Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 4748495051 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 10:21
ging de kat niet protesteren dat je zn krabpaal inpikte?!
nieuwe hit breien met krabpalen!
nee hoor  heel goed!!! dat je je door niets uit t veld laat slaanClap
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 12:50
Daar mag je best trots op zijn Carolina. Heel vindingrijk van jou. Een grote pluim voor jou.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 18:57



Dat vind ik nog eens flink om zo boordje te breien ,
De kat moest zeker maar ergens anders krabben. 
Wat een stortbui vanmiddag zeg , moest naar de huisarts 
Vanwege een soort speldenprikken achter mijn sleutelbeen
Gelukkig maar een ontsteking, en verder niets ernstigs .

Een fijne avond allema al
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 19:00
Als ik aan de krabpaal kom, kan ik een lel zonder nageltjes krijgen. Ik mag wel alle rondslingerende muizen en andere speeltjes terug in het huisje stoppen. Dan kunnen zij die weer leuk tevoorschijn halen en door de kamer verspreiden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 00:03
dankjulliewel! Smile
de trui is klaar; lekker warm en zacht
en met de katten geen last gehad. wij zijn zo'n hecht 'gezinnetje' dat er maar weinig is wat we niet goed van elkaar verdragen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 10:31
Twee van de onze zijn erg jong en speels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 11:21
oh heerlijk vn die jonge katjes in huis Smile
de mijne zijn 7 of 8 jaar, dat zou ik na moeten zien en ook nog wel erg speels, vooral de poes wil nog wel ns gekke kuren uithalen! dan vliegt ze door het huis, de krabpaal n paar keer in en ut, vindt altijd wel ergens n kerstbal, mept die als n gek door het huis, schiet in het gaas van de voliere en kijkt dan of ik t gezien heb om n minuut later ergens in n diepe slaap te zakken; zucht, de storm is gaan liggen LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 18:40
Ik heb een vondeling gehad, die op 9 maanden werd geschat en na 9 jaar nog steeds in de pubertijd verkeerde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 20:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb een vondeling gehad, die op 9 maanden werd geschat en na 9 jaar nog steeds in de pubertijd verkeerde.
Ik dacht vanavond nog aan hem
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 23:44
 Magtelt! ja, je hebt van die mensen ook Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2015 om 09:15
Je moet je innerlijke kind blijven koesteren, mijne is 10, dus nog niet aan het puberen, al zijn de 10-jarigen van nu dat al wel.

Annie Schmidt zei van zichzelf : altijd 8 gebleven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2015 om 19:19
Wist je dat hier vandaag de hele dag de zon heeft geschenen 
En dat we daarom de fiets hebben gepakt , om een 
rondje te gaan fietsen. En daarna mijn schoonzus 
en zwager zijn geweest . 

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2015 om 09:40
lekker van genoten Riejaa, gelijk heb je!

wij hadden vrijdagochtend flink zon, toen heb ik lekker op de galerij zitten spinnen (met mijn spinnewiel he, niet als de poes in de vensterbank Wink
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2015 om 12:57
wist je dat ik na 00.00 het breiwerk aan mijn waterlelie-poncho klaar had
ik toch niet kon gaan slapen zonder hem in elkaar te zien
en uiteindelijk om 1.00 teleurgesteld naar bed ging om dat het me maar ten dele was gelukt Cry

maar vanmorgen na het blokje om met lieve Sam ik meteen weer ben begonnen
tot Sam begon te piepen bij de deur en ik zag dat ik toch al weer n paar uur met de franjes bezig was
ik doe franjes van 1 draad zie je, dat slokt nogal tijd

wist je dat ik hoop het vandaag helemaal af te krijgen want ik vond zo'n schattig meisjesvestje op Drops en ik ben al naar Zeeman geweest voor het mi juiste kleurtje, dat ligt nu te wachtenBig smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2015 om 14:20
Dat ik gisteren weer naar het repaircafe ben geweest Ik nog zere vingers heb van het aannaaien van piepkleine drukkertjes

Er geen broeken meer korter gemaakt mogen worden omdat dit broodroof is .
Ook de fietsenmaker mocht niet meer om de zelfde reden . Ze moeten dan wel eisen dat een fietsenmaker alle fietsen repareert ook de merkloze . Toen mijn dochter laatst haar stationsfiets nog uit haar studententijd bracht werd die geweigerd door een fietsenmaker .

Mijn man wist er gelukkig wel raad mee ,maar een nieuwe zal ze daar nooit kopen ook geen 2e hands
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2015 om 21:09
Mutti  Weet je dat ik je groot gelijk geef 
ik zou er ook geen voet meer over de drempel zetten.

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2015 om 22:53
Als student had ik vroeger niet veel geld. Zat eens met een kapotte fiets, maar de fietsenmaker wilde niet helpen, aan studenten begon hij niet bracht geen geld op. Gelukkig was er een andere fietsenmaker die wel met iets simpels het weer aan de praat kreeg. Eenmaal afgestudeerd heb ik van mijn eerste echte salaris een echte dure fiets gekocht. En je kunt wel raden bij welke fietsenhandel.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2015 om 22:54
Nou ik ook niet hoor! Angry
Ik haak nooit af!

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2015 om 10:40
Mijn vaste computer vertelt me dat hij niet meer op kan starten en dat hij zijn fouten gaat herstellen.
Dat duurt nou al even en zo zit ik aan tafel met de laptop, fijn en behelpen in 1.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2015 om 11:03
toch éne computer op de wereld die toegeeft dat hijzelf fouten maakt dan. Hier ligt het altijd aan mij wordt er dan gezegd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4748495051 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns