Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 6970717273 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2016 om 22:14
Normaal gesproken kun je het beste even met je muis over de link heen schuiven (uiteraard zonder klikken), dan zie je onder in je balk het internet adres waar de link naar toe gaat.. is nog nooit de bank geweest :)

En ik wordt inderdaad ook gek van die 500 Euro gewonnen mailtjes...
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 10:50
wij winnen nooit iets, dus al die mails, gewoon laten waaien!
wel rinkelt de tel vaak en dan is t ''microsoft'' want dr is iets mee, zogenaamd dan he
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 11:21
wist je dat ik al enkele dagen blij ben met dat miezerige weer. niet om de vochtige lucht, maar omdat ze hier over mij een huis afgebroken hebben en zodoende dan geen last heb van rondstievend stof.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 11:45
Originally posted by francis3 francis3 wrote:

wist je dat ik al enkele dagen blij ben met dat miezerige weer. niet om de vochtige lucht, maar omdat ze hier over mij een huis afgebroken hebben en zodoende dan geen last heb van rondstievend stof.

Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 16:13
wist je francis3 dat je dan vandaag wel blijer zult geweest zijn omdat de druppels al wat dikker werden? Dan blijft alles beter plakken.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 23:24
Ja bep, dat is ook zo.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2016 om 23:53
en wist je dat het hier juist is beginnen gaan te sneeuwen?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 09:05
En wist je dat ik nu jaloers ben op Bep????
Het regent hier......maar ik wil ook sneeuw!!!!!! Sneeuw plaatjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 10:15
Wist je dat ik soms vergeet uit te loggen en dan de volgende dag nog ingelogd sta.

Wist je dat ik enorme jeuk aan de binnenkant van mijn rechterhand heb. Jammer, want dat betekent geld uitgeven, linkerhand was beter, dan krijg je geld.

Wist je dat ik sneeuw best mooi vind, maar niet de gevaren die eraan kleven. Hier moet iedereen (behalve ik) met de auto op pad, dan vind ik het maar niks.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 10:36
Sneeuw...PRACHTIG!!
En dan de volgende dag warm water regenen.
Dat je wel de lusten maar niet de lasten ervan hebt.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 10:42
wist je dat het alleen vannacht maar een uurtje was, en dat alles mooi wit zag.
wist je dat het nu hier ook regent met af en toe een probeersel van een sneeuwvlok tussen?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 11:27
Vrouw Holle hier ook het beddengoed uitklopt .

Dat het voor mij in het weekend mag blijven liggen . Ik moet n.l boodschappen doen die niet dichtbij kunnen omdat wij kennelijk in een periode zitten dat alles tegelijk kapot gaat . Twee weken geleden de badgeyser . Vorige week viel er een glas uit m,n bril . Omdat ik sterkere glazen moest ook maar een nieuw montuur en vanmorgen begeeft de vloerlamp het . Ik zit de krant te lezen en langzaam gaat het licht uit . Er zit een bijzonder spaarlampje in geen idee of die nog te koop zijn en anders moet er een hele nieuwe lamp komen .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 12:16
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Wist je dat ik soms vergeet uit te loggen en dan de volgende dag nog ingelogd sta.

Wist je dat ik enorme jeuk aan de binnenkant van mijn rechterhand heb. Jammer, want dat betekent geld uitgeven, linkerhand was beter, dan krijg je geld.

Wist je dat ik sneeuw best mooi vind, maar niet de gevaren die eraan kleven. Hier moet iedereen (behalve ik) met de auto op pad, dan vind ik het maar niks.
Wist je dat ik blij ben dit te horen Janne Marie. Ik doe het soms wel en soms niet en heb mij dus afgevraagd of ik dan ook als ingelogd blijf staan. Neen dus, want je bent er echt niet altijd als ik open. 
Conclusie, wel of niet ingelogd maakt pas wat uit als je er ook echt bent.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 12:35
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

  Ik doe het soms wel en soms niet en heb mij dus afgevraagd of ik dan ook als ingelogd blijf staan. Neen dus, want je bent er echt niet altijd als ik open. Conclusie, wel of niet ingelogd maakt pas wat uit als je er ook echt bent.

Dat klopt! Uitloggen doe ik nooit. Als je on-ingelogd binnenkomt, sta je als gast genoteerd en kan je niets schrijven. Ingelogd "blijven", betekent alleen voor jezelf het voordeel dat je direct met je naam binnenkomt en mee kan doen. Na het weggaan zonder uitloggen, verdwijnt je naam als aanwezige vanzelf na een tijdje. Het nadeel van het niet uitloggen is dat andere gezinsleden op jouw account leuke berichten kunnen gaan schrijven hier zonder dat jij dat weet. Daar heb ik geen last van.Tongue  
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 13:14
we hier urenlang dikke sneeuwvlokken hebben gehad
er uiteindelijk wel een cm of 5 lag
en het nu weer in rap tempo aan het wegsmelten is?

De beesten kijken eens vanuit de stal om de hoek en concluderen dan dat het te vies weer is en ze vandaag binnen blijven. Inclusief de zogenaamd robuuste en weer-en-wind-bestendige landgeiten en Shetlandpony.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 16:31
haha,bij ons geen sneeuw,maar ook hier blijven ze liever binnen,ik ook trouwens
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 17:29
Wist je dat:
Wij nog geen sneeuw  hebben dat ik hoop dat het weg blijft tot allebei me mannen thuis zijn

Geniet van elke dag
Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2016 om 18:49
Wist je dat ik een poosje afwezig ben geweest, dat is jullie vast niet opgevallen . 
Dat ik hier nog geen sneeuw heb gezien, het was hier de hele dag droog en triest.
Wist je dat ik de boodschappen al binnen heb , omdat ik morgen hapjes moet maken .
Omdat we morgenmiddag een nieuwjaar instuif hebben van ons gezellige kleine straatje.
12 gezinnen. 
Wisten jullie dat ik ieder een een fijne avond wens




Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 17:43
Het volgens mij overal wit was vanmorgen, behalve hier...
Ik geen last meer heb van mijn schouder.
Ik nog steeds niet veel heb gehaakt of gebreit.
Ik blij ben met Netflix zodat er altijd iets leuks op tv is.
Wij nu Homeland seizoen 4 aan het kijken zijn.
Ik heel blij ben met jullie mede-hobbydoosjes!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 17:59
troost u. Hier zag het ook niet wit. Ik heb ene keer sjaans gehad dat ik het snachts heb gezien, dat witte overal. Want smorgens was het allemaal al weg.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 6970717273 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns