Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 171172173174175 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2018 om 16:03
Nu staat er weer https voor het adres. Ik zag het op mijn telefoon, toen maar meteen gecontroleerd op tablet en laptop en inderdaad alles weer veilig.
Van die veilige inhoud staat er bij mij niet Bep.
ik heb dat bericht van die onveilige site en cybercriminelen zelfs ooit gekregen als ik op de site van onze gemeente wilde kijken. Computers!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2018 om 18:40
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik zie vandaag voor het eerst dat er bij het adres van dit forum staat: niet beveiligd. Hebben jullie dat ook?


Ik krijg ook de melding dat dit geen beveiligd adres is.
Maar als ik inlog verandert dat. Dan is de verbinding wel beveiligd.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 07:47
Wist je dat het hier fel regent ,de temperatuur fel gedaald is,het wel goed doet na de warmte,de boeren blij zullen zijn 🚴‍♀️🚴‍♂️en ik er met fiets door moet🎃
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 09:04
Originally posted by creaans creaans wrote:

Ik wil even een ludieke Aktie laten zien voor kanker.
Ze  hebben de langste gehaakte vlaggetjes lijn van de wereld gemaakt, hier onder kan je er over lezen.
Het was gisteravond ook in Hart van Nederland bij SBS 6
Ik heb er zelf niet aan meegedaan, je kan niet aan alles mee doen, maar volgde het wel.



Wat een prachtige actie. Ik had het niet gezien bij Hart van Nederland, maar die stichting is de moeite waard. Vlaggetjes haken gaat niet meer en het naaien zie ik niet zo zitten, maar misschien gaan ze nog eens een nieuwe actie op touw zetten, dan is het de moeite waard om mee te helpen.

Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 09:08
Originally posted by bep bep wrote:

wist ge dat dat efkes zweten was daarjuist? Wil ik inloggen, kent m'n pc het wachtwoord niet meer. Vanalles geprobeerd, nikske tot mijn frang viel dat ik het ergens had genoteerd. En ik zou er totaal niet opgekomen zijn zo uit mijn eigen. Sorry, maar ge zit nog efkes met mij opgescheept.

die melding lidwina die krijg ik zelfs van Hotmail en google soms.

Ik denk dat er iets veranderd is hier want nu komt er bij mij onderaan : alleen veilige inhoud weergeven. Maar dat klik ik dus direct weg en zeg alles weergeven.
 

Fijn dat je tóch weer hebt kunnen inloggen! En dan zeggen ze dat je wachtwoorden nergens mag noteren. Nou, dan heb je dus écht een probleem bij het opstarten van je pc...

Die melding heb ik ook wel eens gehad, maar nog niet bij hobbydoos. Slotje en https:// in het begin van de regel wil ook niet zeggen dat alles betrouwbaar is, het blijft toch altijd uitkijken op internet.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2018 om 09:09
Grappig; als ik een reactie plaats komt er wél een slotje in het begin van de regel te staan; als ik hier gewoon lees, dan staat er ineens géén slotje en komt er 'Niet beveiligd' voor het webadres te staan.

Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2018 om 21:42
Ik even een tijdje niet hier was, druk met werk, zomer, andere dingen :)  Nu extra veel te lezen hier LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:16
wist je dat ik overlaatst hoorde dat er iets gratis te verkrijgen was? Ik er als de kippen bij deze keer en ja hoor ik viel in de prijzen. Een valling met alles er op en er aan. Zakdoeken moet ik alleen zelf voorzien, de rest is prima in orde, hoesten, niezen, snot, slijmen, oren die toezitten, verstopte neus, domme kop, zat allemaal in het pakket. Direct getest natuurlijk en alles werkt.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:21
Arme Bep.Cry
En toch nog humor... Tongue

Beterschap!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:23
Nou moet ik toch zeggen dat Vlaams en Nederlands toch wel een eindje uit elkaar blijken te staan...
Nog nooit van valling gehoord en google is dan natuurlijk mijn beste vriend...
Maar jammer dat er alles op en aan zat eigenlijk...
Denk dat je best 1 of 2 dingen had kunnen missen...
Maar soms is het totale pakket beter dan heb je het maar gehad...
Nu maar hopen dat die valling snel wiebert...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:26
zo vlug mogelijk doorgeven .

Gebruiksaanwijzing erbij en zeggen dat het beslist werkt .
Dat je er twee van had en dat je het uit geprobeerd hebt .
Wel zeggen dat het niet retour kan .

sterkte
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:28
Ik vind dat ze er best een zakdoekenservice bij hadden kunnen leveren.

Heel veel beterschap, Bep! Zorg dat je in het najaarszonnetje ook jezelf op tijd winterklaar hebt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 13:54
na vijf dagen kan ik al (een welliswaar nog niet volledige) revieuw geven van het gratis pakket :
- domme kop is na een dag of drie al uitgewerkt. Geeft wel het gevoel dat ge hoge koorts hebt maar na meting blijkt ge maar aan 36.4°C te komen.
- niezen blijkt maar 2 dagen heel actief te zijn (zelfs als de andere ingrediënten ook actief zijn) en is dan nog maar heel sporadisch aanwezig.
- oren die toezitten zijn na dag 4 terug helemaal open.
- verstopte neus is na dag 4 ook al terug gevonden, dus geen 'must' in het pakket
- snot is vooral heel actief met de verstopte neus, het is heel vloeibaar en het loopt eruit vooraleer ge een zakdoek of wc papier of keukenrol of het is eender wat hebt kunnen nemen om eronder te houden. Voordeel : de neus is vlug terug open, nadeel : ge staat constant handen te wassen. Remedie : aan de poempbak (gootsteen) blijven staan tot het over is.
- hoesten dat stukske van het pakket is er echt over. 's nachts de venster dicht doen of ge hebt politie aan de deur wegens nachtlawaai. Zelfs de buren lopen met vermoeide ogen rond.
- en dan het laatste ingrediënt is het actiefst en houdt taai stand.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 15:07
o oo  bep bep bep 
allereerst ik weet hoe je je voelt 
ik heb er ook last van 
moet maandag voor een MRI 
en weet niet of ik het om die reden wel kan doen 
kan niet zo stil liggen met al deze kwaaltjes 
maar goed sterkte in ieder geval 

ik geniet van  je schrijven 
en hoop toch weer vaker dit tegen te komen 
ik wou toch dat ik zo kon schrijven 
je zou toch een moeten proberen om een boek te maken 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2018 om 17:41
Ja Bep je moet erdoor ,Hier zijn er nog die het gratis pakket kregen,met buik krampen erbij,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2018 om 11:54
Mag ik bedanken ? Ik heb hoofdpijn - daar heb ik zat aan Confused
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 07:07
Leuke prijs heb je gewonnen. Ik val regelmatig in de prijzen bij het niezen, hoesten en loop neus. Ik val nu een eens nooit in die 100.000 Euro prijzen. 
Hoe gaat het nu je Bep?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 09:34
Voor degene die hun wachtwoorden moeilijk kunnen onthouden een tip:

Ook ik heb moeite om al die wachtwoorden te onthouden en daarom gebruik ik tegenwoordig LastPass, dat is een programma waarin je al je inloggegevens kunt inzetten, bij die LastPass log je in met 1 wachtwoord. Alleen dat wachtwoord hoef je dan te onthouden want al die anderen staan veilig daar opgeslagen. Het fijne is dat je LastPass steeds zelf een wachtwoord kunt laten creëren. Bij mij werkt het goed. Een andere die denk ik ook wel goed is heet MyKeePass.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2018 om 19:04
Hoe gaat het met je Bep en de grote prijs die je gewonnen hebt?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2018 om 21:54
Het gaat goed met die grote prijs. Nog altijd plezier ervan. Alhoewel ik nu minder hoest (we zitten in Putten tussen de bomen). En in de bossen heb ik al ondervonden dat mijn hoesten dan beter is. Aan zee is het erger.
Maar daarstraks zijn de mannen weer naar Zwolle geweest en vandaag heb ik dus bijna niet gehoest. Tot zij terug waren. Wist je dat ik stillekesaan begin te denken dat ik allergisch ben voor mijn man? Hij komt binnen en ik begin te hoesten.
Vanmorgen scheen dus de zon, vanmiddag was het wat bewolkt. De buienradar geraadpleegd voor hier, zou droog zijn zeker tussen 14 en 16 uur. Wij bbq aangestoken en wanneer begint het gaan te regenen? Als de eerste kolen aan de puntjes wit beginnen te worden. Toch gebbqed. En dan blijft het regenen tot daarjuist. Wat doet een mens dan als het zo regent? De parkregels lezen. Wat staat er in? Er mag geen gebruik gemaakt worden van een bbq met vuur (wel een electrische). Dus regel 1 al overschreden.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 171172173174175 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns