Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

servies babette van douwe egberts

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: servies babette van douwe egberts
    Posted: 30 September 2013 om 14:13
Oooo ik baal
Ik heb via DE het servies van babette proberen te sparen
Ik heb 5 bordjes van koei foogel hertje lievebeest en kikker van de schaaltjes mis ik hertje en van de mokken heb ik er geeneen
Ook de theepot was al uitverkocht

Bij jan linders hadden ze een actie bij aankoop van koffiepads 2 zakken kreeg je zo'n mok kado alleen heb ik geen senseo
Heb ik aan winkelpersoneel gevraagd of ik ze kon kopen
Misschien na de actie werd mij verteld en als er mokken over waren
Ik net naar de winkel actie is afgelopen, hebben ze alle mokken lopen uitdelen zaterdagmiddag
Ik baal enorm als ik dat geweten had..... grrrrr
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 17:39
Balen zeg !
Kun je het ook niet met punten kopen bij DE zelf ?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 21:36
nee is uitverkocht/uit de collectie
 
heb marktplaats ook al geprobeerd maar daar vragen ze de hoofdprijs 4 mokken voor 20 euro
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2013 om 11:48
DE spul is altijd duur. En als dingen uitverkocht zijn, weten de marktplaatskramers wel alles duur te prijzen. Wat ze soms vragen voor tweedehandsboekjes is schandalig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2013 om 23:30
ik ben gek op  lieveheersbeestjes dus ik  ging even op het  al wetend  orakle google kijken  wat je bedoelde en toen kwam ik  dit tegen ik weet  niet  of je er wat aan hebt  maar ach niet geschoten is altijd  mis.


Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 09:33
Dit idd ook van haar maar dat gaat niet via de en is dus overal te koop het is niet het servies wat ik heb hekaas
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns