Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken is als magie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haken is als magie
    Posted: 01 Oktober 2013 om 23:07

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2013 om 23:10
lol
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2013 om 23:17
ClapClapClap

Dit is altijd precies de reaktie die  ik  altijd krijg Goh  hoe doe je dat  ik kan het  niet hihihihihi


Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 08:27
LOL
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 09:26
week geleden stond mijn huis op z'n kop.Schilders,loodgieters,kon nergens zitten.Zat achter mijn bureau te haken(werk aan huis) zegt zo;n schilders,zo zit je te punniken??? dat is ouderwets!!!
 
Duidelijk dat er bij hem thuis niet gehaakt wordt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 09:31
Ja, mensen halen punniken, haken en breien door elkaar, het is ook alledrie magisch. Je zit wat te friemelen en te mompelen en ineens is er een koord, trui of stola. Als leken zitten te friemelen en mompelen hebben ze ineens een touw deerlijk in de knoop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 09:36
Heb jaren geleden eens een dochter (30jr) leren breien,zat met opgetrokken benen in een stoel met leuningen(kan ik niks mee) breinaalden achter in haar nek,en wonder boven wonder kwam er na lange tijd toch een sjaal te voorschijn die ook nog redelijk recht was! Was een eenmalige poging.Jammer beide dochters zijn totaal niet creatief.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 09:46

nog een leuke; op t strand zitten, vloed komt op, dus mensen lopen steeds voor je langs, zijn er toch een aantal geweest van de zomer met een nekverrekking van t omkijken.!
en ik..... zat gewoon onschuldig sokken te breien of te haken
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 09:58
Heerlijk!!! zo zat ik ook aan het zwembad in Spanje te haken.
Back to Top
Deesjebeesje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2013
Locatie: Den Oever
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Deesjebeesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 11:10
Het haakwereldje ben ik niet zo thuis in, maar breien probeer ik wel steeds weer. Ik heb het weer niet van mijn ouders, maar mijn oma's waren allebei wel creatief (mijn vader ook wel, maar breien? Nee hoor, doe hem maar een boel geklieder met schilderspenselen) en daar heb ik het van.
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Maart 2013
Status: Offline
Points: 212
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 17:55
Mijn vriendin zat te haken voor het huis lekker in het zonnetje, komen er mensen langs:
Kijk die wordt vast oma.......
Groeten Jo
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 18:38
Ik brei in de bus en de trein en op vakantie en overal. Men kijkt je aan of je van de maan komt. Op die paar na die een gezellig praatje beginnen en dat is dan weer leuk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2013 om 19:28
Ik zat vanmorgen te breien met rondbreinaalden in de wachtkamer van het Ziekenhuis.
de andere bezoeksters hadden allemaal vragen .
eerst al wat bent u aan het doen.
Ik brei een sjaal enz  enz  .heel veel mensen hebben nog nooit rondbreinaalden gezien en willen weten hoe dat werkt . het was erg gezellig.
oant Sjen
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 11:56
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, mensen halen punniken, haken en breien door elkaar, het is ook alledrie magisch. Je zit wat te friemelen en te mompelen en ineens is er een koord, trui of stola. Als leken zitten te friemelen en mompelen hebben ze ineens een touw deerlijk in de knoop.

haha ... wat kun jij het altijd mooi verwoorden LOLLOLLOLLOLLOL


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 12:47
Wat een verrassende reacties, als je zo op internet en facebook etc. of in een winkel komt waar de actie garen weer voor de zoveelste keer uitverkocht is zou je denken.

Iedereen breit en haakt, maar blijkbaar weten nog veel mensen niet wat het is.

Die reacties herken ik vanuit de natuur. Als natuurgids mag ik tijdens eigen wandeling ook graag een plantje of paddestoel etc bekijken of maakt er foto's van. Dan komen mensen ook altijd met vragen of kijken wat doet die nou, vooral als je dan op je hurken ligt te fotograferen of met een vergrootglas zit te kijken. 

Ooit tijdens een boswandeling vertelde ik mijn man over een bijzondere paddestoel die we zagen. Achter ons liep een stel. Wij liepen bij de paddestoel weg en blijkbaar had die man mijn verhaal gehoord, want vervolgens stak hij hetzelfde verhaal af aan zijn vrouw. Mijn man en ik kwamen niet meer bij van het lachen, want we hoorden mij praten. Wilde denk ik interessant doen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 12:52
Ik loop naar het winkelcentrum altijd langs een vijver, waarin in de zomer prachtige rode waterlelies bloeien. Daar blijf ik dan een tijd bij staan kijken. Dan komen er altijd mensen aanfietsen of -lopen die willen weten, wat er aan de hand is. Net of ik rustig sta te kijken, hoe iemand verdrinkt! Als ze dan horen dat ik naar de mooie bloemen kijk, vervolgen ze ietwat teleurgesteld huns weegs. Bij chigorei moet ik ook altijd stilstaan, wat een mooie blauwe bloemen zijn dat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 13:34
Misschien moet je dat een keer zeggen, dat er iemand net verdronken is......
Wink

Tja mensen zijn niet meer zo geïnteresseerd in de kleine dingen en waarderen nog maar weinig. Jammer is dat toch. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns