Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 5051525354 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2015 om 16:24
Hup iedereen in de pennen, breien en haken maar, want de eikels vallen en dit jaar zijn het er meer dan normaal (moeilijk te geloven maar waar Wink)
Dus de winter wordt extra ei-sorry extra streng LOL
O zullen we over 2 weken even kijken hoe we er dan voor staan ??? En dat de hele winter blijven volhouden ? tot 21 maart 2016 ???
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2015 om 18:35
dat de bomen vol zitten met eikels, meer dan andere jaren, was mij ook al opgevallen, alleen bij eikebomen dan he!LOL
enne die strenge winter........ die komt niet!
de zomer begint in2016 in april en duurd tot november!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2015 om 20:21
Die strenge winter beloven ze al jaren, maar ik zie nu @breienmaar dat we 2 nieuwe topics kunnen openen.
Hoe wordt de winter van 15/16, want ze voorspellen . . .
Hoe lang duurt de zomer van 2016 (april tot november ???)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 12:46
wist je dat ik nog steeds zonder internet en telefoon zit
of tenminste tot zo even dan want nu doet hij het even (?)
er gisteren een nieuwe gleuf is gegraven,
de gravers voor het gemak aan het eind van de flat zijn begonnen te graven, om uiteindelijk in de put te belanden die vandeweek open lag en waar de kabel was stuk getrokken
waar bemoeit zo'n vrouw zich ook mee? Confused
enfin ze zitten nu al twee dagen in de put, gisteren ernstig zorgelijk te kijken, vandaag hebben ze n vuurtje gestookt en n pannetje water aan de kook gebracht, voor thee dacht ik maar net keek ik weer en was er iets in dat water gegooid; lichtbruin
koffie misschien of n vreemde soep Wink
in ieder geval was het n opkikkertje want internet doet het nu weer Tongue
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 13:00
wist je dat vrouwen niets van mannenzaken afweten? Hier hebben ze een paar jaar geleden nieuwe ramen komen zetten. Opgespoten met schuim. En het knisperde en knasperder dat het en lieve lust was. Ik rapporteer dat het knispert en dat het waarschijnlijk het schuim is. Maar nee da kon niet en ik wist er niets van. 4 keren hebben ze iemand gestuurd en konden niet vinden wat het was en elke keer zei ik dat het het schuim was. Ze vingen nog juist geen vlieg vlak voor hun hoofd. De vijfde keer komt de baas zelf kijken en het eerste wat hij zei was : dat is het schuim. En toen hebben ze het schuim eronder uit gehaald en was het geknisper voorbij.

Het opkikkertje was misschien bedoeld voor de kabel. Hopen dat het nu 'goed' gemaakt is.

En wat het graven van de nieuwe sleuf betreft dat noemt men : werk creeëren.
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 19:44
Wist je dat Ziggo af en toe ook behoorlijk buffert .
Dat ik daar af en toe een beetje zat van wordt.
En dat ze van alles beloven , maar in de praktijk 
er weinig van terecht komt.
Als ik een serie gemist heb, en terug wil kijken 
Alleen dat het dan niet mogelijk is .
Of enkel nieuws en actualiteiten en dergelijke .
Terwijl ik ben geabonneerd ben op alles wat mogelijk is .
Dat ik dan ondanks het dure abonnement heb. 
En dat ik jullie een fijne avond wens 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 10:50
Ik kijk geen tv of hooguit wat via uitzending gemist, zit wel veel achter de computer - maar heb gewoon een basis pakket.
Meer heeft ook geen zin omdat we op een koperen leiding van de telefoon aangesloten zitten, terwijl 500 meter verderop mensen glasvezel
hebben - grrr. Wil ik ook LOL lijkt me zo fijn . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 18:51
wist je dat de spelletjes die op je pc staan onder 'ontspanning' dat ze die beter kunnen onderbrengen onder 'opgefokt worden'?
wist je dat ik mijn geluid graag opzet en als ik hartenjagen speel dan schrik ik mij bijna elke keer te pletter als schuppen dame valt, want het geluid is nog altijd sneller dan het beeld.
wist je dat ik mij dan meestal erger aan het feit dat meneer noord, mevrouw oost en juffrouw west absoluut niet kunnen kaarten?
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 23:01
-wij sinds kort van die ondergrondse containers hebben in de wijk.
-die ondergrondse container een hele onhandige klep hebben die te klein is om een volle vuilniszak in te plaatsen.
-de klep van de ondergrondse container steeds klem zit omdat een volle vuilniszak de boel blokkeerd.
-er nu steeds vuil naast de container, op straat, wordt gezet
-de klep van de ondergrondse container serieus bedacht is door iemand die hiervoor gestudeerd heeft.....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 11:27
- dat je er uiteindelijk echt handigheid in krijgt . . . in die klep van die container
- ze mogen niet te groot zijn omdat het geen kinderspeelgoed is - zo van zullen wij eens kijken of jij in die tainer past (wat af en toe toch nog gebeurt)
- dat als je puin hebt en een goed formaat doosje - je heel wat kunt verstouwen in zo'n ding LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 12:06
Ik heb voor de plastic/melkkarton/blikjes-container bij de supermarkt kleine vuilniszakken aangeschaft, want de grote blijven daar ook in hangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 15:51
Bij mijn dochter ze zo'n container hebben die je met een pasje moet openen .

Ze bij hoog en bij laag beweren dat er niet bijgehouden gaat worden dat je per keer moet gaan betalen .dat ik daar niets van geloof .

Je dan beter samen met je buren kunt gaan
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 22:54
Wist je dat de jongens van de middelbare school 
die bij ons door het straatje komen .
De containers om trappen , omdat ze dat leuk vinden.
En dat mijn Jaap dan maar weer naar buiten gaat
om alles er weer in te doen , of het nu van de buren of van ons zelf is.
En dat we daar eigenlijk aan gaan wennen .
ook helemaal niet boos meer om worden .
Omdat zegt mijn Jaap wij zelf ook jong zijn geweest .
En ook niet van die lieverdjes , volgens hem .
Dat is met jongens toch anders als met meisjes ha ha 
Wisten jullie dat ik iedereen welterusten wens
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2015 om 23:51
Wist je dat ik lekker even een weekje wegga.
(nou ja, nog twee nachtjes thuis slapen)
Back to Top
riejaa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2015
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer riejaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 22:29
C4th Wist je dat ik dan 
heel veel plezier wens .
Geniet er maar fijn van 
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 19:01
Wist je dat ik inmiddels zoveel pasjes in mijn portomonee heb dat ik me rotzoek naar het juiste pasje als ik bij een kassa sta.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 20:39
Wist je dat ze daar tegenwoordig heel handige apps voor hebben op je smartphone. een keer al je pasjes fotograferen en je tovert ze zo tevoorschijn bij de kassa
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2015 om 23:24
Nee, dat wist ik niet. Maar daar heb ik weinig aan. Ik ben iemand die zijn telefoon altijd vergeet....zeker als ik boodschappen ga doen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 00:08
ik wist dat ook niet, en kunnen ze dan die barcode nog scannen die op de kaarten staan?
Ik heb daar zo'n 'handig' dingetje voor, speciaal voor klantenkaarten.
en vooral als je ze volgens kleur steekt en maar per twee. Van de week nog voorgehad. Ik bekijk de voorkant en de winkelier de achterkant en als de kaart aan de achterkant zit, dan wijst hij die heel vriendelijk aan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2015 om 08:26
Ik had zo'n doosje voor al die plastic kaartjes, maar dan moet je wel weten waar elk pasje zich bevindt. Nu graai ik gewoon het hele kaartspel uit het vakje in mijn tas en zoek ik tot ik de troefkaart heb. Ik zag in een Amerikaanse film eens een sliert met vakjes van doorzichtig plastic. Dat leek handig, maar je staat daarna wel een half uur te vouwen vóór je die weer onder controle hebt.

Overigens kun je ze beter niet thuislaten. Ik ging in de zomer naar het museum en dacht die hele handel thuis te kunnen laten. Kwam ik op de terugweg langs de Eccowinkel: elk tweede paar schoenen € 1,-. Dus ik naar binnen, twee paar schoenen voor € 99,-. Maar ik had geen klantenpas bij me dus er kwamen geen punten bij. Wat je met die punten kunt doen, is me nog niet duidelijk, waarschijnlijk een gratis schoenlepel bij 1000.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5051525354 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns