Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huidig project

 Reageer Reageer Pagina  123 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Huidig project
    Posted: 03 Oktober 2013 om 08:57
Waar zijn jullie mee bezig?

Ik brei het bruidspaar uit het Oranjeboek voor ons buurmeisje en ik ben proeflapjes aan het breien voor een cape/poncho uit een nieuw Filati blad. IK ben nog niet tevreden over het opgegeven ajourpatroon, dus ik zoek nog even verder in mijn breiboeken. Ik heb ook een doorloperpuzzel liggen, waar ik niet uitkom, dus die wacht op het volgende boekje, dat is me nooit eerder gebeurd. En ik heb de nieuwste Wanda Brunstetter bijna uit, weer een Amishroman. Vandaag ga ik voor het eerst gymmen met andere diabetes2ers. Ik ben benieuwd of ik het vol ga houden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 17:59
Ik brei een muts voor mijn kleindochter. Daarna een bijpassnde sjaal . Dan een muts met sjaal voor kleinzoon en dan....... nog een waslijst met wensen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 18:21
Een jurkje voor mijn dochter uit het Katia boek van vorig jaar en voor mezelf ga ik proberen om een heel leuk vest te breien uit het nieuwe Katia-boek. Het is met samengebreide steken en 3 steken uit 1 steek breien. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus een grote uitdaging
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 18:29
Ben een vest aan het haken,
spannend mijn eerste kledingsstuk.
Garen liggen voor een poncho,
Dat word het volgende project
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 18:33
Ik ben een omslagdoek aan het haken en al gestart met een sjaal ook. Verder nog een ijsbeertje liggen die afgemaakt moet worden, maar die is bijna klaar.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 18:37
Ik haak voor de baby tenminste dat wil ik ben nog opzoek naar een patroon!LOL
Verder ben ik een vest voor mijn dochter aan het breien!
Back to Top
puntpaprika View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Oktober 2013
Locatie: Huissen
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puntpaprika Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 19:33
Ik ben een sok aan het breien. Ik ben bij de teen begonnen, nu maar hopen dat de sok mooi wordt.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 19:39
En ik ben bezig met fatty lumpkin het hexagon paardje van Heidi Bears, alleen heb ik nog naar twee hexagons gemaakt in 3 weken. De haakspirit is even weg en ik ben 's avonds vaak te moe om nog iets te doen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 19:42
Ik ben met een sjaal bezig, diagonaal. Van het patroon van Magtelt.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 20:29
Ben bezig met een dekentje voor mijn dochter, van blokken van het meebreideken van Busy Bessy (http://busybessy.blogspot.nl/p/patronen.html)

Een Maja de Bij aan het haken (hm, ook al voor mijn dochtertje)

Mutsjes aan het breien voor de Smoothies van Innocent voor het Nationaal Ouderenfonds (nav de mutsjes die creaans gebreid heeft)

En last but not least ben ik een kindje aan het broeden, zoals mijn moeder dat noemt. Ben over 2 weken uitgerekend, maar we zijn helemaal klaar voor de komst van onze baby!
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 September 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 20:57
Hier ook verschillende dingen tegelijk bezig
- Lace kleedje uit een van de Lang Yarns boeken aan het breien. Ondertussen halverwege de rok. :-)
- Proeflapje gemaakt voor een tuniek-kabeltrui. Origineel Bergere de France atroon aangepast, en klaar om te starten. (was een jas)
- Baby outfit aan het breien voor een collega die voor het eerst papa wordt. Ook van Bergere de France.
- Kikkertje aan het borduren (2de in een rij)
- 6de boek van 'Het lied van ijs en vuur' (Game of Thrones) aan het lezen
en stilaan tot de vaststelling aan het komen dat de dagen veeeeeeeel te kort zijn ;-)
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 21:10
komt niet vaak voor maar ben ook aan verschillende dingen bezig.
 
- pompoenen aan het breien maar zijn bijna af.
- Een egel aan het breien en als die goed lukt komen er nog een paar.
- En nog uiltjes aan het breien.
 
 En nog veel wat ik wil breien.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 21:15
LadyJB er zijn ook DVD's van die serie, ik het al twee series.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 September 2013
Locatie: Zuid holland
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 21:57
Ik ben met de bloemetjes plaid bezig van revlie.
Ik moet er 111haken,ik heb er nu 70 gehaakt en gelijk aan elkaar gehaakt,en elke keer gelijk de draadjes
weggewerkt,dus voor mijn doen ben ik erg goed bezig,en hij wordt superleuk.
Groetjes jenny
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 22:14
Ben bezig met een soort van Monchilla bag met de Fenna garen van de Wibra. Maar ik kan niet meer verder omdat ik de tas wil voeren. Dus moet ga ik morgen naar Utrecht om mijn naaimachine weg te brengen omdat deze stuk is Ben dus maar begonnen met een Elise sjaal. Nadat ik eerst met katoen geprobeerd hebt te haken(zeker wel 10 keer uitgehaald voordat ik doorhad wat ik moest doen . En nu weet ik wat ik moet doen( was namelijk de eerste keer dat ik echt met een patroon ging haken, normaal haak ik wel stokjes of amigurumi ) vind hem nu al leuk aan het worden.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 22:20
ik ben bezig met : vingerloze handschoenen(het6epaar)
een sjaal aan het breien van Fenna wol
een moibus sjaal aan het haken van Fennawol
een sjaal aan het stokhaken van Fennawol
de monchilla bag nog aan het haken
alleen de angels nog haken van bungel Maja
een spijkerstofblauwe tas aan het haken,alleen de hengsels nog.
Afgelopen dagen begonnen met mijn Brugmansia"s te snoeien.
Zo dat was het wel zo'n beetje
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 22:26
Hee Petraco! pompoenen aan het breien ? hoe werkt dat? ben benieuwd!
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 22:29
*Ik ben nog 2 tassen aan het haken
*Een sprei aan het haken, al een half jaar mee bezig Confused
*Snoepjes aan het haken
*een muizen kerstdorp aan het haken
*2 kettingen aan het maken, met hele kleine kraaltjes
en ik wil nog zoveel meer haken en maken!!!!!!!

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 23:03
ik heb een deken waarvan 1 rand nog omgezoomd moet worden en een versiering ingeborduurd.
een sjaal voor mezelf
Jokeytail het narretje van de muizen van yore
een vliegtuigje dat bijna af is
en een berenvestje voor me jongste neefje
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 September 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2013 om 23:39
Dag Magtelt,
 
De DVD's zijn ook echt goed hé...
De eerste serie is trouwens de reden waarom ik de boeken ben beginnen lezen...
Kon niet wachten om te weten wat er verder gebeurde ;-)
 
Serie 2 en 3 hebben we ondertussen ook al gezien
en zijn nu volop aan het wachten op het vervolg... :-D
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.480 seconden.
Lang Yarns