Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 163164165166167 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2018 om 20:23
Laotse ,wat een opluchting ,een felicitatie waard .

Ja,zorgen blijven er altijd ,hoe groot ze ook zijn .

Onze vroegere huisarts zei altijd, dat dat de rode draadjes waren .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2018 om 10:39
Dank jullie voor het meeleven. Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2018 om 11:21
Wat fijn te lezen zeg./ dat is toch echt een pak van jullie hart pfffff. Nu proberen de rust te zoeken na zo,n spoannende tijd.

Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

..... er hier nu rust in de tent is?
Opluchting, vooral.
Bij dochter zijn de lymfeklieren intensief onderzocht en gelukkig is alles goed.
Het was een spannende tijd!

Misschien dat ik nu wat meer forumzin krijg.


Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2018 om 16:06
Lao-tse: dat is fantastisch nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie er erg ongerust over waren, maar nu ... proberen niet meer aan te denken!

En Bep, ik heb pas een heel stel oude sokken (met gaten) weggegooid... Jammer zeg, zou goed bij de rage van de kapotte spijkerbroeken en jouw truien met een gaatje passen, je moet natuurlijk wel dezelfde stijl aanhouden: als je met één kapot kledingstuk begint, moet de rest ook meedoen :).
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 11:01
spijtig handwerkjuffie want kapotte truien en kapotte jeansen (en niet op de modeplaatsen maar achteraan/tussenin waar dat de benen juist beginnen) heb ik in overvloed.

Wist je dat het gratis maandagpatroon van vandaag een keischoon gehaakte vest is?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 11:13
Ja Bep ik heb het gezien .vond het inderdaad ook prachtig .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 11:44
Heb het gelijk afgedrukt eer ik het niet meer vind. Een meenemerke voor op vakantie.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 18:37
Wist dat ik vandaag 50km gefietst heb ,zalig tussen het mooie groen van de bomen ,nieuwe wegen ontdekt,en nu ben ik volledig uitgeteld ,was toch heel leuk en op tijd een terrasje
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2018 om 18:49
Wauw, jij bent sportief en gezond beziggeweest!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 14:07
Ik een paar dagen niet op de doos geweest ben en dat ik nu de weg kwijt ben wat ik wel en niet gelezen heb ?
Ik geef het even op, te mooi weer . . . LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 08:19
Wanhoop niet, er is slechter weer onderweg. Dan heb je tijd om in te halen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 10:46
Ik dacht gister na wat puzzelen aan die boord dat ik het wel prima vind - dit forum bestaat al zo lang en daar heb ik vast al veel dingen gemist.
Ik pik het gewoon hier weer op en ga rustig verder LOL
Als er echt regen komt ga ik de tuin in, ik heb plantjes klaar staan, die de grond in kunnen maar met dit weer gaat dat echt niet.
Dan liggen ze zo op apegapen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 10:53
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Als er echt regen komt ga ik de tuin in, ik heb plantjes klaar staan, die de grond in kunnen maar met dit weer gaat dat echt niet.


Precies

Wat de een "slecht" weer noemt, is waar een tuinliefhebber zich (soms) op verheugt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 11:12
Ja je hebt natuurlijk niet gezaaid, gewaterd en verspeend om de plantjes dan uit te planten en ze met 15 minuten volle zon crispy gebraden
te hebben LOL Ze staan wel al steeds buiten (ook vannacht voor het eerst) maar een beetje beschut en zeker twee maal daags gewaterd.
 
Ik had meloenen en komkommers gezaaid en die blijkbaar ook te vlot in de kas uitgeplant - ze geven stuk voor stuk de geest en de overgebleven
troetel ik nu haast dood Confused - 's nacht een extra laagje isolatie, overdag een paar keer water en maar praten tegen ze hè als Brugman.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 11:41
Ik kom tegenwoordig niet verder meer dan tuinkruiden en die doen het goed.

De tuincentra hopen op een nachtvorstje ,want dat overleven de zomerplantjes meestal niet ,en zullen er weer nieuwe gekocht worden

Mijn tuin wel de aanvliegroute van schiphol lijkt .
Allemaal vogels die hun jongen van voedsel voorzien .
Soms zitten ze gewoon te wachten op de gootrand ,of tak ,voor ze het nest(kastje) in kunnen .

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 11:44
Crispy gebraden... ... maar het is zeker triest als je je toewijding zo verprutst ziet worden.

De tomaten en courgettes ga ik na deze week afharden 's nachts. Rond 15 mei zal ik alles buiten hebben staan.

Water geven is nodig, maar de noodzakelijke schimmels rondom de wortels zijn verantwoordelijk voor de vochtopname. Die hebben bij uitpoten bij te droog weer erg te lijden. Hoeveel water je dan ook geeft, de wortels kunnen het water niet goed opnemen.

Wachten op betere tijden... buien en zo.   

Mutti: ik kweek alles onder gaas omdat ik anders door vogelvraat niets over zou houden.
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 16:03
Hier ga ik pas de tuin in na de ijsheiligen en dus mag manlief het nu doen, volgende week de voortuin  weer gezellig voor de zomer.
Maar regen is hier niet in aantocht helaas want het is wel even goed. 

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Als er echt regen komt ga ik de tuin in, ik heb plantjes klaar staan, die de grond in kunnen maar met dit weer gaat dat echt niet.
Dan liggen ze zo op apegapen.
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 16:03
Ow wat erg, bij mij staat een deel van de courgettes al buiten . . . laatst waaide het zo en knak gingen de courgettes - gelukkig zijn het taaie
rakkers - beetje aanaarden beetje water en een emmer op hun kop (ook 's nachts). Tuincentrum plantjes die doodgaan alla - maar je
eigen noest opgekweekte plantjes - au au au LOL
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 16:05
Mutti zelfs de tuinkruiden doen het hier niet snik.. deze huizen staan er 6 jaar maar de woningstichting vond drainage niet nodig dus kan je zwemmen hier in de achtertuin en het is nooit echt droog zelfs niet na een paar dagen zon. aan de voorkant is het wel droog maar daar wil manlief de kruiden niet hebben. Maar toch genieten we met volle teugen hier want wonen aan het water is heerlijk;
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 16:11
Originally posted by Giesje Giesje wrote:

Maar regen is hier niet in aantocht helaas want het is wel even goed. 
Ik heb net het weerbericht nog even bekeken en ze voorspellen voor vannacht/morgenochtend en Moederdag regen . . .
Ik neem het landelijk weerbericht altijd met een korrel zout, ik kijk altijd even bij de provincieomroep. Ik hoor Carmen (radio2) al een paar dagen melden dat het op
donderdag frisser wordt maar ze rept niet over regen. Soms lijkt het wel alsof regen totaal in de ban zit, terwijl we zonder regen toch niet
in zo'n groen land zouden wonen . . .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 163164165166167 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.969 seconden.
Lang Yarns