Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huidig project

 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Deesjebeesje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2013
Locatie: Den Oever
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Deesjebeesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 07:33
Ik ben een tweede sok voor mijn man aan het breien. De eerste sok had ik een paar jaar geleden al af. Daarna ga ik een mutsje voor mijn dochtertje breien, daarna een stel sokken voor mezelf en daarna een sjaal. De volgorde kan veranderen, maar deze dingen wil ik dus nog doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:18
Ik had de serie Game of Thrones van het begin af gevolgd, ik had al de boeken, maar toen ik de laatste gelezen had en de DVD's kwamen, heb ik de hele bubs verkocht. Dat scheelt ruimte in de boekenkast. Ook de serie Rad des tijds wil ik weg hebben, 15 boeken in totaal, dat geeft plek aan andere boeken!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:35
o jee dat wordt een lijst!
dikke sokken voor manlief, grote hiel af van 2e sok.
beginnen met hiel eigen sok.
stola stokhaken van fenna garen.
nog steeds aan mn zigzag deken aan t haken.
frau antje het kaasmeisje moet ook nog afgehaakt.
spullen bijelkaar sprokkelen voor de workshop(iets van oude dekens maken,tas, sloffen, kussen, hoesjes voor tel en tablet, hartjes, enz)dus als er nog mensen in de bollenstreek zijn die willen!!!!!
boek lezen,
o ja en iets dat huishouden heet(schiet er regelmatig bij in)
leuk te lezen waar iedereen mee doende is
Back to Top
Tovernaaldje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Oktober 2013
Locatie: Noord-Brabant
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tovernaaldje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:48
Ik ben gisteren voor 't eerst sinds jaren weer aan 't breien en mijn 1e project is een lekkere dikke coll-sjaal voor mijn dochter, volgens de verkoopster zou 1  bol genoeg zijn, maar helaas... ik denk dat ik nog 2 bollen nodig heb. Omdat ik dus niet meer verder kon, ben ik gelijk begonnen aan een 2e project en dat zijn baby slofjes, maar dat is wel weer een vak apart, dus straks terug naar de winkel voor extra wol en extra breinaalden e.d.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 10:51
Ik was (5 minuten geleden, haha) bezig met mijn administratie. Verder heb ik 2 hoezen gehaakt voor mijn poefen die nog wat afwerking nodig hebben. En ik ben de skullshawl aan het maken voor mijn dochter. Er liggen nog 3 werkjes waar ik kussens van moet maken en een 4e werkje moet er nog komen. Verder ben ik dol op lezen en ook heel erg op muziek maken. Ben momenteel bezig met een Bachproject en ik ben bezig met de organisatie van een gitaardag in november. En dan heb ik ook nog een hond die ik zo even ga uitlaten. Huishouden??? Wasda?????
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 20:47
Originally posted by engeline engeline wrote:

Hee Petraco! pompoenen aan het breien ? hoe werkt dat? ben benieuwd!
 
Hallo engeline, zal morgen een foto maken en op de site zetten kan je even kijken. is eigenlijk makkelijk  begin veel meerderen en dan weer gaan minderen draadjes erdoor weven en aantrekken.
Ziet er leuk uit.
 
Meer vragen na de foto zijn hoor ik het wel.
 
gr Petra
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2013 om 21:09
Leuk! ben  benieuwd,gr Engeline
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 12:15
Ik ben met de babypop van Teri Crews bezig, een poef paddenstoel voor mijn dochter (vond in de berging nog een krukje die ik er in stop, voor de stevighed), een tas voor mijn zus. Vind het lekker om het haken wat af te wisselen vandaar een aantal projecten. De pop ben ik met dubbel garen aan het haken en is best zwaar om te haken. De tas hoef ik niet te tellen, lekker voor 's avonds op de bank. Zou nog wat herfst dingen haken, maar kan straks beter voor de kerst beginnen. LOL

Nu moet ik snel naar de keuken, want ik moet mijn mexicaanse salade nog afmaken en kijken hoe de brocolli, brie en cashew hartige taart er voor staat. 
Vanmiddag reunie van de natuurgidsen en een aantal zouden daarvoor wat maken, waaronder ik.


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 12:22
Gelukkig ben ik niet de enige die met zoveel dingen tegelijk bezig is.
Kom ook wel dingen tegen die ik nooit meer af maak,omdat ik ze gewoon niet meer leuk genoeg vind.
 
Veel plezier met de reunie !
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 14:46
Ik ben bezig met een zonnebloem. Helaas is de gele wol op. Net even naar het centrum geweest maar de hobbywinkel was gesloten ivm een creabeurs(??). Ik wist ook niet zeker of ze daar de scheepjeswol verkopen. Die is hier moeilijk te vinden. Moet dus even tot woensdag wachten, dan kan ik het op de markt kopen.Ik kan het niet afhaken dit weekend. Balen!
Ook ben ik bezig met Perry het vogelbekdier. Die komt waarschijnlijk wel af dit weekend.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 18:12
Ben een omslagdoek aan het haken, daarna maar eens beginnen aan de kerstbAllen en kerstklokjes
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 21:01
Dames de foto van de pompoenen komt morgen pas computer was gecracht en nog niet helemaal up to date.
even geduld nog maar komt zeker er op te staan.
 
gr petraShocked
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2013
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 124
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2013 om 21:55
Leuk om te lezen wat iedereen aan het maken is!
Ik heb vandaag een bivakmuts afgemaakt voor mijn middelste zoontje. Ondertussen ben ik een ripple deken aan het haken met stylecraft. Over een paar weken is mijn moeder jarig en voor haar wil ik een sjaal haken, het garen is al in huis. En m'n oudste zoon heeft om een beardhat (muts met baard!) gevraagd.
Kortom, ik kom de winter wel door :-)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2013 om 20:20
De foto van de [ompoenen staat eindelijk op
gr petra
Back to Top
Haakdoosje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 September 2013
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haakdoosje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 07:42
Gezellig om te lezen wat iedereen aan het maken is... 
zelf was ik bezig met het haken van kerstversiering... 
tot een val roet in het eten kwam strooien ! 
Nu zit ik met een gebroken schouder jullie creaties te bewonderen !!!

Groetjes,
Haakdoosje
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 07:56
Jeetje dat is knap vervelend. Beterschap!!
Back to Top
Plumeau View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 September 2013
Locatie: Midden NL
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plumeau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 08:15
Beterschap Haakdoosje!

Mijn huidig project is een set handschoenen, muts en sjaal van zelfgesponnen wol. De muts is af, met de sjaal ben ik bijn a op de helft. De handschoenen die ik heb gemaakt zijn voor dit seizoen prima (vingerloos), maar er gaat nog een kapje bij komen dat als een want over de vingertoppen heen gedragen kan worden. Een beetje dit idee: linkje van Google, maar dan zonder de blauw/roze streepjes en in een andere kleur wol. 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 08:54
Beterschap!!!
Back to Top
puntpaprika View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Oktober 2013
Locatie: Huissen
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puntpaprika Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 19:32
De sok is af! Hij is erg mooi geworden. Nu ben ik begonnen aan een nieuwe sok.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 20:09
haakdoosje veel beterschap gewenst
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns