Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huidig project

 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 22:20
een gehaakte of gebreide sok?
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 22:26
Ik ben druk bezig een aantal vingerpoppetjes te haken uit het boekje van Annemarie Arts. Mijn nichtje wordt zondag 7 en het enige wat ze aan mij wou vragen waren haaksel. Toen ik ene dag later vroeg of ze nog iets anders wou dan een haaksel, kwam ze alleen maar tot de conclusie dat ze misschien wel 2 haaksels wou dan. (Schattig toch). 
De wolf en rapunzel zijn al af, roodkapje moet nog in elkaar gezet worden en de heks is bijna klaar. Nog een prins op het witte paard en een knappe prinses en dan is het cadeautje klaar. In zo'n lekker glitterige bewaardoos van de Action.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2013 om 22:34
wat een super cadeau om te krijgen als je 7 jaar wordt.fijn toch zo'n leuke tante!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2013 om 12:58
Originally posted by zazia zazia wrote:

Ik ben druk bezig een aantal vingerpoppetjes te haken uit het boekje van Annemarie Arts. Mijn nichtje wordt zondag 7 en het enige wat ze aan mij wou vragen waren haaksel. Toen ik ene dag later vroeg of ze nog iets anders wou dan een haaksel, kwam ze alleen maar tot de conclusie dat ze misschien wel 2 haaksels wou dan. (Schattig toch). 
De wolf en rapunzel zijn al af, roodkapje moet nog in elkaar gezet worden en de heks is bijna klaar. Nog een prins op het witte paard en een knappe prinses en dan is het cadeautje klaar. In zo'n lekker glitterige bewaardoos van de Action.

Heej Zazia dat boek heb ik vorige week gekocht, had hem geleend van de bieb. Maar vind alles erin mooi dat ik hem maar gekocht heb, had toch nog verjaardagsgeld liggen. Straks leuk voor mijn peuter van 1 1/2. Ze bladert steeds in het boekje en is al verliefd op de zeemeermin.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Haakdoosje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 September 2013
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haakdoosje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2013 om 06:21
Dankjewel fleurtje48, plumeau en engeline !

Groetjes,
Haakdoosje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 13:00
De kerststal van Christel Krukkert
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 13:43
oant Sjen
Back to Top
puntpaprika View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Oktober 2013
Locatie: Huissen
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puntpaprika Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 21:20
De sokken die ik aan het breien was zijn af. Ik ben nu een babymutsje aan het haken.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 21:48
Ha ik heb ook weer eens een project
Een colsjaal voor mezelf van big roma rainbow van scheepjes op naald 10

Helemaal blij mee
Oja ik doe de luie wijvensteek haha
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 22:47
Ik ben zeer benieuwt hoe hij word  Drempt
oant Sjen
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 18:54
Met het resterende garen van de veelkleurige plaid ben ik een bloemenkussen aan het haken. Ook heb ik een vriendin beloofd om een Spaans patroon te vertalen...zal een hele klus worden.
Ik heb me - voor de zoveelste keer Embarrassed - voorgenomen om alle opgestarte projecten eindelijk eens af te werken maar ik weet niet hoelang ik het deze keer weer zal volhouden....
Gisteren heb ik namelijk enkele nieuwe patronen ontdekt die immens veel werk vragen maar super mooi zijn ...dus daar gaan mijn plannen weeral maar eens de mist in. ConfusedLOL
                                                              
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 19:08
Dat overkomt mij ook iedere keer. Eigenlijk moet ik met mezelf een afspraak maken om een week lang geen internet te kijken, dus mijn iPad een week in de kast laten liggen ( dat gaat me echt niet lukken) dat weet ik nu al!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 20:03
Ik ben nog steeds tunisch aan het haken aan een cape/ponco uit een Filatiblad en ik heb een lijst gemaakt van projecten die nog af moeten worden gemaakt en nieuwe projecten. De winter komt er aan, dat wordt binnen zitten en haken en breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 20:23
Een kussensloop, een tasje en een laptophoes van granny's aan het haken!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2013 om 21:00
ik ben voor mijn moeder twee sneeuwpoppen aan het breien heb al 2 pompoenen gebreid,
en een egel. Krijgt ze als verrassing wil daarna ook nog een kerstman breien en daarna .......
eens de kip klaar maken moet ik nog in elkaar naaien en afwerken.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 23:07
Ik ben vandaag begonnen met beestjes van het geboortekaartje van een vriendin na te haken. We gaan zaterdag of zondag het geboortebord in de tuin zetten, dan wil ik een mobiel/ slinger geven met de beestjes, een koe, een paard, een varken, een kip, misschien nog een geit en een schuur. Al ben ik bang dat ik te weinig tijd heb.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 08:06
ben begonnen met vera beer van Annita wilschut
 
 

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 10:36
Gisteren nog maar een plaid opgestart, deze bestaat uit vierkantjes die je overal kan meenemen en tussendoor kan haken. Daarnet even geteld : 253 kleine en 23 grote vierkanten.
Als je weet dat ik een hekel heb om dezelfde patroontjes te moeten herhalen ...... dat beloofd ! ConfusedLOL
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 11:21
Oh je dat wordt weer een onaf gemaakt project!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 11:42
Het vertrouwen is niet groot hé Fleurtje ... ? LOLLOLLOL
Mijn laatste projecten heb ik braafjes volledig afgewerkt hoor. Die onafgewerkte modellen ? Ik print geen patronen uit (mileubewust...) maar noteer in beknopte versie de instructies. Daarmee kruip ik dan achter tv. Voor de afwerking (ogen, haar, enz...) moet ik dan terug achter mijn computer kruipen en daar heb ik 's avonds geen zin in ... ach eigenlijk is het de schuld van die dekselse pc ! WinkLOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns