel degelijk...
Maar het gevoel dat ik (we) er iets aan kunnen veranderen heb ik niet...
Tegen de tijd dat het zover zou moeten zijn voor ons is het toch alweer 100 keer veranderd en hebben we er helemaal geen recht meer op...
Heb daarom ook misschien wel de houding van we zien wel...
Vandaag de dag denk ik dan ook maar we moeten het eerst maar zien te halen zo oud te worden...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 15:41
Ik had al een tijdje (uhm 3 kwart jaar) kiespijn
Ik vandaag een afspraak had bij de tandarts
Dat ze mij heel goed verdoofd heeft en dat ik een uurtje op de stoel heb gelegen
De wortelkanaalbehandeling toch niet in 1 keer kon (tsja die kiespijn had een oorzaak, ook al konden ze het op de foto nog niet zien)
Ik reuze blij ben dat ik niet (nog langer) gewacht heb, liever een wortelkanaalbehandeling zonder abces dan met een abces
Dat ik nu heel voorzichtig (echt heel voorzichtig) T drink
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 16:34
Beterschap! Negen maanden kiespijn is niet niks. Goed dat er nu aan gewerkt wordt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 16:47
dan is de 'bevalling' dus ingezet. Wel spijtig dat het niet in één keer kon.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 17:38
Wist je dat er in Doetinchem nog steeds stoffenmarkt is? Een heel grote. Misschien een idee voor een vakantietripje. Grote tas en grote knip met geld mee. Als je op google "stoffenmarkt" intikt, vind je alle gegevens.

In Apeldoorn is het niet veel meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:02
seffens eens googelen. In eindhoven zou er ook nog 1 zijn en in Zwolle zou er vrijdagmorgend een stoffenmarkt zijn en 's zaterdags de rest, en die rest is best een grote markt. In september gaan we speciaal een dag vroeger zwollerichting uit omdat bibbi naar de stoffenmarkt wil. Nu hoop ik maar dat die nog bestaat en dat het de moeite is.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:10
Doetinchem is wel alleen 's ochtends ! En de Cuyp is er ook nog steeds - alle dagen en zo zullen er nog wel veel meer zijn.
De verdoving begint af te nemen, dus ik heb meer gevoel in de mond en tong - het lekkere weer buiten i.c.m. een ijsje lonkt . . .
 
Dat de wortelkanaalbehandeling niet in 1 keer kon bewijst gewoon dat er inderdaad stront aan de knikker was, alhoewel ze het op de foto's
nog niet konden zien. Ze gaven me de keuze, langer wachten of gewoon doen - nou na 9 maanden mieren wilde ik wel gewoon doen.
Volgens de tandarts was die kies gewoon aan de beurt, de andere 3 waren allemaal al gedaan . . .
 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:12
wist je dat ik denk dat meneer google mij blazen is aan het wijsmaken. Zie er in de hogere buurt Enschede staan en ik kom ook halverwege dan Zwolle tegen. Ik dacht altijd dat Enschede aan de andere kant, aan het water lag ipv tegen Duitsland.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:15
Egmond ? Enkhuizen ? Bep de doos is goed voor je topografische kennis
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:27
Ik weet het niet ik dacht meer in de buurt van Scheveningen dat dat lag. (Scheveningen ligt toch wel aan het water?)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 18:59
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2018 om 19:02
Wist je dat ik sinds zeker 40 jaar, kan ook nog meer zijn, weer eens een kledingstuk gelust en geregen heb. Ik wist nog hoe het moest.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 159160161162163 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns