Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4243444546 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 09:47
aantal eieren is verminderd met 1 Cry
Kipje had er denk ik opgestaan. Alle kippen & hanen die we nu hebben zijn door krielhennen uitgebroed en opgevoed.
Wel had ik er ooit 1, die na het uitkomen van de kuiken hèhè dacht, tabee riep en van het nest sprong. Die kuikens hebben we toen
bij een ander onder de vleugels geduwd.
Maar zoals ik al zei, ik had het idee dat de krielen er voorzichtiger mee waren dan nu deze kippen.
 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 09:48
Weet je dat, je iets waar je de hele avond aan gebreid kunt hebben (boord van een sok)
De volgende ochtend binnen een minuut weer uit kunt halen LOL
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 10:07
nou t zit ff niet mee iw!
maar...... de zon schijnt en de aanhouder wint!!
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 10:56
Wist je dat....... ik nu heel veel vrije tijd heb? Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste werkdag gehad als zelfstandig ondernemer. Na 5 jaar heb ik nu weer alle tijd om me te storten op het breien en haken. Helaas zal dit door de reuma wel rustig aan gaan maar he ik heb de tijd. Ik heb zelfs de vraag gekregen of ik een leuk kraamcadeau wil maken. Dus voorlopig zal ik me niet vervelen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 11:37
dus je begint weer aan een nieuwe periode in je leven Jolanda....
fijn dat je je niet zult vervelen en veel succes met deze nieuwe tijd en met de hobbiesSmile

...... al naar gamma ben geweest voor schroefhaakjes
.......daarmee de kattennetten voor de ramen hoop te spannen
......wij wel wat extra frisse lucht kunnen gebruiken Big smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2015 om 12:51
wist je dat het gezegde zou moeten veranderd worden in vijfmaal is scheepsrecht, speciaal voor lw.

wist je dat ik denk dat we nog veel mooie creaties gaan zien van jondala en zeker als ze een nieuwe haaknaald heeft gekocht.

wist je carolina2 dat je zeker extra frisse lucht kunt gebruiken, maar alleen smorgens heel vroeg en savonds heel laat want dat het anders broeiheet wordt binnen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2015 om 10:51
wist je dat het nu DE moment is om zomerhoedjes te blocken?
             
Goed nat maken en over het hoofd trekken, drogen ze op in de gewenste vorm.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2015 om 11:08
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat het nu DE moment is om zomerhoedjes te blocken?
             
Goed nat maken en over het hoofd trekken, drogen ze op in de gewenste vorm.
ROFL
Beter dan jampotten dichtkoken, wat ik vanochtend stond te doen (wel buiten natuurlijk, maar toch).
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 09:28
Wist je dat je nachten wakker kunt liggen door je fiets? Ik heb ik februari een nieuwe ebike gekocht, een 'goed merk voor een behoorlijke prijs'. Heb er al heel wat storingen aan gehad. Nu de rechtsbijstandverzekering gebeld en de winkel een boze brief gestuurd. Oke, de winkelier is nu wel heel hulpvaardig. Alles wordt van de fiets gehaald en vervangen door nieuw materiaal. Maar nog lig ik er 
's avonds wakker van, vrees dat het dan nog steeds niet goed zal komen.  Ik had hem toch eigenlijk liever voor een ander merk geruild (kon ik nl. ook eisen, of geld terug als hij as vrijdag nog niet goed is). Maar mijn man stond erop dat ik dit 'goede merk' hield. Ja, het zal best een goed merk zijn, maar ze hebben geen goede service als ik eerst moet dreigen voor ze wat doen.

Wist je dat ik nu iets opgelucht ben, nu ik het van me af heb geschreven. Hopen dat ik er toch vannacht niet weer wakker van lig.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 11:48
tja  janne, soms heb je van die ''dingen'',
wij hadden ooit een smeltende voorfront van de cv , kon niet zei de monteur, hij stond er bij en keek er naar!
hoop dat t nog goed komt met je e bike! en service, tja soms is dat ver te zoeken,
nooit meer bij deze winkel kopen is de enige optie .
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 11:02
Er niets uit mijn handen komt!
Gisteravond is onze allerliefste Susan ingeslapen.
Onze Soesepoes is 18 jaar geworden.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 11:14
ach Jolly, wat erg. Veel sterkte Hug
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 11:39
Dat gaat zeker een gemis worden vooral, gezien de leeftijd, ze de laatste jaren meer en meer binnen het gezelschap verkoos ipv buiten op trektocht te gaan.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 12:15
Ach, sterkte. Een mooie leeftijd, maar toch is het logisch dat je haar langer had willen houden.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:00
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

ach Jolly, wat erg. Veel sterkte Hug


Dankjewel Hulten.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:05
Originally posted by bep bep wrote:

Dat gaat zeker een gemis worden vooral, gezien de leeftijd, ze de laatste jaren meer en meer binnen het gezelschap verkoos ipv buiten op trektocht te gaan.


Ja 18 jaar is ze bij ons geweest.Inderdaad was ze altijd binnen,vorig jaar zat ze nog wel buiten in het zonnetje. En binnen lag ze in vensterbank in de zon.
Het was een heel moeilijk besluit wat we moesten nemen,maar voor haar is het het beste.
En dat is het belangrijkste.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:13
Heel veel sterkte Henny.................
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:14
-Ik ondanks de hitte in 2 weken tijd mijn hele huis opgeruimd en schoongemaakt heb voor de verkoop ervan?
-Ik 10 dagen lang iedere dag een autolading vol naar de kringloop, milieustraat of de tweedekans kledingwinkel waar ik vrijwilligster ben heb gebracht?
-Ik me nu niet meer thuis voel, maar woon in een brochure van een of andere meubelzaak?
-Ik vandaag eindelijk weer tijd heb om wat te gaan handwerken en ik aan de mooie gehaakte omslagdoek met grote ruiten uit een hele oude Ariadne ga beginnen in vrolijk rose?

Met dank aan Magtelt voor het patroon
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:15
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Ach, sterkte. Een mooie leeftijd, maar toch is het logisch dat je haar langer had willen houden.


Ze was een Britse korthaar en voor een raspoes is 18 jaar heel oud.
Ze heeft een super leven gehad.We hebben allemaal fijne herinneringen.
En het is zo je wilt haar langer houden terwijl je weet dat er een einde komt.
Maar niet aan je zelf denken op die momenten maar aan wat voor haar het beste is.

Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2015 om 13:16
Dankjewel Marileen.
Groetjes van Jolly



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4243444546 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns