Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wist je dat...

 Reageer Reageer Pagina  <1 9091929394 187>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 23:17
dat ik denk dat bep kan wachten tot sint-juttemis op nummer 5

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 23:28
francis3 ge gaat me nu niet vertellen dat gij meneer facebook himself zijt hé. Of dat uw echte voornaam Philippe is en dat ge in feite franssprekend zijt en gepensioneerd en een vriendschapsverzoek hebt gekregen van een onbekende?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 23:36
wist je dat ik daarstraks een waarschuwing heb gekregen van mijn man?

het was hier breaking news, in Brussel waren ze op zoek naar een man met een jas aan en er hingen touwtjes onderuit.
Ik stuur hem dat bericht door met de mededeling : wie van bij jullie is er met dit weer met een jas aan naar de winkel geweest om tampons te gaan kopen?

Mocht ik niet meer doen want ze lezen alles mee.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2016 om 23:42
****schater*****

Die man liep er inderdaad,

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2016 om 10:31
Originally posted by bep bep wrote:

wist je dat ik daarstraks een waarschuwing heb gekregen van mijn man?

het was hier breaking news, in Brussel waren ze op zoek naar een man met een jas aan en er hingen touwtjes onderuit.
Ik stuur hem dat bericht door met de mededeling : wie van bij jullie is er met dit weer met een jas aan naar de winkel geweest om tampons te gaan kopen?

Mocht ik niet meer doen want ze lezen alles mee.
Zijn naaste collega is nu tijdelijk non actief ??? LOL Ach Bep, hij zou jou toch langer moeten kennen.
Kost en inwoning, gestreken hemden en af en toe een e-mail met een tampon grap, mk (= moet kunnen)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 00:01
als het de naaste collega's waren was het nikske maar er zijn er hogere die naar het schijnt de mails screenen. (werkcreatie noemen ze dat)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 10:06
(werkcreatie noemen ze dat)

Ik noem het BB (Big Brother)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2016 om 15:31
Originally posted by bep bep wrote:

als het de naaste collega's waren was het nikske maar er zijn er hogere die naar het schijnt de mails screenen. (werkcreatie noemen ze dat)
Ik vind dat af een toe een goede grap moet kunnen, ook in België
Het vrouwtje is er niet alleen om de boterhammen voor het mannetje te smeren, hij moet ook geen sacherijn worden
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 19:20






你知道我可以写中国?新人不明白


Nǐ zhīdào wǒ kěyǐ xiě zhōngguó? Xīnrén bù míngbái


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2016 om 20:44
不錯
 
Ik word in het echte leven een beetje simpel en op de doos nu ook, ik heb geen antwoord gekregen. En ik dacht toch echt mn best gedaan te hebben
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 14:03
Sorry, ik kan geen chinees lezen. Maar misschien is het wel een andere leuke taal!!!
Maar, ik realiseer mij net dat het vandaag 60 jaar gelden is dat ik eindexamen Mulo deed en toen ook geslaagd ben. Dat er helemaal geen fuif geweest is en dat dat toen heel gewoon was. Ik bedoel het slagen en ook geen fuif, ik geloof dat dat woord toen nog niet uitgevonden was.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 14:25
Oh Bep, ik heb nog kramp in mn kaken van die man met die draadjes van jou, uh...niet van jou maar van van jouw post...wij hadden wel eens de grap: heeeee, er hangen er paar draadjes aan je rok....oh nee, het zijn je benen...dodelijke opmerking maar ik blijf er om lachen, kinderachtig hè...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 14:36
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Sorry, ik kan geen chinees lezen. Maar misschien is het wel een andere leuke taal!!!
Je gaat naar goegel vertaal en knipt en plakt de tekst van bep (of van mij) je zegt tegen goegel zoek maar lekker zelf uit welke
taal t is en vertaal t naar Nederlands. Dat tweede stuk tekst van Bep, daar kon goegel nix mee, maar dat 1e stuk - ook goegel is geslaagd
voor zijn MULO en goegel fuift iedere dag als je het mij vraagt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 14:40
De huisband opperde 1 week eropuit in het najaar, hem leken de Kanaaleilanden wel leuk, maar ben ik nou echt een krent als ik 1500 euri
voor een week (vlucht en hotel) echt een beetje gooi-je-geld-uit-het-raam vind ? Ik bedoel, dan heb ik daar nog geen hap gegeten, nog niet gesjopt
en nog helemaal niet gegeten Confused
Ik heb een tegenbod geopperd fietsen langs de Spree . . . als t regent moet ik dat nog j-a-a-a-ren horen Unhappy
En ik wordt helemaal tureluurs van al die internet vakantie sites, voor mij werkt dat alleen als ik precies weet waar ik heen wil.
Echt ik ga haast  Cry
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 16:11
oww, langs de Spreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mowjjjjj...wij hebben paar weken geleden de Ahr, de Main en ngo wat rivierkes langs gefietst en ook de Spree....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 16:59
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

De huisband opperde 1 week eropuit in het najaar, hem leken de Kanaaleilanden wel leuk, maar ben ik nou echt een krent als ik 1500 euri
voor een week (vlucht en hotel) echt een beetje gooi-je-geld-uit-het-raam vind ? Ik bedoel, dan heb ik daar nog geen hap gegeten, nog niet gesjopt
en nog helemaal niet gegeten Confused
Ik heb een tegenbod geopperd fietsen langs de Spree . . . als t regent moet ik dat nog j-a-a-a-ren horen Unhappy
En ik wordt helemaal tureluurs van al die internet vakantie sites, voor mij werkt dat alleen als ik precies weet waar ik heen wil.
Echt ik ga haast  Cry
Dit is mij uit het hart gegrepen. Ik blijf thuis. Al dat gedoe met vliegtuigen, zoeken waar je zult gaan eten, om maar niet te praten over wat dat allemaal kost. Misschien wordt het toch nog een weekje ergens in Noord-Oost Nederland, maar even nog niet. De kleinkinderen komen eerst nog logeren.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 17:16
Ja, nog geen schaap uh bol wol gekocht en toch al blut LOL. @nldutchy, had je dat zelf geregeld of was het een arrangement ?
Want tegenwoordig met die te huren e-bikes moet ik dat toch ook kunnen . . .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 18:09
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Dit is mij uit het hart gegrepen. Ik blijf thuis. Al dat gedoe met vliegtuigen, zoeken waar je zult gaan eten, om maar niet te praten over wat dat allemaal kost. Misschien wordt het toch nog een weekje ergens in Noord-Oost Nederland, maar even nog niet....

Vakantie vieren is er voor ontspanning. Niet om met een boel stress de vakantie-industrie rijk te maken. Noord-Oost Nederland? Wie weet komen we elkaar nog eens tegen. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 18:51
Zou leuk zijn Kamilla. Als het door gaat zal ik het je doorgeven. Het is misschien raar, maar ik vind het vlakke weidse land prachtig. Deze Limburgse heuvels is voor mij berg genoeg.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2016 om 19:40
het was idd chinees en die tekst eronder is hoe je het moet uitspreken (op z'n chinees natuurlijk met de korte en lange zangerige uithalen).


en ik vind het niet krenterig (zelf ben ik nog erger denk ik). Langs de andere kant, je eens een weekje laten verwennen kan ook geen kwaad.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 9091929394 187>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns